Forum

Topic: Call Of Duty 4.. Kill / Death Ratio.

Anoniem's avatar

Ben wel benieuwd naar jullie Ratio. Ikzelf had een tijdje geleden een achterstand van 300 deaths. Toen kwam de killer-instinct in me naar boven, en heb ik dit binnen no-time weggewerkt tot een positieve ratio :rasta:

K sta nu gewoon op 1.00 maar t gaat nu echt steeds beter.
K speel bijna alleen maar Hardcore Teamdeathmatch & Hardcore Search & Destroy :rasta:
Als t maar hardcore is toch :pimp_cigar:

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

39 reacties

  1. 454 XP
    arwin1993's avatar

    1.42 kan veel beter want begon niet echt goed geen zin om nu opnieuw te beginnen heb al iets van 32000 kills.Speel alleen nog maar Search en destroy.
    Als je veel cod doet en een headset heb add arwin1993

  2. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Boeit die k/d ratio wat…
    Als je maar fun hebt?

  3. 251 XP
    Vikash-Stylin's avatar

    Boeit die k/d ratio wat…
    Als je maar fun hebt?

    Als t jou niet boeit dan moet je ook niet reageren. Mij boeit t wel dus vandaar dat k deze topic heb aangemaakt. :devil_glass:

  4. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    ik zal es kijken (als ik et niet vergeet)

  5. 498 XP
    PkertNL's avatar

    Ik geloof 0.86 ofzo. Zal weer is kijken als ik op mijn PS3 zit.

  6. 790 XP
    Robbert's avatar

    Hoe kan je dat dan doen? Overnieuw beginnen?

  7. 454 XP
    arwin1993's avatar

    nieuwe account

  8. 251 XP
    Vikash-Stylin's avatar

    Hoe kan je dat dan doen? Overnieuw beginnen?

    Harde schijf formatteren :rasta:

    Nee grapje, Nieuwe account zoals Arwin zegt:devil_glass:

  9. 304 XP
    Edwin's avatar

    Harde schijf formatteren :rasta:

    Nee grapje, Nieuwe account zoals Arwin zegt:devil_glass:

    Shit nu zijn al mn savegames weg:rasta: :p

  10. 251 XP
    Vikash-Stylin's avatar

    Shit nu zijn al mn savegames weg:rasta: :p

    Nieuwe ronde, Nieuwe kansen :rasta:

  11. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Kill/Death van 1.50 op nieuw account 1.80 ofzo.

    BTW: is het jullie opgevallen dat die gast die 1e staat op de leaderboards bij kills een dikke K/D heeft van 40. nog wat? en meer als 2.000.000 kills. Kan toch nooit man:S

  12. 454 XP
    arwin1993's avatar

    Kill/Death van 1.50 op nieuw account 1.80 ofzo.

    BTW: is het jullie opgevallen dat die gast die 1e staat op de leaderboards bij kills een dikke K/D heeft van 40. nog wat? en meer als 2.000.000 kills. Kan toch nooit man:S

    klopt volgensmij een cheater kwam ook ineens 1e te staan toen ze hadden ontdekt dat je via je savegames kon hacken met wallhack,aimbot

  13. 251 XP
    Vikash-Stylin's avatar

    Ja k vraag me af hoe ze dat toch doen :devil_glass:
    Maar k ben benieuwd of er al iemand een ratio van 2.00 heeft, die ben k zelf nog niet tegengekomen :rasta:

  14. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    ik heb 1.22
    net ff gekeken 🙂

  15. 1 XP
    Simpl3kill4r's avatar

    Ja k vraag me af hoe ze dat toch doen :devil_glass:
    Maar k ben benieuwd of er al iemand een ratio van 2.00 heeft, die ben k zelf nog niet tegengekomen :rasta:

    naja hier ben ik dan xD
    heb op 1 account kd van 1.64 ofzo en op me andere 2.38 daar speel ik nu het meeste op. add MercyX maar 😉 dan zal je het zien

  16. 424 XP
    Dawes's avatar

    naja hier ben ik dan xD
    heb op 1 account kd van 1.64 ofzo en op me andere 2.38 daar speel ik nu het meeste op. add MercyX maar 😉 dan zal je het zien

    MercyX, van ~FOF?

