Forum

Topic: CAMOUFLAGE wedstrijd GAME MANIA

Anoniem's avatar

Yu gamers

Ik doe mee aan een wedstrijd van GAME MANIA en heb zoveel mogelijk vind ik leuks nodig op mijn foto
als ge een secondje van uwen tijd zou willen besteden aan die foto te liken en share op u profiel zoda andere ook kunne stemmen, zou geweldig zijn!!
(CLICK OP DEZE LINK)

http://www.facebook.com/media/set/?set=a.274756289234562.66157.194224270621098&type=1#!/photo.php?fbid=274757059234485&set=a.274756289234562.66157.194224270621098&type=3&theater

Ik hoop da jullie mij willen helpen om te winnen!
THX !

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

17 reacties

  1. 2240 XP
    mausi-gangsta's avatar

    hoe kom je aan die ghillie suit?

    -1 omdat je voor xbox etalage staat

  2. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Gedaan, succes ermee!

  3. 2240 XP
    mausi-gangsta's avatar

    Die ghillie suite wil ik ook !!!

  4. 6 XP
    Cosa's avatar

    eum keb da van het amerikaans stockhuis in LIER. daar hebde der verschillende full-ghillie suites.
    Ma kvin mijn nightvision toch wel nicer op de foto :p

    Merci al voor de stemme!!

    keb er nog een 1300 nodig, ene ad da op een amerikaans forum gepost en ad ineens 1500 likes gekrege lol :d

  5. 2240 XP
    mausi-gangsta's avatar

    eum keb da van het amerikaans stockhuis in LIER. daar hebde der verschillende full-ghillie suites.
    Ma kvin mijn nightvision toch wel nicer op de foto :p

    Merci al voor de stemme!!

    keb er nog een 1300 nodig, ene ad da op een amerikaans forum gepost en ad ineens 1500 likes gekrege lol :d

    Was zeker niet goedkoop xD

  6. 6 XP
    Cosa's avatar

    eum kd8 een 120/130 euro dus da valt nog goe mee, ge ebt der ook ng wel goekopere ma kwou ineens voor de volledige gaan e.

    PS: ben ook eerder ps3 gamer, ma kzag nix nimeer dus ze adde mij ma erges gezet. lol

  7. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    eum kd8 een 120/130 euro dus da valt nog goe mee, ge ebt der ook ng wel goekopere ma kwou ineens voor de volledige gaan e.

    PS: ben ook eerder ps3 gamer, ma kzag nix nimeer dus ze adde mij ma erges gezet. lol

    Maar nog steeds jammer van die xdoos etalage. xD

    Waarom heb je die ghillisuit? Voor Airsoft ofzo? Kan toch in België? 😛

  8. 6 XP
    Cosa's avatar

    lol, en voor paintball :p

  9. 2240 XP
    mausi-gangsta's avatar

    lol, en voor paintball :p

    Doe je dat ook daarmee dan?

  10. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Paintball is echt leip, vooral in de natuur, met boomhutten en bos. Ik doe het altijd in Delft. 🙂

  11. 2240 XP
    mausi-gangsta's avatar

    Paintball is echt leip, vooral in de natuur, met boomhutten en bos. Ik doe het altijd in Delft. 🙂

    Ga je dan ge camovleert als aardappel

  12. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Ga je dan ge camovleert als aardappel

    O nee he, hebben we hem WEER.:P Jij hebt de laatste tijd iets met aardappelen….Hmmmm.. Ik denk er over na.
    Ik moet jou terugpakken ‘gangster’. Kuifje:P

  13. 2240 XP
    mausi-gangsta's avatar

    LOL?…..

  14. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    haha, je denkt nu echt WTF, weet ik, maar dat dacht ik ook van jou hoor:P

  15. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    lol, en voor paintball :p

    Nice. Je word nooit gekilld zeker? Beetje in een struik Campen met je Paintbal geweer en je ghillisuit + nachtkijker. xD

    haha, je denkt nu echt WTF, weet ik, maar dat dacht ik ook van jou hoor:P

    +1 xD

  16. 6 XP
    Cosa's avatar

    op sommige terreine en hangt er vanaf welke speelstijl, is niet egt handig om me rond te lope in de bosse :d

  17. 6 XP
    Cosa's avatar

    met eigen gear?