Forum

Topic: [OOT] Batman: Arkham City

Anoniem's avatar

Batman: Arkham City is het vervolg op Batman Arkham Asylum en komt deze week donderdag uit! Dus ik vroeg me af.
Wie van jullie gaat hem halen en wie niet? Als je hem gaat halen waarom dan? Als je hem niet gaat halen, Waarom niet?

Ik ga hem wel halen want ik vond Batman: Arkham Asylum geweldig, Het was een van mijn favoriete games van het jaar en ik zou deel 2 niet willen missen!

Trailers!
Teaser

Joker Trailer
http://www.youtube.com/watch?v=XNDpxT4dslI
Launch Trailer

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

12 reacties

  1. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Het lijkt me een leuke, goede game, maar ik ga hem niet halen.

  2. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    Elke keer twijfel ik weer als ik deel 1 zie 🙂 maar nog steeds niet gekocht 🙂

    Denk dat deze game het zelfde gaat doen :(!

  3. 169 XP
    nWo_Spike's avatar

    Elke keer twijfel ik weer als ik deel 1 zie 🙂 maar nog steeds niet gekocht 🙂

    Denk dat deze game het zelfde gaat doen :(!

    Ik zal wel ff laten weten of hij goed is, maar als ik de reviews mag geloven dan zal hij zeker goed worden!

  4. 2241 XP
    mausi-gangsta's avatar

    ik ga hem niet halen..
    ik houw niet zo van jongens in leren pakjes xD

  5. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    Ik zal wel ff laten weten of hij goed is, maar als ik de reviews mag geloven dan zal hij zeker goed worden!

    DAt die goed is wil ik best geloven 🙂 Maar ik moet het wel leuk vinden xD

  6. 169 XP
    nWo_Spike's avatar

    DAt die goed is wil ik best geloven 🙂 Maar ik moet het wel leuk vinden xD

    Ik moet eerlijk zeggen dat ik Arkham Asylum bijna een eigen genre waardig vond omdat er zoveel variatie in zat met een sterk verhaal dus als je alleen houd van Shooters moet je dit inderdaad niet kopen maar als je wel eens wat anders wil dan die eeuwige shooters (Zoals ik) dan zou ik Arkham Asylum (Of deze) aanraden.

  7. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    Ik moet eerlijk zeggen dat ik Arkham Asylum bijna een eigen genre waardig vond omdat er zoveel variatie in zat met een sterk verhaal dus als je alleen houd van Shooters moet je dit inderdaad niet kopen maar als je wel eens wat anders wil dan die eeuwige shooters (Zoals ik) dan zou ik Arkham Asylum (Of deze) aanraden.

    Ik speel eigenlijk alles, Monation, Eyepet Fifa en Mirrors Edge. En LA Noir niet te vergeten.
    Maar bij deze game weet ik het op één op andere manier niet!

  8. 169 XP
    nWo_Spike's avatar

    Ik speel eigenlijk alles, Monation, Eyepet Fifa en Mirrors Edge. En LA Noir niet te vergeten.
    Maar bij deze game weet ik het op één op andere manier niet!

    Jammer dat deze game eronder moet lijden en niet een rot spel zoals Eyepet

  9. 169 XP
    nWo_Spike's avatar

    Nou ik heb hem hoor! Alleen nog ff al die DLC downloaden die bij de CE kwam en dan kan ik beginnen!

  10. 8864 XP
    7th-son's avatar

    Dat het een goeie game is twijvel ik geen moment over, maar het blijft een smak geld he, en met al die toptitels koop ik vaak de games die ik online wil spelen eerst, en de andere games die ik toch alleen maar offline speel in de budget bakken

  11. 169 XP
    nWo_Spike's avatar

    Dat het een goeie game is twijvel ik geen moment over, maar het blijft een smak geld he, en met al die toptitels koop ik vaak de games die ik online wil spelen eerst, en de andere games die ik toch alleen maar offline speel in de budget bakken

    Begrijpelijk jammer genoeg krijg je dan de Catwoman missies er niet bij! En die sluiten heel goed aan op de normale missies!

  12. 243 XP
    terrorquin's avatar

    geniaal spel heb het ook