    // Dawes

  17. 454 XP
    arwin1993's avatar

    ja mercy zit in fof 😉 net als mij

  18. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    klopt volgensmij een cheater kwam ook ineens 1e te staan toen ze hadden ontdekt dat je via je savegames kon hacken met wallhack,aimbot

    En Infinity ward doet daar niks aan…Pff, gewoon zielig man die gast verdient niet eerste te staan. Kill death 40:S kan gewoon niemand…

  19. 424 XP
    Dawes's avatar

    ja mercy zit in fof 😉 net als mij

    Heel toevallig zat ik van de week in een game met hem.

    // Dawes

  20. 72 XP
    Ubii's avatar

    Tussen de 3.80 en 4.00. 30000 kills ofzo

  21. 238 XP
    CrossFire_NL's avatar

    naja hier ben ik dan xD
    heb op 1 account kd van 1.64 ofzo en op me andere 2.38 daar speel ik nu het meeste op. add MercyX maar 😉 dan zal je het zien

    Haha, nou, tjonge, op je 2e account nog wel?

    Hoe dan ook, op het moment dat ik dit spel nog serieus speelde(zo rond december) was mn k/d 2,66 dacht ik. Daarna deed ik er niks meer aan en werd het rond de 2,5..

    Ubi speelde veel voor zn k/d:O:O:O Het hoge woord is eruit:horny:

  22. 424 XP
    Dawes's avatar

    ik speelde vandaag in een private match tegen Godfather..

    allereerst heeft hij een belabberde verbinding zeg 😛

    maargoed, ik ownde hem en zn vriendjes wel met gemak ^^

    binnenkort mag ie revange!

    // Dawes

  23. 548 XP
    PotAFluX's avatar

    K/D van 1.32 een best wel goede K/D ratio voor een beginnende Console Shooter 😛 op PC speelt het fijner maar langzaam maar aan vind ik het op een controller fijner spelen kan je lekker op de bank leunen 😀

  24. 251 XP
    Bassen's avatar

    K/D ratio zegt mij helemaal niks, die van mij mag dan niet geweldig zijn maar als ik er even voor ga zitten (war ofzo) dan kom ik boven mijn gemiddelde K/D ratio uit (positief)

  25. 548 XP
    PotAFluX's avatar

    dat is meestal altijd zo. als je gewoon speelt maak je ook acties die overbodig zijn bijvoorbeeld knifen.

  26. 790 XP
    Robbert's avatar

    Ja, of op iemand afrennen met C4 plakbommen xD

  27. 72 XP
    Ubii's avatar

    Haha, nou, tjonge, op je 2e account nog wel?

    Hoe dan ook, op het moment dat ik dit spel nog serieus speelde(zo rond december) was mn k/d 2,66 dacht ik. Daarna deed ik er niks meer aan en werd het rond de 2,5..

    Ubi speelde veel voor zn k/d:O:O:O Het hoge woord is eruit:horny:

    Kut Crossfire. Als ik werkelijk voor mijn stats speelde zou ik wel gaan campen. Rushen ftw.

    Altijd grappig dat mensen zeggen dat K/D niks zegt. Als je serieus denkt dat iedereen met een hoge k/d altijd maar serieus speelt en nooit eens gaat kloten met bepaalde dingen als mes, combat-snipen, etc. dan heb je dat gewoon heel verkeerd gezien. En als je dan zegt dat je geen goede stats hebt doordat je vaak aan het kloten bent is dat gewoon dikke onzin.

    K/D zegt zeker wel iets, behalve als je met een camper te maken hebt. En zo’n persoon als simplekiller is gewoon lachwekkend. Blij zijn met een 2e account van 2.38 waar hij dus zeker wel goede stats op wil hebben.

  28. 564 XP
    Rox92's avatar

    Ik heb een K/D van 0.98 :p
    Niet al te hoog ik weet maar in het begin ging het bagger en nu gaat het wel lkkr :p
    Wat zijn jullie beste stats van 1 game ongeveer??
    Hoeveel kills/Deaths??

  29. 238 XP
    CrossFire_NL's avatar

    Beste stats van een game?

