Forum

Topic: Mijn mening

Anoniem's avatar

Hoi leden,

Ik vind dit een van de beste sites over PS3. Geen geslijm ofzo iets.
Alleen vind ik dat sommige berichten te laat komen jammer genoeg. πŸ˜‰
Ook verdient deze site meer leden en een sponser.
Laat jouw mening hieronder maar weten.

GR.
NLgerben

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

37 reacties

  1. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Bedankt voor de Feedback over Sense!

  2. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    Altijd leuk πŸ˜€

  3. 752 XP
    Knockelhead's avatar

    Dit is ook het enige ps3 forum waar ik lid van ben.

    cod4boardsforum ook nog maar is niet ps3 is cod dus waarom ik dit nu zeg snap ik ook niet

  4. 2241 XP
    mausi-gangsta's avatar

    ik ook.
    ik vind het forum en alles heel fijn en overzichtelijk!

  5. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Thanks guys altijd tof om te horen πŸ™‚

  6. 935 XP
    Mormel123's avatar

    ja maar het punt is: ik heb honger

  7. 169 XP
    nWo_Spike's avatar

    Ja echt een chill forum! Ook chille mods enzo. ik voel me hier altijd thuis xD

  8. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Ja, dit is gewoon een mooie overzichtelijke site. Ook de enige PS gerelateerde site waar ik lid van ben. πŸ™‚

  9. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Fijn om te horen! πŸ˜€

  10. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Ik kijk weleens op Inside Gamer.nl maar deze is beter!

  11. 169 XP
    nWo_Spike's avatar

    Maar dat komt omdat PSX de beste site van de benelux is!

  12. 321 XP
    Gangstha95's avatar

    Ik kijk heel weinig op dit forum en deze site, omdat ik het forum redelijk onoverzichtelijk vind, het forum weinig actief is en dat het nieuws heel laat aankomt en wanneer je nieuws instuurt. Dat je niks te horen krijgt of zelfs nieteens je naam vermeld staat! Speel wel af en toe met een paar members maar ik zit vooral bij een andere community die meer/leuker nieuws op tijd post. Actieve members en een leuke clan voor fun en skill. Niet een K/D ratio geile clan. Die dan alsnog faalt. Ook zijn de Mods heel langzaam met slotjes/posts verwijderen en berichten bewerken zodat niet meer mensen deze zien.

    Heb allang meerdere sites gezien die veel beter zijn dan deze, ik zal niet voor deze reclame gaan maken hiero, als je PS3 community benelux googled ofzo zal je het wel vinden.

    Dit is mijn feedback.

  13. 728 XP
    joeythekilla's avatar

    slechte clan??

    whaha en kd geil?:P

  14. 321 XP
    Gangstha95's avatar

    slechte clan??

    whaha en kd geil?:P

    Wat zijn de minimumvereisten voor [nWo] Wolfpack|BRAVO leden?
    k/d ratio >1.00 (geen uitzonderingen!).

    …..
    De leden die ik van nWo ken bakken in de MP er weinig van hoor, zelf ben ik ook niet een BO god maar ik kan er wel wat van. Je kan ook gewoon een goede K/D hebben omdat je een vieze camper of een lone wolve bent die nooit voor objectives gaat, waar het juist om draait met wars. (Behalve Team Deathmatch dan..)

  15. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Ik kijk heel weinig op dit forum en deze site, omdat ik het forum redelijk onoverzichtelijk vind, het forum weinig actief is en dat het nieuws heel laat aankomt en wanneer je nieuws instuurt. Dat je niks te horen krijgt of zelfs nieteens je naam vermeld staat! Speel wel af en toe met een paar members maar ik zit vooral bij een andere community die meer/leuker nieuws op tijd post. Actieve members en een leuke clan voor fun en skill. Niet een K/D ratio geile clan. Die dan alsnog faalt. Ook zijn de Mods heel langzaam met slotjes/posts verwijderen en berichten bewerken zodat niet meer mensen deze zien.

    Heb allang meerdere sites gezien die veel beter zijn dan deze, ik zal niet voor deze reclame gaan maken hiero, als je PS3 community benelux googled ofzo zal je het wel vinden.

    Dit is mijn feedback.

    Wij zijn 1 van de snelste met ’t nieuws brengen qua NL gamesites, dat heb ik vaak genoeg gemerkt.

    En forum onoverzichtelijk, hoe dan?

  16. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Ook zijn de Mods heel langzaam met slotjes/posts verwijderen en berichten bewerken zodat niet meer mensen deze zien.

    Dus jij beweert dat alles voorgaat als je Mod bent? Als we langzamer zijn is dat MAXIMAAL 12 uur. Want als je hier kijkt: ” www.psx-sense.nl/redactie “, zie je dat onze Mods expres beperkt zijn.

    omdat ik het forum redelijk onoverzichtelijk vind

    Rechtsbovenin zie je “Nieuwe Forumberichten”, overzichtelijker kan niet.
    http://www.psx-sense.nl/belangrijk/ = zelfs een overzicht van de belangrijke nieuws.
    http://www.psx-sense.nl/games-zoeken/ = alle games op een rij, + waar de game overgaat, en de sceenshots.

