Forum

Topic: Van XBOX 360 naar PS3?

Anoniem's avatar

Goedemiddag PSX-Sense.nll leden,

Hier heb ik twee XBOX 360 Elite’s staan, de een is iets ouder en verbannen van XBOX Live (drie keer raden waarom :P) en de ander is wat nieuwer en niet verbannen.

Maar ik speel bijna nooit meer op m’n 360’s en m’n XBOX Live Gold abonnement is nu ook afgelopen en ik heb dus geen zin om het te verlengen voor praktisch niks. Ik game meestal op mijn PC nu.

Ik zal een inventaris maken, dat is wel zo handig.

Maar nu ben ik dus aan het denken wat ik zal doen, of sowieso die gemodde verkopen en dat geld dan in m’n PC investeren of een PS3 kopen. Ik weet helemaal niet wat ik ervoor moet vragen en zo, dus daarom ben ik ook een beetje hier aanbeland. Ik zou ook de ander kunnen verkopen, maar daar ben ik nog niet over uit. (Ligt er ook aan hoeveel ik voor die andere kan krijgen)

Ik heb liever een PS3 om deze redenen: gratis online, betere mediamogelijkheden (PS3 Media Server), betere hardware, betere band met Valve, Sony i.p.v. Microsoft, exclusives vind ik wellicht interessanter, Blu-Ray speler. Dat is het zo’n beetje denk ik.

Inventaris:

XBOX 360 Elite (120GB), iXtreme firmware flash

Backups: (Wel in groen doosje met boxart erin)

Operation Flashpoint: Dragon Rising
Left 4 Dead GOTY
Assassin’s Creed
Battlefield: Bad Company
Burnout Paradise: The ultimate box
Tales of Vesperia
Fallout 3
Eternal Sonata
Mass Effect
Borderlands
Fable II Limited Collector’s edition
The Orange Box®
Street Fighter IV
Prototype
Halo 3
Oblivion Game of the Year edition
Mirror’s Edge
Call of Duty 4 Modern Warfare
GTA IV
L.A. Noire (niet in groen doosje met boxart)
Red Dead Redemption (niet in groen doosje met boxart)
RDR: Undead Nightmare (niet in groen doosje met boxart)

XBOX 360 Elite (120GB), virgin

Legale games (inclusief alles):

Left 4 Dead (classic)
Left 4 Dead 2
Call of Duty: Black Ops
Battlefield: Bad Company 2 Limited Edition
Battlefield: Bad Company (classic)
Red Dead Redemption
Assassin’s Creed 2
GTA IV
FF XIII
Pure & LEGO Batman The Videogame

XBOX Live Arcade titels:

Battlefield 1943
Castle Crashers
Sploison Man

En dit: http://bit.ly/pQwqE7

Drie controllers, twee headsets en twee HDMI kabels

Ik heb ook zo’n kit waarmee je de inhoud van de ene harde schijf naar de andere kunt verplaatsen. (Officieel van Microsoft)

En ik heb trouwens ook nog de originele dozen van de 360’s met alles erin/erbij.

Alvast bedankt voor eventuele reacties!

P.S. Als ik op de PS3 zou overstappen zou ik graag de spellen die ik nu legaal heb (of tenminste de echt goeie) ook daarop hebben, moet dit natuurlijk wel genoeg geld opleveren daarvoor…

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

8 reacties

  1. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Ik zou investeren in pc gaming, als je een desktop hebt vooral.

  2. 6 XP
    Nathan's avatar

    Bedankt voor het antwoord.

    Ja, ik heb inderdaad al een aardige PC, de processor moet alleen wel een keer vervangen worden en na een tijdje ook weer de GPU natuurlijk.

    Maar dan weet ik nog niet of ik ze allebei zal verkopen of niet en hoeveel ik zo’n beetje moet vragen.

  3. 752 XP
    Knockelhead's avatar

    Ik zou voor een Ps3 gaan veel goedkoper of gewoon allebij?

    Maar wat vind jij lekker gamen? Speel je liever met muis keyboard? of een controller in je hand.

    Je kan ze online zetten zonder prijs dat mensen kunnen bieden. Je kan online kijken wat andere mensen vragen.

  4. 6 XP
    Nathan's avatar

    Ja, de PS3 is goedkoper, maar natuurlijk zwaar inferieur (2006 hardware tegen hedendaagse hardware), het gaat me vooral om unieke dingen aan de PS3 zoals media streamen naar m’n TV en exclusives.

    Voor FPS games natuurlijk muis en toetsenbord.

    Ja, dat zal ik wel gaan doen denk ik… Bedankt voor je reactie.

  5. 728 XP
    joeythekilla's avatar

    ps3 is gewoon lauw!:p

  6. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Hey,

    Het ligt er aan wat voor games je wilt gaan spelen. Als je bijvoorbeeld geïnteresseerd bent in een game als BF3 zal ik een Xbox verkopen en dat geld investeren in je PC zodat je BF3 op hoge graphics kan draaien, en omdat je in de PC versie van BF3 met 64 spelers online kan. (Console versie 24 spelers online max.)

    Maar een PS3 raad ik iedereen aan. 😛

  7. 6 XP
    Nathan's avatar

    Ja, klopt.

    Ik ga Battlefield 3 sowieso voor m’n PC kopen.

  8. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Ja, klopt.

    Ik ga Battlefield 3 sowieso voor m’n PC kopen.

    Nice. 🙂