Forum

Topic: [Help] Burnout: Paradise Save Data probleem

Anoniem's avatar

Ik heb net als veel van jullie nadat het PSN weer terug online was Burnout Paradise gedownload, hier was ik erg ver mee gekomen. Toen na 30 dagen kon ik de game niet meer spelen omdat hij verlopen was en je de game moest kopen als je weer verder wou spelen.

Nu heb ik Burnout Paradise dus gekocht (de Ultimate Edition) maar ik moet helemaal overnieuw beginnen, terwijl ik de Save Data nog wel heb…

Help?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

7 reacties

  1. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    Save is gekoppeld aan het spel. Dus zal wel alleen werken met het orginele (1e) spel. Spel is ook niet te kopieren ;PxD

  2. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Dat zou mooi k.u.t. zijn dan…

  3. 8864 XP
    7th-son's avatar

    het kan natuurlijk ook een Burnout zijn van een andere regio? dan werkt het namelijk ook niet

  4. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    het kan natuurlijk ook een Burnout zijn van een andere regio? dan werkt het namelijk ook niet

    Nope, en PS3 games zijn niet regio gebonden

  5. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    Dat had ik ook bij infamous 2 ‘had deze game gratis gedownload en mijn oude op BR verkocht, toen ik deze game wilde spelen zag mijn ps3 mijn save niet eens’.

    het kan natuurlijk ook een Burnout zijn van een andere regio? dan werkt het namelijk ook niet: dit klopt inderdaad.
    Save is gekoppeld aan US, JP, EU enz en misschien ook of het nu een downloadable game is of niet.

  6. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Dat had ik ook bij infamous 2 ‘had deze game gratis gedownload en mijn oude op BR verkocht, toen ik deze game wilde spelen zag mijn ps3 mijn save niet eens’.

    het kan natuurlijk ook een Burnout zijn van een andere regio? dan werkt het namelijk ook niet: dit klopt inderdaad.
    Save is gekoppeld aan US, JP, EU enz en misschien ook of het nu een downloadable game is of niet.

    Ok, ik stuur wel eens een berichtje naar Criterion Games. :p

  7. 8864 XP
    7th-son's avatar

    PS3 is niet regiogebonden nee
    maar DLC en savegames zijn wel regio gebonden!