Forum

Topic: iPhone 4 gestolen, iemand tips?

Anoniem's avatar

Zoals de titel al zegt, hij is in de kleedkamer bij fitness gestolen en ik heb een abbonement bij vodafone.

Iemand tips?????

Heb Vodafone al gebeld en ik krijg van hun een nieuwe sim kaart en 25% korting op een nieuwe iPhone… Ben ik natuurlijk al blij mee maar weet iemand nog iets anders?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

19 reacties

  1. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Zoals de titel al zegt, hij is in de kleedkamer bij fitness gestolen en ik heb een abbonement bij vodafone.

    Iemand tips?????

    Bel apple ze zullen je om product nummer vragen, misschien kunnen ze hem dan opsporen.

  2. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Android heeft een opsprorings truc, weet niet of Apple dat ook ondersteund.

    Zeker kut voor je man!

  3. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Android heeft een opsprorings truc, weet niet of Apple dat ook ondersteund.

    Zeker kut voor je man!

    Ja moet je zow een app downloaden om het handmatig te doen, maar ik geloof dat apple store het ook gewoon kan. Er is een apple store in de stad (jij woont ook in a’dam dacht ik)

  4. 393 XP
    RoBz-D's avatar

    Nee, woon in Soest.. :S
    Heb Apple gebeld en je mobiel moet daarvoor aan staan. De (…) is jammer genoeg nog net niet zo dom om hem aan te laten.

  5. 169 XP
    nWo_Spike's avatar

    Nee, woon in Soest.. :S
    Heb Apple gebeld en je mobiel moet daarvoor aan staan. De (…) is jammer genoeg nog net niet zo dom om hem aan te laten.

    Als hij hem nooit aan zet wat heeft hij dan aan hem stelen? Ook kan je hem opsporen met behulp van een iPad of iMac dan moet je wel eerst je nummer invoeren en shit maar het zou wel kunnen werken!

  6. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Nee, woon in Soest.. :S
    Heb Apple gebeld en je mobiel moet daarvoor aan staan. De (…) is jammer genoeg nog net niet zo dom om hem aan te laten.

    Mobiel internet moet idd aan zijn, probeer het nogmaals over een week dat hij hem dan misschien heeft verkocht

  7. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    In iTunes heb je zon opsporings functie.. (A)

  8. 2527 XP
    Sixstar6's avatar

    je moet ook geen ding in de kleed kamer achter laat weet je dat!!!zelf geen onderbroek!

  9. 393 XP
    RoBz-D's avatar

    Liefst alleen tips of medeleven, comments als dit heb ik niks aan.

  10. 20 XP
    frederick's avatar

    van de moment hij hem terug aan zet en hij wifi heeft kun je de iphone ook opsporen. Zolang er geen re-install gebeurt 😉 Kameraa zijne werd op tomorrowland dit jaar ook gestolen, wij hadden minder geluk na twee dagen zat hij al in het buitenland. Maar je hebt dus nog de kans om hem te vinden als je “zoek mijn iphone” hebt ingesteld 😉

  11. 2240 XP
    mausi-gangsta's avatar

    Koop een iPhone 5. 😉

  12. 752 XP
    Knockelhead's avatar

    Is dat geen app die je eerst moet downloaden/installeren voordat je die kan gebruiken?

    In iTunes heb je zon opsporings functie.. (A)

  13. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Is dat geen app die je eerst moet downloaden/installeren voordat je die kan gebruiken?

    Ja, ik heb een jb app als iemand me w8. Verkeerd intyped krijg ik een foto van z’n gezicht en locatie naar me toe gemailt

  14. 2240 XP
    mausi-gangsta's avatar

    Ja, ik heb een jb app als iemand me w8. Verkeerd intyped krijg ik een foto van z’n gezicht en locatie naar me toe gemailt

    Zo gaaf!
    Moest je zeker kopen Ofniet?

  15. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Is dat geen app die je eerst moet downloaden/installeren voordat je die kan gebruiken?

    Van een maat van mij was de iPhone 4 ook gestolen… Hij heeft hem kunnen opsporen en heeft daar niks voor geïnstalleerd.. Gewoon de locatie aan de politie doorgegeven en die vonden hem.

  16. 14 XP
    iDMi's avatar

    had je toevallig http://itunes.apple.com/nl/app/zoek-mijn-iphone/id376101648?mt=8 er niet op staan?

    http://www.apple.com/nl/iphone/features/find-my-iphone.html nog meer info…

    misschien (helaas) niet meer voor jou, maar wellicht voor andere iPhone gebruikers…

  17. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Nee dat app was ook gratis via repo

  18. 14 XP
    iDMi's avatar

    Nee dat app was ook gratis via repo

    welke is dat dan?

  19. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    welke is dat dan?

    Xselize