Forum

Topic: [OOT] Grand Theft Auto: V

Anoniem's avatar

Ja hij is dan eindelijk aangekondigd! Eerste trailer komt al op 2 November. 😀

Praat hier mee over alles wat met GTA: V te maken heeft. 🙂

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

154 reacties

  1. 66 XP
    nevsg's avatar

    Ik hoop dat er nu eindelijk is auto’s van echte merken in komen (Lamborghini, Ferrari, etc)…

  2. 508 XP
    MrGreen95's avatar

    Ik hoop dat er nu eindelijk is auto’s van echte merken in komen (Lamborghini, Ferrari, etc)…

    Komt er denk ik niet, gaat ze bakken met geld kosten
    Maar ze makenw el gewoon na

  3. 2240 XP
    mausi-gangsta's avatar

    De beste games van rockstars vind ik op de ps3
    Gta Sa
    En
    The Warriors. Oooh die vond ik zooo gruwlijk

  4. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    THISGAMEWILLBEMINEMINEMINE! 😀 xD

  5. 861 XP
    Morticuz's avatar

    http://img651.imageshack.us/img651/2398/newsthumb.png Dit plaatje zegt wel veel :D.

  6. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    THISGAMEWILLBEMINEMINEMINE! 😀 xD

    Sowieso ga ik deze voor de release proberen te halen xD belooft een top game te worden! 😀

    http://img651.imageshack.us/img651/2398/newsthumb.png Dit plaatje zegt wel veel :D.

    Klopt, en waar komt het Amerikaanse geld vandaan? Washington DC blijkbaar? xD

  7. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Hallluuuuuuhhhhh

  8. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Hallluuuuuuhhhhh

    Hallo

  9. 149 XP
    riinyosa's avatar

    Bring It On!

    Heb er uiteraard hoge verwachtingen van maar diep van binnen hoop ik dat de toon minder serieus en meer kleurrijker wordt dan dat we te zien kregen in IV.

  10. 3889 XP
    vinnie1234's avatar

    Hoop keer iets van Amsterdam, of Tokio of zo. Lekker wat anders 😀

  11. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Neeee los santos

  12. 728 XP
    joeythekilla's avatar

    nee hazerswoude

  13. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    nee hazerswoude

    Niemand weet waar dat is, los santos klaar

  14. 728 XP
    joeythekilla's avatar

    nee doe dan belgie xD

  15. 8831 XP
    7th-son's avatar

    wat dachten jullie van maaskantje? KUT!

  16. 2240 XP
    mausi-gangsta's avatar

    wat dachten jullie van maaskantje? KUT!

    Te klein

  17. 1140 XP
    PussyHunter's avatar

    wat dachten jullie van miami ofzo?
    met straatraces 😛

  18. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Nee, Los Santos, Los Santos & Los Santosss!

  19. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Nee, Los Santos, Los Santos & Los Santosss!

    Idd! Wie wil grove st. Nou niet terug zien de beste gta “san andreas” (san andreas is los santos!!!!!) dus los santos!!!!!!!!!!!

  20. 2240 XP
    mausi-gangsta's avatar

    Iedereen die wat anders wil dan sa is gay

  21. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Iedereen die wat anders wil dan sa is gay

    Idd :s zow simpel is het. Ze willen gay toni

  22. 2240 XP
    mausi-gangsta's avatar

    Idd :s zow simpel is het. Ze willen gay toni

    Ik vond die wel gaaf

  23. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Ik wil gewoon San Andreas. Klaar.

    Maar ik denk dat het Washington DC word…

  24. 149 XP
    riinyosa's avatar

    Zal wel een nieuwe stad worden; ik ga ook uit van Washington.

  25. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Ik wil Las Vegas!!!

  26. 2240 XP
    mausi-gangsta's avatar

    Los Santos!

    Carl Johnsen

  27. 3889 XP
    vinnie1234's avatar

    Zolang die maar fet word xD

  28. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Ik wil gewoon San Andreas. Klaar.

