Forum

Topic: Help 160 G Harddisck kapot, vervangen door 320 G ?

Anoniem's avatar

Hallo,

Mijn 160 GB harddisck is kapot.
Deze heb ik al eens vervangen.
Is het mogelijk om een nieuwe te plaatsen van320 GB of is dit geen aanrader.

Groet,
Ericof

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

6 reacties

  1. 8831 XP
    7th-son's avatar

    waarom zou het geen aanrader zijn?
    zolang je maar de goeie hdd koopt, dus een 2,5 inch en SATA
    heb er zelf een 250GB inzitten

  2. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Ik heb ook 250 GB, gaat prima en is genoeg ( voor mij dan )

  3. 288 XP
    shooterman100's avatar

    ik heb 320gb geen problemen mee gehad

  4. 5 XP
    Twissel's avatar

    Heb bij mijn oude ps3 van 40 gb geupgrade naar 500 gb zonder een centje pijn.
    Alleen vergeet niet eerst een backup te maken van het bestuuringsprogramma van de ps3.

    http://downloadtutorial.nl/playstation-3/72-overig/819-ps3-harde-schijf-vervangen-ps3-fat

  5. 2 XP
    Ericof's avatar

    Hallo bedankt voor de reacties.

    Ik heb een nieuwe 500 GB hardeschijf ingebouwd in de PS3 fhat.
    Het besturingsprogramma heb ik op Playstation3 site gedownload en op de playstation gezet.
    De machine werkt weer goed.
    Ik heb het idee dat hij wat sneller is geworden, maar dit kan ook een gevoel zijn.

    Het was even lastig om een harddisk te vinden, bij onze lokale PC deale.
    Hij had er geen op voorraad en het zou een tijd kunnen duren voor dat hij kon leveren.

    Uiteindelijk toch een kunnen bestellen via internet, al duurde het leveren ook ongeveer 1,5 week.

  6. 844 XP
    thom430's avatar

    Hallo bedankt voor de reacties.

    Ik heb een nieuwe 500 GB hardeschijf ingebouwd in de PS3 fhat.
    Het besturingsprogramma heb ik op Playstation3 site gedownload en op de playstation gezet.
    De machine werkt weer goed.
    Ik heb het idee dat hij wat sneller is geworden, maar dit kan ook een gevoel zijn.

    Het was even lastig om een harddisk te vinden, bij onze lokale PC deale.
    Hij had er geen op voorraad en het zou een tijd kunnen duren voor dat hij kon leveren.

    Uiteindelijk toch een kunnen bestellen via internet, al duurde het leveren ook ongeveer 1,5 week.

    Als hij sneller is geworden(Wat mogelijk is) moet het een schijf zijn met een hogere RPM.
    Uit nieuwsgierigheid, wat zijn de specificaties van de HDD?