Forum

Topic: Modern Warfaren 3 te koop voor PS3 in Groningen alleen ophaal!

Anoniem's avatar

Goedemiddag Mensen

Ik heb MW3 hier liggen helemaal nieuw in verpakking deze exemplaar heb ik niet nodig.
Is er ook iemand die in de buurt van of in Groningen woont en deze game wil hebben voor een mooie prijs van € 40
reageer dan snel want wil die game kwijt voor dat die niks meer waard is naar 1 maand zijn de games tegenwoordig nog maar 1/3 van het aankoop bedrag waard.
Heb er geen foto bij dus als je die zou ophalen zie vanzelf dat er niks mis mee is de game is nog helemaal dicht verpakt en klaar voor gebruik:game:

Voor de gene die zich zal afvragen waarom ik die game nu al wil verkopen well dat komt omdat ik heb een Hardend Edition gereserveerd en een losse voor een gratis controller en die losse ga ik nu dus weg doen.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

7 reacties

  1. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Als je hardenend had gereserveert kon je die controller ook gratis krijgen.

  2. 161 XP
    BlackFist's avatar

    Jammer waar was dat dan mischien alleen in jouw stad ofzo want in groningen heb nergens die actie gezien alleen voor de losse game?

  3. 321 XP
    Gangstha95's avatar

    MW3 zal niet zo snel zakken in prijs, zie black ops als voorbeeld http://www.budgetgaming.nl/game-profile/call+of+duty:+black+ops_PS3.html

    Je hoeft je niet zo te stressen, ik raad je aan om je game op marktplaats te zetten, dan zal iemand deze binnen een week komen ophalen voor zo’n goede prijs.

  4. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Bij mediamarkt is mw3 gewoon 45,-

  5. 161 XP
    BlackFist's avatar

    Hij is al verkocht(Y)

  6. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Bij mediamarkt is mw3 gewoon 45,-

    Hij is gewoon 55 euro hoor?

  7. 9118 XP
    Flaming_Kaiser's avatar

    33 euro bij eplaza in hoofddorp