Forum

Topic: Modern Warfare 3 Elite Founder Status?!

Anoniem's avatar

Hallo peeps ik zit nu met de vraag of ik wel een Elite founder status heb aangeschaft door via de PSN store de Elite te reseveren.
Heb heel wat moeite gedaan om info te verkrijgen over de Hardend Edition met founder status om te pre-orderen alleen ging nergens goed of niet de juiste informatie mee gekregen etc, dus heb besloten om de preorder te niet gedaan en gewoon een losse exemplaar van MW3 te gaan kopen en de Elite in de PSN store aangeschaffen met de hoop toch nog van de special Founders status te kunnen genieten door de resevering. Heeft iemand hier ook al moeite mee gehad of al geregeld zonder de Hardend Editie te moeten bestellen?
Hoor graag wat terug.
Mocht het zo zijn dat het tog geen Founder status bevat dan heb ik gewoon pech gehad. Maar vind persoonlijk wel dat die mensen wel wat meer moeite mogen doen om de Retailers wereld wijd goed te informeren over de producten die ze willen gaan aanbieden en op hun beurt weer aan de klanten door kunnen geven wat dus niet het geval is geweest met MW3 Elite alleen grote aankondiging and thats it!

http://www.callofduty.com/elite/be-a-founder.html

Als je op deze link klikt zie je daar wel staan van voor 13-11-2011 activeren alleen is niet duidelijk voor mij of het ook voor de PSN store is of not?!

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

12 reacties

  1. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Weet ’t zelf ook niet echt, heb hier een founder card met code maar geen idee waar ik ‘m in kan vullen =/ heb de hardened edition.

  2. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    je moest hem op de release dat updaten en dan krijg je founder na 1 week moet je de code gebruiken ! ik heb nu founder status die camo btw is gay ( winter camo WTF das tog niet coooool )

  3. 1562 XP
    dikked's avatar

    je moest hem op de release dat updaten en dan krijg je founder na 1 week moet je de code gebruiken ! ik heb nu founder status die camo btw is gay ( winter camo WTF das tog niet coooool )

    ooh daar komt die lelijke camo vandaan 😛
    ik heb ook de hardened edition gekocht maar wat kun je dan nog meer met “founder” status ?

  4. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    speciale clan tag en zo call sign emblems !

  5. 559 XP
    Dutch-StYloZz's avatar

    Die founder status krijgt iedereen die voor 13-11-11 CoD Elite Premium member is geworden 😉

  6. 243 XP
    terrorquin's avatar

    en je kan je clan ook boosten als je elite founder bent 😛

  7. 161 XP
    BlackFist's avatar

    Ik heb toch wel Founder status:)
    Wat moeite voor gedaan eindresultaat wel gelukt.

  8. 486 XP
    distefano's avatar

    Die founder status krijgt iedereen die voor 13-11-11 CoD Elite Premium member is geworden 😉

    dat moet voor 31-11-11 zijn en niet 13-11 want ik heb het vrijdag aangeschaft en ben nu ook founder .

    Wel een accountje aanmaken op de site van cod

  9. 3 XP
    paddoow's avatar

    en je kan je clan ook boosten als je elite founder bent 😛

    hee ik las je bericht ik ben nieuw hier hoe kun je je clan boosten is mijn vraag ik heet paddoow op psn kun je me toevoegen hoe je dat doet ? groeten hilco

  10. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    je clan boosten doe je door middel van founders dus elite mensen die premium hebben en nooit een clan hebben gejoint(niet iedereen is founder) dan is er 500 XP en clan operations dus meedoen aan een elite op met je clan b.v. meeste ffa kills top 6 dan kan je goud silver brons winnen en dat wordt dan omgezet in XP

  11. 3 XP
    paddoow's avatar

    oke thnx ik zal het op me website zetten onlineplaystationgames.nl

  12. 161 XP
    BlackFist's avatar

    @paddoow

    Chille Site hebben jullie daar leuk gedaan met die Modern Warfare theme.
    Er zijn wel veel lees fouten zou daar nog wel ff naar kijken.