Forum

Topic: Help ps3 foutcode

Anoniem's avatar

Wie kan mij helpen, heb een PS3 slim 250 GB die vaag doet, kreeg een tijdje terug foutcode 80010514 (zoals wel meer mensen) heb de Helpdesk gebeld en die gaven het advies de PS3 te formatteren en dan zou hij het weer moeten doen…had ik gedaan maar hij deed nog niks, heb hem een paar dagen uit laten staan en daarna probeerde ik weer en hij deed het, heeft het 2 mnd goed gedaan, maar sinds vorige week pakt hij weer niks…voor de zekerheid een zo’n cleandvd er in gedaan, heb blackops erin gedaan en yes hij deed het weer, maar als ik nu PES2012 erin doe of een dvd of de cleandvd dan doet hij helemaal niks…stop ik blackops erin pakt ie die wel en kan ik gewoon spelen…dus wat zou dit kunnen zijn, ik dacht eerst mn lens of laser, maar als dat kapot is dan moet ie toch helemaal geen games af kunnen spelen?? dus wie weet wat ik kan doen…mn PS is net buiten de garantie dus hoop dat iemand hier me kan helpen…

groetjes
Patries

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

3 reacties

  1. 728 XP
    joeythekilla's avatar

    waarschijnlijk ligt het aan pes12 want als laser kapot zou zijn zou die geen 1 spel meer kunnen lezen….

  2. 2 XP
    patricevl's avatar

    Ja daar dacht ik ook aan, of kan het niet zo zijn dat er een fout op mn HD zit ofzo?

  3. 8815 XP
    7th-son's avatar

    je kan het proberen met een andere HDD, maar dat is meteen weer zo’n dure oplossing
    tenzij je iemand kent die een 2,5 inch SATA HDD heeft liggen, die je even mag lenen ofzo..