Forum

Topic: [OOT] Call of Duty: Modern Warfare 1

Anoniem's avatar

Zet alle informatie die je weet hier neer!

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

39 reacties

  1. 752 XP
    Knockelhead's avatar

    lol 3 is net uit junge.

    Hoop alleen dat het gewoon full MP gaat worden.
    Single player weghalen.

  2. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Het eindigd bij mw3, er komt geen nieuwe mw werd er gezegd

  3. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Het eindigd bij mw3, er komt geen nieuwe mw werd er gezegd

    YES! YESSS!!!! Geen recycled sh!t meer! πŸ˜€ (No offense) Ze mogen er dan gelijk een nieuw Engine in pompen! πŸ˜€

  4. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    YES! YESSS!!!! Geen recycled sh!t meer! πŸ˜€ (No offense) Ze mogen er dan gelijk een nieuw Engine in pompen! πŸ˜€

    Als je beter engine zij snap ik het wel, maar een nieuwer engine hoeft niet altijd beter te zijn

  5. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    mijn idee FW1 FUTURE WARFARE 1 KIJKEN WAT INFINITY WARD EN SLEDGE HAMMER MET FUTURISTISHE DINGE DOEN ?

  6. 728 XP
    joeythekilla's avatar

    ik hoop dat ze de engine zo laten en alleen de grahics veranderen.

  7. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Als je beter engine zij snap ik het wel, maar een nieuwer engine hoeft niet altijd beter te zijn

    Nee, ik wil een nieuw Engine, al dan wel gebaseerd op de IW Engine, want de IW Engine geeft wel de beste CoD gameplay. πŸ™‚ Innovatie is altijd beter als geen innovatie.

    Als de volgende CoD van IW weer hetzelfde Engine heeft (dan is dat Engine 6 jaar gebruikt en echt 1000% uitgemolken) Γ³f er op lijkt, dan kan CoD echt opfokken, serieus, als ze dat doen ben ik echt fking pissed en boos op hun. Dan kan CoD van mij echt helemaal KAPOT vallen. MW3 moet echt de laatste CoD zijn met dit nu al uitgemolken Engine. Echt alleen downies met geld te veel zouden een game kopen met een 6 jaar oud Engine.

    Begrijp me niet verkeerd, ik ben echt een CoD liefhebber, maar mΓ©t verstand.

  8. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Echt alleen downies met geld te veel zouden een game kopen met een 6 jaar oud Engine.

    En bedankt!

    CoD4 PROMODLIVE 211 voor de PC is echt baaaaaaaaasss!

  9. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    En bedankt!

    CoD4 PROMODLIVE 211 voor de PC is echt baaaaaaaaasss!

    Als de volgende CoD van IW wéér hetzelfde Engine heeft, wat dan dus 6 Jaar gebruikt is en 3x opnieuw gerecycled is, zou je die enorm uitgemolken game dan Serieus kopen? Dat is alsof je een Zwart-Wit TV zou kopen. Je wilt toch een Full HD Flat-Screen TV?

    Geef gewoon toe, het zou toch gewoon veel beter, veel leuker en veel spannender zijn als IW nu een nieuw Super Engine zal maken dat gebaseerd is op hun huidige Engine (zodat de vette gameplay behouden blijft) en enorm goede Graphics heeft?

  10. 2240 XP
    mausi-gangsta's avatar

    Als de volgende CoD van IW wéér hetzelfde Engine heeft, wat dan dus 6 Jaar gebruikt is en 3x opnieuw gerecycled is, zou je die enorm uitgemolken game dan Serieus kopen? Dat is alsof je een Zwart-Wit TV zou kopen. Je wilt toch een Full HD Flat-Screen TV?

    Geef gewoon toe, het zou toch gewoon veel beter, veel leuker en veel spannender zijn als IW nu een nieuw Super Engine zal maken dat gebaseerd is op hun huidige Engine (zodat de vette gameplay behouden blijft) en enorm goede Graphics heeft?