    Maar ik denk dat het Washington DC word…

    San andreas is title de stad heet los santos :p ik wil ook los santos, maar er gaan geruchten dan het las angelos is

  29. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    San andreas is title de stad heet los santos :p ik wil ook los santos, maar er gaan geruchten dan het las angelos is

    San Andreas is het gebied, Los Santos is één van de steden, net als San Fierro en Las Venturas. 😛 Het gerucht gaat nu dat het zich gaat afspelen in San Andreas en dat je een Spaanse gang member bent genaamd Adrian. 😛

  30. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    San Andreas is het gebied, Los Santos is één van de steden, net als San Fierro en Las Venturas. 😛 Het gerucht gaat nu dat het zich gaat afspelen in San Andreas en dat je een Spaanse gang member bent genaamd Adrian. 😛

    dat is minder man…. Ze moeten is iets doen met bloods/crips die gangs waren der bij sa maar kwam niet egt voor

  31. 2240 XP
    mausi-gangsta's avatar

    Wie gaat er wachten TOT na 12 u om de trailer nog te zien?

    Iemand?

  32. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Nope xD

  33. 2240 XP
    mausi-gangsta's avatar

    rockstargames.com/
    Damn nog een uurtje wachten..

  34. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Oooommgg givve mehhh traileert

  35. 2240 XP
    mausi-gangsta's avatar

    Foutje….. Is pas over 16u Truste

  36. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Ltrrrr

  37. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Trailer is erg goed, wil meer zien!!!

  38. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Goed?! Hij is beast! Lekker weeer met hydra’s!!!

  39. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Goed?! Hij is beast! Lekker weeer met hydra’s!!!

    En Jumbo jets en F16’s en Stunt vliegtuigen xD

    Echt, degene die GTA V niet wil heeft ergens een draadje los hangen xD damn deze game word zo hard!

  40. 1268 XP
    luctheman's avatar

    Ik weet nog wel in San andreas dat ik altijd naar de sportschool ging met TJ en dan pompen voor je leven. En dan allemaal mensen in 2x dood slaan, hahaxD
    En dan ging ik daarna op mijn ultimate badass fiets zitten en net zo lang fietsen tot ik ollies van 25 meter hoog kon doenxDxD

    Ach ja, de goeie ouwe tijd zullen we maar zeggen he?

  41. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Lol spreek met zon kerel, zegt ie dat MW3 heel veel mooier en veel meer functies en heel veel meer features enzo heeft als MW2 en dat MW3 helemaal niet op MW2 lijkt, en dat alle Rockstar games op elkaar lijken en dat GTA altijd hetzelfde is en dat hij daarom GTA V niet gaat kopen en hij vind dat Red Dead Redemption heel erg op GTA lijkt en hij zegt dat hij geen games koopt die “altijd hetzelfde” zijn / op elkaar lijken.

    Ik dacht echt: WHAHAHAHAHAHAHAAAA!!!! Jij Faalt, JIJ Faaaaaalt!!! Wat vinden jullie? Ik vind hem echt een enorme downie! Hij gaat hard op z’n bek met z’n filosofie met MW3. xD

  42. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Hij heeft gelijk… Gta games lijken op elkaar zijn allemaal rpg’s…. Graphics worden alleen verniewd, ik haal gta altijd omdat ze met vette sp verhaallijn komen, die facking lang duurt. Rdr is ook een rpg, maar dat mw3 veeeel is verandert van mw2 is niet egt waar, is net als gta nieuwe game wat betere graphs, met een vette story line.

  43. 2240 XP
    mausi-gangsta's avatar

    Hij heeft gelijk… Gta games lijken op elkaar zijn allemaal rpg’s…. Graphics worden alleen verniewd, ik haal gta altijd omdat ze met vette sp verhaallijn komen, die facking lang duurt. Rdr is ook een rpg, maar dat mw3 veeeel is verandert van mw2 is niet egt waar, is net als gta nieuwe game wat betere graphs, met een vette story line.

    I agree

  44. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    En toch vind ik niet dat alle GTA games op elkaar lijken, de story line is altijd anders, de map is meestal anders, de personage is anders, de Graphics zijn beter, nieuwe voertuigen, nieuwe In-game dingen, enzovoort.

  45. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Map word los santos = confirmed! Als je goed die traile kijkt bij die brug zie je grafity met ls erop

  46. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    En toch vind ik niet dat alle GTA games op elkaar lijken, de story line is altijd anders, de map is meestal anders, de personage is anders, de Graphics zijn beter, nieuwe voertuigen, nieuwe In-game dingen, enzovoort.

