Forum

Topic: Steve Jobs overleden

Anoniem's avatar

Vandaag is een treurige dag!
De oprichter, maar ook grootmaker van Apple, en de rest van de smartfone-industrie is helaas vandaag overleden!
Zelfs zijn grootste concurenten als Samsung en Microsoft hebben hun steun gegeven.
En op de google site staat zelfs een link naar hem!

R.I.P
Steve Jobs, 1955 – 2011

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

17 reacties

  1. 2240 XP
    mausi-gangsta's avatar

    Een appeltaart voor alle getreurigden

  2. 752 XP
    Knockelhead's avatar

    Meen je niet zag net al topic staan op ander forum dacht grapje.
    Ik hoop niet dat het gaat zoals met andere sterren dat de prijzen duurder worden? Apple is al zo duur.

    RIP

  3. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Ode aan Steve Jobs! Rest in Peace.

  4. 728 XP
    joeythekilla's avatar

    ja dat is wel heel vroeg geeaak

  5. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Wat is nou precies de reden?

  6. 728 XP
    joeythekilla's avatar

    Een appeltaart voor alle getreurigden

    lol:D

  7. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Gecondoleerd iedereen.

  8. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    A creative genius who most definitely changed the way we live. RIP Steve Jobs.

  9. 169 XP
    nWo_Spike's avatar

    Hij had toch kanker?

  10. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Rip let us all life with you aangezien ik ict volg gaan we deze hele week over steve jobs hebben

  11. 2240 XP
    mausi-gangsta's avatar

    Hij had toch kanker?

    Alvlees klier kanker

  12. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    Steve Jobs ? nog nooit van gehoord! Jammer voor zijn familie, maar ik kan er niet mee zitten ‘ik heb er geen emotionele relatie mee’.

  13. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Steve Jobs ? nog nooit van gehoord! Jammer voor zijn familie, maar ik kan er niet mee zitten ‘ik heb er geen emotionele relatie mee’.

    Steve jobs heeft de manier van leven Verandert

  14. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    Steve jobs heeft de manier van leven Verandert

    Leg uit ‘met wat?’

    O ik zie het al: hij heeft een heleboel mensen ( met name de jongere generatie ) een stuk armer gemaakt met die R-Appel-producten ).

  15. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    10 years ago we had Steve Jobs, Bob Hope and Johnny Cash – Now we have no Jobs, no Hope and no Cash!

  16. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Leg uit ‘met wat?’

    O ik zie het al: hij heeft een heleboel mensen ( met name de jongere generatie ) een stuk armer gemaakt met die R-Appel-producten ).

    Weet je wat een computer is? Die heeft hij min of meer uitgevonden. Weet je wat Windows XP is? De manier hoe dat besturingssysteem werkt heeft hij uitgevonden. Als hij er niet was hadden we ook geen touchscreen zoals we dat nu kennnen… Ik kan nog een heel eind doorgaan… Maar geen zin in. 😛

  17. 169 XP
    nWo_Spike's avatar

    Weet je wat een computer is? Die heeft hij min of meer uitgevonden. Weet je wat Windows XP is? De manier hoe dat besturingssysteem werkt heeft hij uitgevonden. Als hij er niet was hadden we ook geen touchscreen zoals we dat nu kennnen… Ik kan nog een heel eind doorgaan… Maar geen zin in. 😛

    Helemaal waar!