    Zal wel niet.. heb ik zo’n voorgevoel

  11. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Als de volgende CoD van IW wéér hetzelfde Engine heeft, wat dan dus 6 Jaar gebruikt is en 3x opnieuw gerecycled is, zou je die enorm uitgemolken game dan Serieus kopen? Dat is alsof je een Zwart-Wit TV zou kopen. Je wilt toch een Full HD Flat-Screen TV?

    Geef gewoon toe, het zou toch gewoon veel beter, veel leuker en veel spannender zijn als IW nu een nieuw Super Engine zal maken dat gebaseerd is op hun huidige Engine (zodat de vette gameplay behouden blijft) en enorm goede Graphics heeft?

    Dat zou dan de meest verkochte game ooit gaan worden.

  12. 585 XP
    P_layboy_PV_'s avatar

    mijn idee FW1 FUTURE WARFARE 1 KIJKEN WAT INFINITY WARD EN SLEDGE HAMMER MET FUTURISTISHE DINGE DOEN ?

    Dat wordt hem sowieso niet, dan moet je naar een andere game overschakelen.

    IW heeft juist de bedoeling een zo realistisch mogelijke FPS gebaseerd op de huidige oorlog te baseren.

    De ontwikkeling in wapens blijft ook volop vooruit gaan in de wapenindustrie, dus dat ga je dan gewoon terug zien.

  13. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Dat zou dan de meest verkochte game ooit gaan worden.

    Sowieso

    Dat wordt hem sowieso niet, dan moet je naar een andere game overschakelen.

    IW heeft juist de bedoeling een zo realistisch mogelijke FPS gebaseerd op de huidige oorlog te baseren.

    De ontwikkeling in wapens blijft ook volop vooruit gaan in de wapenindustrie, dus dat ga je dan gewoon terug zien.

    CoD is een Arcade game. xD Geen realistische FPS. Het is wel “gebasseerd” op een echte oorlog ja. πŸ˜‰

    Gefeliciteerd trouwens. Een Mod er bij. πŸ™‚

  14. 585 XP
    P_layboy_PV_'s avatar

    Sowieso

    CoD is een Arcade game. xD Geen realistische FPS. Het is wel “gebasseerd” op een echte oorlog ja. πŸ˜‰

    Gefeliciteerd trouwens. Een Mod er bij. πŸ™‚

    dankje,

    nou het is wel zo realistisch mogelijk gedaan, en het is zeker een FPS

  15. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    dankje,

    nou het is wel zo realistisch mogelijk gedaan, en het is zeker een FPS

    I know, CoD is een Arcade First Person Shooter waarin behalve arcade aspecten zoals o.a. Perks en Killstreaks, ook enkele realistische aspecten in zijn verwerkt.

    πŸ™‚

  16. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    I know, CoD is een Arcade First Person Shooter waarin behalve arcade aspecten zoals o.a. Perks en Killstreaks, ook enkele realistische aspecten in zijn verwerkt.

    πŸ™‚

    perks kun je gewoon zien als vaardigheden, niet alle soldaten reloaden even snel of horen beter dan de ander. Kijk discovery channel one man army

  17. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    perks kun je gewoon zien als vaardigheden, niet alle soldaten reloaden even snel of horen beter dan de ander. Kijk discovery channel one man army

    Perk betekend voordeel, een soldaat is niet geboren met een voordeel, maar word getraind, dus is snel herladen (bijvoorbeeld) een Skill.

  18. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Cod 4 is awesome !

  19. 585 XP
    P_layboy_PV_'s avatar

    Cod 4 is awesome !

    goed lezen, het is cod modern warfare 4, niet cod 4

  20. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    goed lezen, het is cod modern warfare 4, niet cod 4

    ow alles wat 4 er in heeft en waar COD voor staat is auto cod4 soz !

  21. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Perk betekend voordeel, een soldaat is niet geboren met een voordeel, maar word getraind, dus is snel herladen (bijvoorbeeld) een Skill.

    Ik weet wat het betekent en perk betekent extratje geen voordeel, maar je begrijpt me punt

  22. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Uit perks kun je wel voordeel halen bijv Snel herladen en dan nog net de kill hebben is voordeel !

    En bedankt!

    CoD4 PROMODLIVE 211 voor de PC is echt baaaaaaaaasss!