    Iets in de trand van 80/3.. Op die hele kleine map was het altijd een k/d van 10 ofzo:P Een granaat 3 kills dan airstrike is weer 3 erbij = chopper en op die map was een chopper echt veel kills.

    @Oebie, bwah flikker, herriner je, je nog die ene ranked room die helemaal gevuld was met SeC?

  30. 548 XP
    PotAFluX's avatar

    Kut Crossfire. Als ik werkelijk voor mijn stats speelde zou ik wel gaan campen. Rushen ftw.

    Altijd grappig dat mensen zeggen dat K/D niks zegt. Als je serieus denkt dat iedereen met een hoge k/d altijd maar serieus speelt en nooit eens gaat kloten met bepaalde dingen als mes, combat-snipen, etc. dan heb je dat gewoon heel verkeerd gezien. En als je dan zegt dat je geen goede stats hebt doordat je vaak aan het kloten bent is dat gewoon dikke onzin.

    K/D zegt zeker wel iets, behalve als je met een camper te maken hebt. En zo’n persoon als simplekiller is gewoon lachwekkend. Blij zijn met een 2e account van 2.38 waar hij dus zeker wel goede stats op wil hebben.

    Hey hey niet gaan schelden 😛 Naar mijn mening laat het misschien het gemiddelde zien maar ook niet wat het beste wat je kan ik bedoel die K/D word altijd gerekent en niet op verschillende mensen oftewel het is nooit exact. Soms zit ik in een newbies room waardoor mijn K/D meestal omhoog gaat maar op een andere moment zit ik in een pr0 room. Die K/D ratio is niet altijd correct maar laat het over het algemeen wel zien wat je gemiddeld kan maar ik neem het niet al te serieus.

    de mijne was 72/6 of 8 XD daar had ik bijna 2x mijn Kill Streak(26) verbeterd nog een stomme kill…. 😐

  31. 72 XP
    Ubii's avatar

    Beste stats van een game?

    Iets in de trand van 80/3.. Op die hele kleine map was het altijd een k/d van 10 ofzo:P Een granaat 3 kills dan airstrike is weer 3 erbij = chopper en op die map was een chopper echt veel kills.

    @Oebie, bwah flikker, herriner je, je nog die ene ranked room die helemaal gevuld was met SeC?

    Dat ik telkens in de put sprong en toen zo’n 2/30 had?

    En idd Shipment was meestal een score van 100/10-15.

  32. 238 XP
    CrossFire_NL's avatar

    Het was wel die map, maar je sprong niet telkens in de put.(quality time met de put, daar niet van)

  33. 33 XP
    GloriouS's avatar

    Altijd grappig dat mensen zeggen dat K/D niks zegt.

    ……………………kdr zegt niks :tiffguy:

  34. 72 XP
    Ubii's avatar

    ……………………kdr zegt niks :tiffguy:

    Bij jou zegt het idd helemaal niks :p

  35. 33 XP
    GloriouS's avatar

    kutzo0i daar heeft ie me te pakken :O

  36. 238 XP
    CrossFire_NL's avatar

    Ja k vraag me af hoe ze dat toch doen :devil_glass:
    Maar k ben benieuwd of er al iemand een ratio van 2.00 heeft, die ben k zelf nog niet tegengekomen :rasta:

    naja hier ben ik dan xD
    heb op 1 account kd van 1.64 ofzo en op me andere 2.38 daar speel ik nu het meeste op. add MercyX maar 😉 dan zal je het zien

    Dit blijft grappig:D
    Denk er over om CoD4 te lenen en weer eens op te starten..:O

  37. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    ik speelde vandaag in een private match tegen Godfather..

    allereerst heeft hij een belabberde verbinding zeg 😛

    maargoed, ik ownde hem en zn vriendjes wel met gemak ^^

    binnenkort mag ie revange!

    // Dawes

    Lol ik zat daar ook bij met godfather en reborn jezus dacht ik toen was ik nog niet zo goed dus ik wil ook revange!

  38. 238 XP
    CrossFire_NL's avatar

    Post de ratio’s!

  39. Anoniem -
    Anoniem-4071's avatar

    Mijn k/d is 2.77 is dat hoog of kan ik hoger komen ?