Forum

Topic: ps3 is zeer traag.

Anoniem's avatar

Aloha,

Mijn playstation is behoorlijk langzaam in het menu.
Vooral wanneer ik in een spel een bericht wil sturen.
Het openen van de vensters duurt zeker 4 seconden!

Iemand een idee ?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

12 reacties

  1. 156 XP
    M-judy's avatar

    nobody ?

  2. 728 XP
    joeythekilla's avatar

    ik heb prewcies het zelfde probleem,naja probleem vind ik het niet,ik kan er wel mee leven.

  3. 156 XP
    M-judy's avatar

    ik heb prewcies het zelfde probleem,naja probleem vind ik het niet,ik kan er wel mee leven.

    Had je dit in het begin ook al ?
    Ik heb er nu pas last van na ca 1 jaar

  4. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Lijkt alsof de harde schijf gedefragmenteerd moet worden. Ik weet niet precies hoe je dat kan doen op de ps3.

  5. 752 XP
    Knockelhead's avatar

    Oude schijf weggooien ssd harde schijf erin zetten? Geen idee of dit kan maar die schijven zijn wel donders snel:P
    En je garantie verloopt ook btw.

  6. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    SSD schijf heb je wel snelheidswinst ja. maakt je harddisk ook herrie? anders is die misschien defect.
    volgens mij kan je je ps3 niet defragmenteren.

  7. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Zelfde probleem op me ps3 fat maar ik kan der mee leven

  8. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Probeer eens de playstation op te starten in safe mode en 3. Restore File System en 4. Rebuild Database te gebruiken?

  9. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Probeer eens de playstation op te starten in safe mode en 3. Restore File System en 4. Rebuild Database te gebruiken?

    Ik w8 wel gewoon op ps4 :d

  10. 728 XP
    joeythekilla's avatar

    jaik ook ik heb de ps3 al in de eerste week dat hij uit kwam.
    heb geluk daty ik nooit yellow light of dead of zoiets had.:p

  11. 156 XP
    M-judy's avatar

    Probeer eens de playstation op te starten in safe mode en 3. Restore File System en 4. Rebuild Database te gebruiken?

    En…. wat betekend dit allemaal ? xD

  12. Anoniem -
    157.55.39..xxx's avatar

    Mensen ik heb een playstation 3 maar die heeft moeite met opstarten of hij loopt vast maar dat vindt ik het probleem nog niet maar ik moet hem telkens weer aan en uit zetten of dan moet hij een systeem herstel doen maar dan loopt die op de helft vast….

    Weet jullie wat er aan de hand is?