    Deze baas hier heeft gelijk over 4 weken speel ik denk ik weer promod !

  23. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Ik weet wat het betekent en perk betekent extratje geen voordeel, maar je begrijpt me punt

    Perks is een synoniem voor Benefits, en Benefits betekend voordelen. πŸ˜‰

    Ik begrijp je punt, maar het is nog steeds geen realistisch iets..

    Uit perks kun je wel voordeel halen bijv Snel herladen en dan nog net de kill hebben is voordeel !

    Precies.

  24. 440 XP
    Zocalox's avatar

    Je hebt nu in MW3 eerst perks die je moet unlocken met je level, daarna moet je een perk een bepaalde tijd gebruiken om de Pro van die perk te krijgen met weer wat extra voordelen. Dus een vaardigheid die je moet verbeteren.

  25. 585 XP
    P_layboy_PV_'s avatar

    zocalox heeft zeker gelijk.

    Versere discussies over perks in het MW3 topic
    Hier gaat het weer over speculeren van mw4

  26. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    zocalox heeft zeker gelijk.

    Versere discussies over perks in het MW3 topic
    Hier gaat het weer over speculeert van mw4

    topic gaat over call of duty mw4, ons discussie gaat over perks in cod dus we zijn gewoon ontopic

  27. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    zocalox heeft zeker gelijk.

    Versere discussies over perks in het MW3 topic
    Hier gaat het weer over speculeert van mw4

    Ik speculeer dat Perks in MW4 ook niet realistisch zijn terwijl ik speculeer dat MW4 ΓΌberhaupt komt. πŸ˜€

    topic gaat over call of duty mw4, ons discussie gaat over perks in cod dus we zijn gewoon ontopic

    (Y)

  28. 585 XP
    P_layboy_PV_'s avatar

    Ja guys, 2 tegen 1 kan ik niet tegen op natuurlijk.

    Maar probeer het ook over andere dingen dan perks te houden, anders had het topic wel Perks geheten

  29. 440 XP
    Zocalox's avatar

    Modern Warfare gaat vooral om het verhaal, en het verhaal is nu afgelopen.
    Deze game heeft alles vertelt en daar ook flashbacks bij gegeven van eerdere delen zodat alle puzzelstukjes passen.

    Nu zullen ze denk ik een andere CoD brengen, maar denk niet dat het Modern Warfare word.
    Al is het voor IW wel aantrekkelijk omdat hun serie zo’n goede naam heeft en ze via de naam Modern Warfare zich onderscheiden met Treyarch.
    Afwachten dus πŸ™‚

  30. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Modern Warfare gaat vooral om het verhaal, en het verhaal is nu afgelopen.
    Deze game heeft alles vertelt en daar ook flashbacks bij gegeven van eerdere delen zodat alle puzzelstukjes passen.

    Nu zullen ze denk ik een andere CoD brengen, maar denk niet dat het Modern Warfare word.
    Al is het voor IW wel aantrekkelijk omdat hun serie zo’n goede naam heeft en ze via de naam Modern Warfare zich onderscheiden met Treyarch.
    Afwachten dus πŸ™‚

    Ze zullen vast wel een pakkende naam bedenken. πŸ˜›

  31. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    er komt geen mw4 ? dat hoop ik tenminste !

  32. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Ze zullen vast wel een pakkende naam bedenken. πŸ˜›

    futuristic warfare?

  33. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    lol als ze dat doen he !

  34. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    er komt geen mw4 ? dat hoop ik tenminste !

    nope.

  35. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    futuristic warfare?

    Nah, kweet niet of ze van CoD een Futuristic Shooter willen maken.. πŸ˜›

    Misschien geven ze die game wel geen naam, en gaan ze terug naar cijfers. (denk het eigenlijk niet, maar wie weet..)

  36. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Laten we hier over CoD4 praten, en niet in het MW3 topic!

  37. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    CoD4 is de beste CoD ooit, en dat blijft hij waarschijnlijk ook als IW, 3arc, enzovoort niet gaan innoveren en de franchise niet enorm gaan verbeteren en opleuken.. πŸ˜›

  38. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Beste COD EVER !

  39. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Cod4 (l)