Forum

Topic: dualshock 3 importeren

Anoniem's avatar

Ik zou graag een dualshock 3 importeren.Zou graag weten waar jullie het hebben gedaan of advieseren.Kom zelf vaak yes-asia tegen maar vind 2-3 weken verzendtijd toch wel aan de lange kant.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

9 reacties

  1. 251 XP
    Vikash-Stylin's avatar

    Ik zou graag een dualshock 3 importeren.Zou graag weten waar jullie het hebben gedaan of advieseren.Kom zelf vaak yes-asia tegen maar vind 2-3 weken verzendtijd toch wel aan de lange kant.

    Waar woon je? Ga naar de Bazaar (Zwarte markt) in Beverwijk, kheb em daar gehaald voor 55 euro. Keus uit alle 3 de kleuren :rasta:

  2. 498 XP
    PkertNL's avatar

    Ik zou voor Dealextreme gaan. Max. binnen 2 weken binnen. Ik geloof dat die daar 38 euro kostte ofzo,

  3. 1386 XP
    Redd's avatar

    Klik

    Ik had er ook al wat vragen over gesteld, daar werd erg goed op geantwoord! ๐Ÿ˜‰
    Ik ben overgens zelf positief over dealextreme, al vaker dingen besteld.. ๐Ÿ™‚

  4. 790 XP
    Robbert's avatar

    Hmm, moet ik dat misschien ook maar eens gaan doen :26:

  5. 498 XP
    PkertNL's avatar

    Hmm, moet ik dat misschien ook maar eens gaan doen :26:

    Zat ik ook al over te denken, want deze is toch veel zwaarder?

  6. 454 XP
    arwin1993's avatar

    ja had ook gehoord dat hij zwaarder was en alles wat beter aanvoelde.

  7. 790 XP
    Robbert's avatar

    Soms vind ik licht ook wel weer fijn…

  8. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Op YesAsia.com heb ik die van mij besteld. Voor €40,- inc. verzendkosten. En als je nou nog even een kortingsbon opzoekt is hij nog goedkoper!
    Het zal ongeveer 2 tot 3 weken duren voordat je hem binnen krijgt.

    Ik denk dat je altijd aan die wachttijden vast zit. Hij moet toch echt uit Hong Kong komen he!

  9. 251 XP
    Bassen's avatar

    Ach wat is nou 2 รก 3 week wachten als je 20 euro kunt besparen.