    Dus ik denk dat het een kwestie van wennen is.

    Ik ben het met M4GN3T eens dat we altijd als eersten zijn met nieuws.

    Mijn feedback over jou post.

  17. 2241 XP
    mausi-gangsta's avatar

    Het enigste wat ik zou willen zien op deze site is dat je een draagbare chatbox heb.
    ( ik neem Ff een voorbeeld als die van Hyves).
    Zo balkje zodat je dan kan praten met leden of in groepen

  18. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Ik vind het maar raar dat sense money weg is en de extra avatars die ik had ge purchased

  19. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Ik vind het maar raar dat sense money weg is en de extra avatars die ik had ge purchased

    Daarvoor heb je nu XP, alles is wat netter en officieler geworden. Sense money was een bagger systeem, mijn fout.

  20. 169 XP
    nWo_Spike's avatar

    Daarvoor heb je nu XP, alles is wat netter en officieler geworden. Sense money was een bagger systeem, mijn fout.

    Kan je daar op het moment ook wat mee? Een avatar kopen ofzo?

  21. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Kan je daar op het moment ook wat mee? Een avatar kopen ofzo?

    Planning is om unlocks te maken, dus bij 500XP unlock je ‘iets’. Die iets moeten we alleen nog invullen, denk alleen aan kortingsbonnen bij winkels waar je games kan kopen e.d.

  22. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Ik vond de sense money unlocks wel leuk kunnen we ze niet terug bringen maar dan met xp

  23. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Ik vond de sense money unlocks wel leuk kunnen we ze niet terug bringen maar dan met xp

    Dan wordt ’t forum bloated

  24. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Dan wordt ’t forum bloated

    Oh oke, hoop dat het met xp nog verder gaat lukken. Verder is sense de beste met nieuws en support. We hebben een chill community bijna iedereen kent elkaar. Dus ja keep up the good work sense crew!

  25. 169 XP
    nWo_Spike's avatar

    Planning is om unlocks te maken, dus bij 500XP unlock je ‘iets’. Die iets moeten we alleen nog invullen, denk alleen aan kortingsbonnen bij winkels waar je games kan kopen e.d.

    Als dat gaat lukken dan vind ik dat amazing! Ik dacht niet dat dat mogelijk zou zijn!

  26. 2241 XP
    mausi-gangsta's avatar

    sense verdiend misschien aleen wat meer leden πŸ˜€

  27. 169 XP
    nWo_Spike's avatar

    sense verdiend misschien aleen wat meer leden πŸ˜€

    Dat krijgt het wel als het plan met cadeaubonnen doorgaat!

  28. 393 XP
    RoBz-D's avatar

    ONTOPIC:
    PSX vind ik uiteraard de beste PS3 gaming site van de benelux. Ik ken nagenoeg alle PS3 community sites en kan je vertellen dat het nieuws hier juist meestal eerder op staat dan op de andere PS3 sites.

    Het XP gedoe lijkt mij een super idee.

    OFFTOPIC:

    …..
    De leden die ik van nWo ken bakken in de MP er weinig van hoor, zelf ben ik ook niet een BO god maar ik kan er wel wat van. Je kan ook gewoon een goede K/D hebben omdat je een vieze camper of een lone wolve bent die nooit voor objectives gaat, waar het juist om draait met wars. (Behalve Team Deathmatch dan..)

    Dit is nou typisch een voorbeeld van laf taalgebruik. Wel zeggen dat je een aantal leden van nWo kent en vindt dat die in de MP er niks van bakken. Maar niet zeggen over welke leden etc. je het hebt.

    Btw, het idee van een competitieve clan zoals bijv. nWo is niet om in publics te ownen en een goede k/d te hebben. Maar om samen in private matches tegen andere clans te winnen. Hier komt veel meer bij kijken dan een public. Denk maar aan bijv: tactiek, spawn traps, goed samen spel etc.

    In het algemeen kan iedereen een try-out voor nWo doen. Maar als je een k/d onder de 1.0 hebt dan heb je nagenoeg geen kans, omdat je dan zelfs in publics niet eens een positieve k/d kan halen moet je na gaan hoe het dan een een clan war zal zijn. Maar je krijgt bij ons natuurlijk gewoon altijd de kans om gewoon te laten zien wat je kan, als ik iemand 1 potje spectate kan ik al nagenoeg zeggen of hij/zij een potentiel competitieve speler is.

  29. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    ONTOPIC:
    PSX vind ik uiteraard de beste PS3 gaming site van de benelux. Ik ken nagenoeg alle PS3 community sites en kan je vertellen dat het nieuws hier juist meestal eerder op staat dan op de andere PS3 sites.

    Het XP gedoe lijkt mij een super idee.

    OFFTOPIC:

    Dit is nou typisch een voorbeeld van laf taalgebruik. Wel zeggen dat je een aantal leden van nWo kent en vindt dat die in de MP er niks van bakken. Maar niet zeggen over welke leden etc. je het hebt.

