Forum

Topic: Stereo of surround headset voor ps3

Anoniem's avatar

Ik twijfel erg tussen een stereo headset bijvoorbeeld de Wireless Headset Logitech F540 115 euro of de Turtle Beach PX5 Wireless 7.1 surround 200 euro. Ik heb het liefste een draadloze set omdat ik een hekel heb aan kabels om me heen 😛 maar mocht de Tritton AXPro 5.1 het beste zijn kan ik me waarschijnlijk wel over die kabels heen zetten.

Ik speel verder bijna nooit online en ik wil het vooral hebben voor savonds omdat ik op een flat woon en me ouders er wel is last van hebben.. maar ik wil wel goed geluid en ook voor films en muziek.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

6 reacties

  1. 1402 XP
    Selec1's avatar

    De Turtle Beach PX5 is dan de ideale headset. Beter dan de Tritton. Je kan beter in 1 keer een goede headset kopen dan verschillende mindere, imho.

  2. 25 XP
    M3ulendijks's avatar

    Heeft surround nou echt meerwaarde tegenover een stereo? ik vind de prijs van die dingen wel aan de hoge kant haha.. en hoe klinken die surround sets nou met muziek en films?

  3. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Surround is noukeuriger anders zou ik voor digital surround sound gaan dat is stereo die met moderne technologie het surround sound probeert na te maken

  4. 25 XP
    M3ulendijks's avatar

    Heb je eeen vroobeeld headset?

  5. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Zou het niet weten google is je beste vriend. Sony zou een officieele ps3 digital surround sound headset uitbrengen die draadloos is maar weet niet of hij al uit is

  6. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Ik heb de Turtle Beach P11, hij is maar 60 euro, en hij is geweldig!.