Forum

Topic: BF3 hulp nodig

Anoniem's avatar

Ik heb bij de beta van bf3 heel veel last van lag
heb heel vaak dat ik woord doodgeschoten door iemand die bij mij nog niet eens om de hoek is, en door deze lag kan ik echt niet normaal spelen
Ik heb gewoon snel internet en bij cod heb ik dan ook gewoon altijd 4 streepjes( ook als ik geen host ben)
heeft iemand ditzelfde probleem? of een idee hoe je dit kan verhelpen?
<<

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

11 reacties

  1. 169 XP
    nWo_Spike's avatar

    nieuwe game zoeken meer kan je niet doen!

  2. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Ik heb bij de beta van bf3 heel veel last van lag
    heb heel vaak dat ik woord doodgeschoten door iemand die bij mij nog niet eens om de hoek is, en door deze lag kan ik echt niet normaal spelen
    Ik heb gewoon snel internet en bij cod heb ik dan ook gewoon altijd 4 streepjes( ook als ik geen host ben)
    heeft iemand ditzelfde probleem? of een idee hoe je dit kan verhelpen?
    <<

    Heb je draadloos internet? Ik had hier alleen in het begin last van.. Ik zette alle draadloze apparaten uit behalve PS3 en dan deed ie het.. Meestal. En als je beetje goed wil worden in BF moet je veel met je team doen.. (team-work) 😉 oja, je moet ook goede reflexen hebben en heel snel handelen.

  3. 8815 XP
    7th-son's avatar

    ik heb ook draadloos internet, en ik heb geen enkele lag bij bf3, ik denk eerder dat het aan de provider ligt, of de plek waar je zit, dan aan de game

  4. 844 XP
    thom430's avatar

    Met “Ik heb vier balkjes in CoD” kan je weinig, wat is je download snelheid?

  5. 253 XP
    lauwie's avatar

    cod is een veel kleiner spel dan bf3. bij cod is een ’trage’ verbinding al snel genoeg, en zegt hij dat je 4 balkjes hebt (aangezien het genoeg is…)

  6. 508 XP
    MrGreen95's avatar

    nee, nee heb ik ook op mn sd tv( zo’n oude)
    heb jij die ook? dan is dat het probleem;)

  7. 2240 XP
    mausi-gangsta's avatar

    nee, nee heb ik ook op mn sd tv( zo’n oude)
    heb jij die ook? dan is dat het probleem;)

    Doe die koelkast dan weg johhhh

  8. 508 XP
    MrGreen95's avatar

    doe ik ook meid, net nieuwe tv besteld:p want op hd tv beneden own ik 😛

  9. 39 XP
    GFK1994's avatar

    ik heb geen draadloos internet, maar heb wel meerdere apparaten aangesloten( die heb ik wel op zoon split apparataat aangesloten)
    ook heb ik zon oude koelkast als tv 😛
    en ik weet ook wel dat je teamwork nodig heb hoor

  10. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    ik heb geen draadloos internet, maar heb wel meerdere apparaten aangesloten( die heb ik wel op zoon split apparataat aangesloten)
    ook heb ik zon oude koelkast als tv 😛
    en ik weet ook wel dat je teamwork nodig heb hoor

    Dan ligt het aan de TV helaas..

  11. 508 XP
    MrGreen95's avatar

    morgen nieuwe tv :D:D