    Het gaat erom dat het een rpg game is en de story line, altijd een bad guy is

  47. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Bol.com zegt dat de release van GTA 5 op 26.04.2013 is, moet je maar eens kijken want dat staat er als je hem pre-orderd.

  48. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Het gaat erom dat het een rpg game is en de story line, altijd een bad guy is

    Dus dan is het “hetzelfde” ? 😛 Het is altijd een bad Guy ja, maar dat is het punt van GTA! De rest is altijd anders! 😉

    Maar hij zegt dat MW3 absoluut niet op MW2 lijkt terwijl hij zegt dat GTA IV op RDR lijkt… Dan heb je toch echt ergens een draadje los volgens mij…

  49. 561 XP
    Heavenly Gun's avatar

    Jongens GTA V word gewoon KAPOT vet dussja hoef noggeen eens gameplay tezien en ikweet dat het vet word nu is het nogmaar alleen afwachten tot dat tie uitkomt

  50. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Bol.com zegt dat de release van GTA 5 op 26.04.2013 is, moet je maar eens kijken want dat staat er als je hem pre-orderd.

    Zoooó laat?! Dat kan echt niet!

  51. 2240 XP
    mausi-gangsta's avatar

    Zoooó laat?! Dat kan echt niet!

    Indd dan zouden we nu nooit aankondiging gehad moeten hebben

  52. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Ik denk het wel want Bol is groot en heeft het echt vaak goed.

  53. 137 XP
    Eljazz's avatar

    Kerel…. Rockstar heeft nog niks vrijgegeven -_- zucht….
    Volgens mij komt die 24 mei al… Onder het bordje for sale, in de trailer staat 2405… En de het nummer dat erin gedraait word, is vroeger ook op 24 mei gereleased in de jaren 60 ergens…. Toeval? Neee, ik denk echt dat het op die dag gaat komen.. Ook released rockstar heel vaak games in de periode april-mei.. Het enige wat niet klopt is dat die dag een donderdag is, en games in amerika worden normaaal gereleased op dinsdag. Ofwel maken ze hier een uitzondering, ofwel is dit de europese releasedag, want 2405 is ook op zijn europees, anders zou er 0524 gestaan hebben… Battlefield 3 is ook op een donderdag gereleased in europa.

  54. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Oke we zullen zien.

  55. 149 XP
  56. 440 XP
    Zocalox's avatar

    Als ik naar de trailer kijk, heb ik wel het gevoel dat er automerken op de auto’s staan die ik wel in vergelijking kan brengen met echte automerken.
    Ik moest namelijk in het filmpje denken aan Dodge en Porche.

    http://www.youtube.com/watch?v=QkkoHAzjnUs

  57. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Als ik naar de trailer kijk, heb ik wel het gevoel dat er automerken op de auto’s staan die ik wel in vergelijking kan brengen met echte automerken.
    Ik moest namelijk in het filmpje denken aan Dodge en Porche.

    http://www.youtube.com/watch?v=QkkoHAzjnUs

    Porche? xD PORSCHE. Haha. 😉

    Ik dacht eerder aan Audi. 🙂

  58. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Ze gaan de oude auto merken terug halen van sa, is ook gedaan bij gta 4 bijv. de admiral

  59. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Had ik al verwacht ja. 😛

    Ik hoop dat er meer verschillende voertuigen in GTA5 zitten dan in GTA4. 🙂

  60. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Ze waren een beetje saai na een tijdje 🙁

  61. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    ik hoop dat het zo over de top word !

  62. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    GTA V IS over de top. 😉

  63. 243 XP
    terrorquin's avatar

    hij word zoizo goed

  64. 2240 XP
    mausi-gangsta's avatar

    Kn niet wachten

  65. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Kkr waarom gaat dit niet op homepage! Heb het gemaild en getipt! http://www.youtube.com/watch?v=voXpqUxaXnk

    Wat is fucking vetter dan dit?? Gta 5 in amsterdam! Je ziet zelfs centraal met victoria hotel!

