Forum

Topic: een pc scherm met een ps3 plz lezen

Anoniem's avatar

Hallo,

ik heb een samsung syncmaster p2250 dat is een pc monitor ofzo iets met 2miliseconde maar dat heeft geen hdmi aansluiting maar een dvi aansluiting maar een ps3 heeft geen dvi aansluitings plek volgens mij mijn vraag is met wat moet ik heb dan aan sluiten als ik beeld en geluid wil op mijn monitor voor ps3

pleas help mij

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

10 reacties

  1. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Beeld kan wel, dat heb ik zelf ook. Geluid kan niet worden verzonden via DVI.
    Wat je nodig hebt voor dat is een DVI to HDMI adapter

    Succes!

  2. 247 XP
    pro vraag38's avatar

    hoe kan ik dan zorgen voor geluid

  3. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    hoe kan ik dan zorgen voor geluid

    Via optical een externe speakerset aansluiten

  4. 247 XP
    pro vraag38's avatar

    kan dat aan een monitor

  5. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Google is je beste vriend.

  6. 454 XP
    desauzenman's avatar

    het kan wel maar dan moet je wel die aansluiting hebben op je monitor anders effe kijke op google!!

  7. 247 XP
    pro vraag38's avatar

    of ik sluit hem aan op een oude tv scart kabel ofzo iets

  8. 454 XP
    desauzenman's avatar

    dat zou kunnen maar een DVI naar HDMI kabel werkt het best maar dan moet je alleen je geluid apart aan sluiten.

  9. 10 XP
    nWo_WannaBeMe's avatar

    of ik sluit hem aan op een oude tv scart kabel ofzo iets

    Je kan geluid via hdmi en die scart kabel tegelijk laten lopen… Heb ik namelijk zelf ook

  10. 113 XP
    xDevin050's avatar

    Je moet wel een monitor hebben met HDCP ondersteuning, dat is een soort beveiliging. Heeft je monitor dat niet? Dat is dan jammer.

    Zoals eerder gezegd Google is je beste vriend en kijk of je monitor HDCP ondersteund.