Forum

Topic: PSX-SENSE uitbreiden

Anoniem's avatar

Ik persoonlijk ben zowel een PS3 gamer als PC, psx-sense vind ik een leuke site als het op nieuws aankomt rondom PS3 Games, zou het ook niet tof zijn als er een 2e site bij wordt gemaakt ( bijvoorbeeld PC-Sense?) speciaal voor de pc gaming community?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

16 reacties

  1. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Deze community is dermate klein dat dit voor ons eigenlijk niet rendabel is. Plus, we hebben nu gewoon een team die al haar tijd steekt in PSX, als je dit moet verdelen in meerdere sites dan wordt er minder gedaan aan PSX.

    Wel hebben we een Apple-website, namelijk www.applespot.nl

  2. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    Als ik PC wil ga ik wel naar een andere site ;)!

  3. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Dacht ik ook aan een pc-sense zou egt gaaf zijn. Dan zou ik mijn schoolvragen daarop kunnen zetten

  4. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Nee, PS3, want daarvoor is deze site, en de pc is de concurrent, dus waarom zouden we daarmee wat gaan doen?

  5. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    Nee, PS3, want daarvoor is deze site, en de pc is de concurrent, dus waarom zouden we daarmee wat gaan doen?

    Maar apple hebben jullie ook site van he ;)!

  6. 679 XP
    PSknul's avatar

    Nee, PS3, want daarvoor is deze site, en de pc is de concurrent, dus waarom zouden we daarmee wat gaan doen?

    Ik bedoel niet dat de site PSX-sense PC-sense wordt , maar dat je zowel PSX-Sense.nl hebt als PC-sense.nl dus ze staan los van elkaar maar horen wel bij ’t zelfde bedrijf.

  7. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Ik bedoel niet dat de site PSX-sense PC-sense wordt , maar dat je zowel PSX-Sense.nl hebt als PC-sense.nl dus ze staan los van elkaar maar horen wel bij ’t zelfde bedrijf.

    Dat lijkt me wel wat, maar wat op de PS3 uitgebracht word, word meestal ook op de PC uitgebracht. Mocht je dat willen, geef dan is minimaal 10 punten waarmee de site beter wordt.

    Tot nu toe is er:

    Dan zou ik mijn schoolvragen daarop kunnen zetten. (C) Bloodly

    Zoals M4GN3T al vermelde, de communitie is daarvoor te klein, en de crew van PSX-Sense (www.psx-sense.nl/redactie) doet hun uiterste best al om er wat van te gaan maken! We hebben voor een extra-site meer mankracht nodig.

    Community = http://www.psx-sense.nl/forum/memberlist.php

  8. 253 XP
    lauwie's avatar

    daar is *reclame* goed voor. al het game nieuws voor ps3, xdoos, wii, ds, etc, etc…..

  9. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    ik ben er heel erg voor, ik volg een ict opleiding en kan dus vele mensen aantrekken ( pc game nurds die 24/7 spelen ) die zeer actief zullen zijn. Ik ben ook dan niet de enige die mensen zal aantrekken. wij vragen ook niet om de site te verander net als tweaks.net het heeft ( zeeeeeer beroemde pc help/nieuws/forum site ) en jullie zouden goed kunnen promoten voor de websites onderling. als een pc gamer naar ps3 wil gaan of andersom. Een xbox-sense mag ook van mij zou kunnen jullie veel en veel meer nederlanders oproepen en word de naam “sense.nl” steeds populairder

    populairder is vragen om duurdere ads waarvan jullie meer kunnen verdienen

  10. 752 XP
    Knockelhead's avatar

    Vertaal de site naar Engels.
    Krijg je wel meer mensen.

  11. 2241 XP
    mausi-gangsta's avatar

    Vertaal de site naar Engels.
    Krijg je wel meer mensen.

    I agree

  12. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    Vertaal de site naar Engels.
    Krijg je wel meer mensen.

    En ben ik gelijk weg 😛 en wel meer 🙂 Hallo voor engels sites ga ik wle na IGN of zo 😉

  13. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Niks engels, dit is benelux thats why i came to this site

  14. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    Niks engels, dit is benelux thats why i came to this site

    jonguh jij snapt het :)!

  15. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Ik hou het graag alleen bij Ps3

  16. 752 XP
    Knockelhead's avatar

    En ben ik gelijk weg 😛 en wel meer 🙂 Hallo voor engels sites ga ik wle na IGN of zo 😉

    Je krijgt er meer voor weer dan dat er mensen weggaan.