  66. 2623 XP
    nis-gens's avatar

    Kkr waarom gaat dit niet op homepage! Heb het gemaild en getipt! http://www.youtube.com/watch?v=voXpqUxaXnk

    Wat is fucking vetter dan dit?? Gta 5 in amsterdam! Je ziet zelfs centraal met victoria hotel!

    waarom zouden ze een fan made (fake) trailer op de homepage zetten?

  67. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    waarom zouden ze een fan made (fake) trailer op de homepage zetten?

    Ze zetten vaker al fan made shit op homepage. Wijsneus

  68. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Ze zetten vaker al fan made shit op homepage. Wijsneus

    XD, jouw woordenkeus is altijd zo funny !

  69. 728 XP
    joeythekilla's avatar

    XD, jouw woordenkeus is altijd zo funny !

    haha echt hea!

  70. 8831 XP
    7th-son's avatar

    GTA V IS over de top. 😉

    vind je? ik denk dat gta V nog best mee valt met over de top zijn hoor
    Saints Row is over de top
    GTA is meer iets uhmmm minder over de top 😛

  71. 2240 XP
    mausi-gangsta's avatar

    vind je? ik denk dat gta V nog best mee valt met over de top zijn hoor
    Saints Row is over de top
    GTA is meer iets uhmmm minder over de top 😛

    saints row is een speeltuin..
    gtaV is een Sirieuse game met hier en daar zeker erge humor.
    in GTA V zullen de grfx zeer maar dan ook echt zeer beter zijn dan bij Saints Row

  72. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Precies! xD

  73. 1562 XP
    dikked's avatar

    saints row is een speeltuin..
    gtaV is een Sirieuse game met hier en daar zeker erge humor.
    in GTA V zullen de grfx zeer maar dan ook echt zeer beter zijn dan bij Saints Row

    ja indd als je echt alleen wilt kloten moet je saints row hebben
    maar ik vind GTA toch altijd beter omdat het er gewoon beter uitziet en de verhaallijn wat serieuzer is

  74. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Ik hoop op een dikke mp met roleplay elementen zal wel niet zo miss op de pc

  75. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Ik hoop op een dikke mp met roleplay elementen zal wel niet zo miss op de pc

    Dat moet via een 3rd party client gedaan worden, rockstar komt altijd met die domme mp game modes.

  76. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Dat moet via een 3rd party client gedaan worden, rockstar komt altijd met die domme mp game modes.

    Indeed bloodly glad to have you back uber troll

  77. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Wouden ze dit keer niet een zeer gevarieerde MP maken? En met max. 32 spelers ofzo? Of was dat een gerucht? xD

  78. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Wouden ze dit keer niet een zeer gevarieerde MP maken? En met max. 32 spelers ofzo? Of was dat een gerucht? xD

    ik denk een gerucht, BTW NICE AVATAR !

  79. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    ik denk een gerucht, BTW NICE AVATAR !

    Ok haha. Thx. 🙂

  80. 2240 XP
    mausi-gangsta's avatar

    gwn free mode met 30 spelers vind ik best hoor

  81. 161 XP
    BlackFist's avatar

    Weten we al wie die hoofdrol krijgt?
    ik neem aan weer een andere character dan voorheen?

  82. 67 XP
    Neo1771991's avatar

    Weten we al wie die hoofdrol krijgt?
    ik neem aan weer een andere character dan voorheen?

    Waarschijnlijk wordt het een oudere Mafiabaas uit GTA III (heb ik begrepen).

  83. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Waarschijnlijk wordt het een oudere Mafiabaas uit GTA III (heb ik begrepen).

    Lijkt me niet zo logish denk meer een san andreas iemand

  84. 161 XP
    BlackFist's avatar

    Ok dat wordt nog afwachten d8 was als wel bekend

  85. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Ok dat wordt nog afwachten d8 was als wel bekend

    Ik hoop op CJ in de old school grove time !