    Btw, het idee van een competitieve clan zoals bijv. nWo is niet om in publics te ownen en een goede k/d te hebben. Maar om samen in private matches tegen andere clans te winnen. Hier komt veel meer bij kijken dan een public. Denk maar aan bijv: tactiek, spawn traps, goed samen spel etc.

    In het algemeen kan iedereen een try-out voor nWo doen. Maar als je een k/d onder de 1.0 hebt dan heb je nagenoeg geen kans, omdat je dan zelfs in publics niet eens een positieve k/d kan halen moet je na gaan hoe het dan een een clan war zal zijn. Maar je krijgt bij ons natuurlijk gewoon altijd de kans om gewoon te laten zien wat je kan, als ik iemand 1 potje spectate kan ik al nagenoeg zeggen of hij/zij een potentiel competitieve speler is.

    ga er niet op in? btw mobile hompage van sense vind ik ook zow mooi die design is gewoon weg prachtig

  30. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Laten we ophouden met het bediscussiΓ«ren van NWO en terug gaan naar de veren in onze reet steken πŸ˜€

  31. 393 XP
    RoBz-D's avatar

    ga er niet op in? btw mobile hompage van sense vind ik ook zow mooi die design is gewoon weg prachtig

    Mobiel design vind ik juist niet zo mooi/handig. Naar mijn mening is daar nog heel veel verbetering in mogelijk (gebruik zelf ook altijd gewoon de pc versie). PC versie ziet er wel geweldig uit.

    Tip voor een site waar ik de mobiel versie juist wel heel mooi vind: www.EUesports.com

  32. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Mobiel design vind ik juist niet zo mooi/handig. Naar mijn mening is daar nog heel veel verbetering in mogelijk (gebruik zelf ook altijd gewoon de pc versie). PC versie ziet er wel geweldig uit.

    Tip voor een site waar ik de mobiel versie juist wel heel mooi vind: www.EUesports.com

    Ik praate over homepage niet forum, maar de mobile versie van forum is idd toe aan een update. Mij boeit het niet aangezien ik tap a talk gebruik (awsome app btw) goed dat sense er support voor heeft

  33. 728 XP
    joeythekilla's avatar

    ik vind het forum heel overzichtelijk!
    deze site verdiend meer bezoekers.

  34. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    Ja en nee πŸ™‚ Wel van de NL sites.

    Alleen vind ik dat sommige berichten te laat komen jammer genoeg. ( of gewoon niet geplaatst worden ).
    Voor mij is dit ook het enige ps3 forum waar ik lid van ben ‘en ja alles is overzichtelijk’.
    Er moet wel beter opgelet worden op taal gebruik ( ziektes en racistische woorden ) vind IK niet kunnen.
    Verder ga zo door! πŸ™‚

  35. 336 XP
    abrain's avatar

    Psx sense is voor mij de eerste site die ik bezoek omtrent ps3 games en nieuws.
    Maar zoals ps3dennis ook al aangaf is het nieuws de laatste tijd laat of komt het helemaal niet
    en het maakt dan ook niet uit of je een nieuws tip instuurt(lijkt niks mee te gebeuren).
    Ik vind het gewoon jammer dat de site de laatste tijd niet goed meekomt met de grotere sites
    want ik vind Psx sense een fijne site om te bezoeken.

  36. 313 XP
    skiller-ohn's avatar

    Alles over games staat hier (bijna) als eerst op internet :D. Maar de forums zijn een beetje leeg >.<

  37. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Psx sense is voor mij de eerste site die ik bezoek omtrent ps3 games en nieuws.
    Maar zoals ps3dennis ook al aangaf is het nieuws de laatste tijd laat of komt het helemaal niet
    en het maakt dan ook niet uit of je een nieuws tip instuurt(lijkt niks mee te gebeuren).
    Ik vind het gewoon jammer dat de site de laatste tijd niet goed meekomt met de grotere sites
    want ik vind Psx sense een fijne site om te bezoeken.

    Als je een tip instuurt kijk dan ook even of het toevallig niet al gepost is of dat het ook daadwerkelijk over de PS3 of PS Vita gaat. Soms krijgen we tips binnen dat Zynga Games een nieuwe Facebook-game heeft aangekondigd, daar kunnen we toch helemaal niets mee. Wat ook regelmatig gebeurd is dat we een tip krijgen, met als URL een NL-site, met een bericht die bij ons een week geleden gepost is maar bij een andere NL site slechts 1 dag geleden. De kans is dan groot dat men denkt “hey, staat nog niet op PSX” terwijl dat allang voorbij is gekomen.

    Er zijn genoeg (vrij grote) NL-sites waar ik nieuws-items voorbij zie komen die wij al dagen geleden online hebben gezet, als eerste zijn staat bij PSX-Sense namelijk vrij hoog in het vaandel. Vergeet echter niet dat we met een vrijwillige redactie werken die grotendeels bestaat uit studerende medewerkers.