Forum

Topic: Kiezen van 1 Game

Anoniem's avatar

Hallo Sensers,

Ik heb een probleem.
ik kan niet tussen deze 2 games kiezen omdat het allebei SUPER games zijn maar ik te weinig geld heb ( ben 13 ).

UC3
BF3

Allebei zijn Super maar kan 1tje maar halen

, Dankjewel.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

17 reacties

  1. 2240 XP
    mausi-gangsta's avatar

    Weet je zeker dat je het geen kakakakkakakakkak games vind? XD

    (just saying)

  2. 3889 XP
    vinnie1234's avatar

    Wil je de beste SP ever in je leven? Op je stoel zitten zo goed? En dit 10 keer opnieuw doen? Koop 100% Uncharted! En later in Budget bak nog zeker BF3 🙂
    Wil je MP. Waar je uren in kan zetten. Maar waar je de SP eigenlijk links laat liggen? Koop 100% Bf3. En koop uncharted in budget bak. Maar dat je ze alle 2 moet hebben is zeker xD

  3. 61 XP
    Cod's avatar

    Erg moeilijke keuze. Allebei maar ik denk niet dat ze niet zo snel in de budgetbak liggen omdat het echt MUST HAVE zijn en allebei de mp vind ik tof maar de sp van UC3 is leuker denk ik maar iedereen Hyped en vind BF3 super tof duss het is een moeilijke keuze

  4. 3889 XP
    vinnie1234's avatar

    BF3 is aan EA 😉 Maar denk dat uncharted half jaar wel platina is, dus 30 euro 🙂
    Ik zat zelf ook met dezelfde keuze, en ben zelf voor BF3 gegaan 🙂 Want die kan je met matties online spelen :)!

  5. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Denk bij jezelf na, waar koop ik het spel voor? De SP of de MP?
    Ik koop alle spellen voor de MP, omdat een SP maar max 10 uur duurt, tenzij je GTA speelt natuurlijk xD

  6. 149 XP
    riinyosa's avatar

    Eigenlijk wel eens met al de motivaties die hierboven zijn gegeven.
    Uncharted blijft een prachtige, haast ongeevenaarde filmische ervaring maar als je normaal voor de MP gaat dan haal je wellicht meer plezier uit BF3.

  7. 169 XP
    nWo_Spike's avatar

    Ik persoonlijk zou gaan voor UC3, tot nu toe heb ik in UC3 meer uren gestoken dan BF3 en ik vind de MP van UC3 ook niet mis! Ookal heb ik die alleen kunnen spelen in de Beta!

  8. 356 XP
    xjoeyxx's avatar

    Hallo Sensers,

    Ik heb een probleem.
    ik kan niet tussen deze 2 games kiezen omdat het allebei SUPER games zijn maar ik te weinig geld heb ( ben 13 ).

    UC3
    BF3

    Allebei zijn Super maar kan 1tje maar halen

    , Dankjewel.

    toen ik op jouw leeftijd was zat ik ook altijd met dit dilemma haha 🙂 maar ga na waarvoor je het koopt wat hierboven ook al is gezegd. Ik persoonlijk denk dat je langer plezier kan halen uit BF3 en ondertussen kan gaan sparen voor uncharted. Uncharted koop je waarschijnlijk toch voor de singleplayer en die kun je altijd nog spelen.
    ik ben zelfook heel groot uncharted fan en vind ze geweldig 😀

  9. 61 XP
    Cod's avatar

    Je hebt gelijk en ik denk dat UC3 wel platina word en zo niet heb ik een vriend die net dat spel heeft gekocht :))))))

  10. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Hallo Sensers,

    Ik heb een probleem.
    ik kan niet tussen deze 2 games kiezen omdat het allebei SUPER games zijn maar ik te weinig geld heb ( ben 13 ).

    UC3
    BF3

    Allebei zijn Super maar kan 1tje maar halen

    , Dankjewel.

    Ja dat is een heel moeilijke keuze.. 😛 De beta en (/of) demo waren enorm goed van UC3. Maar ik zou voor BF3 gaan, omdat ik BF3 al heb en de game geweldig vindt. 😛

  11. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Bf3 ofzo en als je dat zat bent ( en weer geld hebt:P) UC3 kopen. Misschien half jaartje ofzo.

  12. 61 XP
    Cod's avatar

    Ik ga voor BF3 🙂

  13. 149 XP
    riinyosa's avatar

    Bf3 ofzo en als je dat zat bent ( en weer geld hebt:P) UC3 kopen. Misschien half jaartje ofzo.

    En dan is UC3 nog maar € 29.95 terwijl ik verwacht dat BF3, net als MW3 overigens, nog steeds rond de € 40 – € 45 zal kosten.

  14. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    En dan is UC3 nog maar € 29.95 terwijl ik verwacht dat BF3, net als MW3 overigens, nog steeds rond de € 40 – € 45 zal kosten.

    iderdaad

  15. 414 XP
    Milkyray's avatar

    Ze zijn bij de media markt allebei nog maar 44 euro… Scheelt al een half spel. 🙂 En als je dan toch moe kiezen zou ik voor battlefield kiezen. Uncharted is geweldig, maar is multiplayer niet zo leuk als Battlefield. De singleplayer kan je in tien uur uitspelen, dus misschien ben je die sneller beu. Ik kan me voorstellen dat je op jouw leeftijd je niet over een week alweer een nieuw spel kan kopen. Battlefield vermaak je je langer mee…

  16. 2240 XP
    mausi-gangsta's avatar

    Gta V

  17. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    San andreas