  86. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Wanneer komt er nou een nieuwe trailer?? 😛

  87. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Wanneer komt er nou een nieuwe trailer?? 😛

    Binnekort, om ons zoet te houden.
    Release van informatie of een nieuw trailer

  88. 8831 XP
    7th-son's avatar

    ik hoop dat dit deel wel leuk word, IV vond ik enorm tegenvallen, en de multiplayer was helemaal klote om aan de praat te krijgen
    ballad of gay tony was leuker kwa verhaal dan heel IV zelf

  89. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    ik hoop dat dit deel wel leuk word, IV vond ik enorm tegenvallen, en de multiplayer was helemaal klote om aan de praat te krijgen
    ballad of gay tony was leuker kwa verhaal dan heel IV zelf

    Lol? Ik vond IV geweldig. 😛 Heb wel respect voor een goede verhaallijn. 🙂

  90. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Ik vond IV ook tegenvallen. Bij Vice City of San andreas kon ik me uren vermaken met rond rijden enzo, maar met IV helemaal niet. Ik denk dat ik een bepaalde sfeer miste ofzo?:P

  91. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Je mist vast de sfeer van het zonnige Los Angeles. 😉

    Maar ik kon me zeker vermaken in GTA IV. 😛 Ik begrijp niet wat er slecht aan is…

  92. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Je mist vast de sfeer van het zonnige Los Angeles. 😉

    Maar ik kon me zeker vermaken in GTA IV. 😛 Ik begrijp niet wat er slecht aan is…

    Beweegt veels te traag voor mij, alles had soort van lag man…

  93. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Beweegt veels te traag voor mij, alles had soort van lag man…

    Huh? Okeee. Heb ik geen last van. Misschien té veel aan CoD gewend, wtf? xD

  94. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Huh? Okeee. Heb ik geen last van. Misschien té veel aan CoD gewend, wtf? xD

    Nee, lol! San andreas beweegt veel lekkerder, probeer die maar is uit en vergelijk. Animaties op gta 4 zijn ook zo traag!

  95. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Nee, lol! San andreas beweegt veel lekkerder, probeer die maar is uit en vergelijk. Animaties op gta 4 zijn ook zo traag!

    Maar dat is op de PC… En ik heb ‘m helemaal gemod. xD

    Maar oké, ik vind San Andreas ook beter als GTA IV, maar dat ligt aan de gameplay. En niet aan de snelheid van de animaties ofzo wtf. xD

  96. 2240 XP
    mausi-gangsta's avatar

    als ik de geruchten mag geloven, zal je bij GTA V met de MP een free mode hebben die zeer gevarieerd is 😀 .
    je kan een gang maken en dan daar geld mee verdienen, als je nou een eigen gang kan maken. wil ik een grote oprichten met de PSX-Sense Community.
    zal dat niet vet zijn? je kan toch met 32spelers online als het goed is dusja 😀

  97. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Ja dat baseer je op dit gerucht:

    “Multiplayer will hold 32 people on the Xbox and PS3. I wasn’t told how many were able to be on the PC. Just like in RDR, players will be able to form Gangs. These gangs are not ranked through XP anymore, but via Reputation. Instead of gang hideouts, you can do jobs that range from robbing a launderette to breaking into a military base and stealing state-of-the-art weaponary. The Gang leader has much more control over his or her gang by being able to rank members of their gang and setting more specific objectives to specific members of their gang. Gangs can have their own terratory but this only applies to areas inside the city of Los Santos.”

    Maar ik weet niet 100% zeker of hij het na dat 32 spelers online stukje het nog over de Multiplayer heeft, of dat hij het over de Singleplayer heeft… 😛 Maar volgensmij wel over de MP. Als het waar is zal het sws f*king nice zijn. 🙂

    Wat betekend RDR overigens? 😛

  98. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    RDR = Read Dead Redemption >,< xD Nee, ik begrijp wat Illias & CrazyFunkyStyle bedoeld. Probeer het ongeveer samen te vatten: GTA San Andreas & GTA 3 draaien soepeler omdat de game 10x zo eenvoudig is in elkaar gezet. Minder veel beweging v/d avatar, mindere beeldkwaliteit, mindere omgeving, maar gewoon simpel, instappen = instappen. GTA 4 is niet voor niks 'realistisch' in elkaar gezet. http://www.youtube.com/watch?v=7SxmVxzYHuw"]http://www.youtube.com/watch?v=7SxmVxzYHuw Dit is wel een leuke!

  99. 775 XP
    Sevinho's avatar

    Ja ZEKERSSS…. HALEN DIE GAMEE

  100. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Ja ZEKERSSS…. HALEN DIE GAMEE

    Nee joh ?? 😛