Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

92 reacties

  1. 2240 XP
    mausi-gangsta's avatar

    Bug:
    Op mijn mobiele webrowser van mij htc sensation.
    Als ik naar mijn profiel ga lukt dat niet. En mijn notificaties ook niet.
    Ik gebruik nu pc versie. En als ik dan op mijn profiel klik ga ik naar de mobiele pagina maar die bestaat niet ofzo.
    Lukt me Ff niet een screenshot te maken. maar hij geeft gwn zo pagina weer die je altijd krijg als die nog niet beataat voor de mobiele browser.

  2. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    “Bug” -> Als je op “Instellingen” klikt brengt dit je naar hetzelfde scherm als dat “Notificaties” doet. ๐Ÿ˜‰

  3. 2240 XP
    mausi-gangsta's avatar

    Bug: Volgensmij zijn de handtekeningen niet meer zichtbaar van iedereen..

    Maar sense keep working!

    Goed bezig !

  4. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Bug: Volgensmij zijn de handtekeningen niet meer zichtbaar van iedereen..

    Maar sense keep working!

    Goed bezig !

    Ik zie inderdaad dat handtekeningen breaken, probeer hem eens opnieuw aan te maken met BB Code.

  5. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Bugs:

    – Als je je leeftijd niet invult (als je je gegevens hebt aangepast en hebt opgeslagen) staat er dat je 11 bent. (Automatisch?)

    – Je kan geen games toevoegen.

    Maar idd, keep up the good work! ๐Ÿ™‚

    EDIT: Je kan wel games toevoegen, sorry, maar op een moeilijke manier / met een omweg.

  6. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Bugs:

    – Als je je leeftijd niet invult (als je je gegevens hebt aangepast en hebt opgeslagen) staat er dat je 11 bent. (Automatisch?)

    – Je kan geen games toevoegen.

    Maar idd, keep up the good work! ๐Ÿ™‚

    EDIT: Je kan wel games toevoegen, sorry, maar op een moeilijke manier / met een omweg.

    Games toevoegen kan via Games pagina, games zoeken, releases..en artikel knopjes komen nog..was der moeilijk aan :P?

  7. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Games toevoegen kan via Games pagina, games zoeken, releases..en artikel knopjes komen nog..was der moeilijk aan :P?

    Ja kijk, dat wist ik dus niet. Misschien handig om dat in de games tab op jou profiel er bij te vermelden? Kan zijn dat het er al staat hoor, dan heb ik er overheen gelezen. ๐Ÿ˜›

  8. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Ja kijk, dat wist ik dus niet. Misschien handig om dat in de games tab op jou profiel er bij te vermelden? Kan zijn dat het er al staat hoor, dan heb ik er overheen gelezen. ๐Ÿ˜›

    Komen nog buttons bij artikel though, kwestie van tijd tot je alles beetje kent denk ik.

  9. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Bugs:

    – Als je je leeftijd niet invult (als je je gegevens hebt aangepast en hebt opgeslagen) staat er dat je 11 bent. (Automatisch?)

    Opgelost!

  10. 2240 XP
    mausi-gangsta's avatar

    zou iemand alle notificaties kunnen verwijderen bij mij
    het zijn er 173 en dat is te veel om aan te klikken 0.0

  11. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    gewoon helemaal naar beneden, de laatste aanklikken, dan is alles weg. ๐Ÿ™‚

  12. 2240 XP
    mausi-gangsta's avatar

    werkt niet

  13. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    werkt niet

    Druk eens op ‘meer berichten laden’ als je dan alles geladen hebt zijn je notificaties cleared.

  14. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Druk eens op ‘meer berichten laden’ als je dan alles geladen hebt zijn je notificaties cleared.

    Die werkt ๐Ÿ˜‰

  15. 2240 XP
    mausi-gangsta's avatar

    Druk eens op ‘meer berichten laden’ als je dan alles geladen hebt zijn je notificaties cleared.

    bedankt

  16. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    GAmes toevoegen kan nu ook op artikel pagina

  17. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Hoe zit het met de Sigs?
    Niet zichtbaar, iig op IE 9

  18. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Hoe zit het met de Sigs?
    Niet zichtbaar, iig op IE 9

    Probeer je sig eens opnieuw op te slaan

  19. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Bug:

    Niet alle PS3 games kunnen gevonden worden / hebben jullie op PSX “geregistreerd”. O.a. MAG niet.

    ๐Ÿ˜‰

  20. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Bug:

    Niet alle PS3 games kunnen gevonden worden / hebben jullie op PSX “geregistreerd”. O.a. MAG niet.

    ๐Ÿ˜‰

    http://www.psx-sense.nl/games/m-a-g-2/

  21. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Danku. ๐Ÿ˜›

  22. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Probeer je sig eens opnieuw op te slaan

    Het is niet alleen bij mij, maar ook bij Patty bijvoorbeeld, en overige [img] plaatje [//img] boys. Merk het ook op Chrome.

  23. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Het is niet alleen bij mij, maar ook bij Patty bijvoorbeeld, en overige [url] plaatje [//img] boys. Merk het ook op Chrome.

    Heb je al geprobeerd wat ik zei?

  24. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Soms ga ik naar een profiel en dan ga ik automatisch naar de startpagina ( soms hoor )?

  25. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Soms ga ik naar een profiel en dan ga ik automatisch naar de startpagina ( soms hoor )?

    Welke profielen?

  26. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Van een oude gebruiker, bijv van Mormel123 een keer.

  27. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Van een oude gebruiker, bijv van Mormel123 een keer.

    http://www.psx-sense.nl/profiel/?u=4074-Mormel123 niks mis mee toch?

  28. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Kan nu weer over zijn, maar in het begin was het toch echt zo, maar gelukkig opgelost:)

  29. 508 XP
    MrGreen95's avatar

    Waarom is de gast optie terug?
    echt heel hinderlijk, niveau gaat meteen omlaag.
    en krijg je met al die forum spelletjes xp?
    Zo ja, dan is dit niet echt representatief.

  30. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Waarom is de gast optie terug?
    echt heel hinderlijk, niveau gaat meteen omlaag.
    en krijg je met al die forum spelletjes xp?
    Zo ja, dan is dit niet echt representatief.

    Omdat gasten soms wel wat goeds hebben te melden, het wordt gemodereerd en er zijn weinig gast reacties waarbij het niveau omlaag gaat.

    En nee je krijgt geen XP met forum spelletjes

  31. 2240 XP
    mausi-gangsta's avatar

    Gaan de like/dislike. buttons nog komen?

  32. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Gaan de like/dislike. buttons nog komen?

    Zijn er nog mee bezig, hebben eerst andere prioriteiten

  33. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Ik erger me soms aan de ‘gasten’ 2388929.xxx en dan 137628282.xxx, die mensen zitten steeds te praten en ik heb het gevoel dat dat 1 iemand is die elke keer zijn naam veranderd, en dan 10 keer reageert ( en vaak dus tegen zichzelf praat ). Ik had ze ook nog nooit gezien en opeens zijn er 10 mensen met die naam, dat is wel heel toevallig ๐Ÿ˜› Dus dat vind ik een beetje raar ๐Ÿ˜‰ Lijkt mij levenloos als het waar is xD.

  34. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Ik erger me soms aan de ‘gasten’ 2388929.xxx en dan 137628282.xxx, die mensen zitten steeds te praten en ik heb het gevoel dat dat 1 iemand is die elke keer zijn naam veranderd, en dan 10 keer reageert ( en vaak dus tegen zichzelf praat ). Ik had ze ook nog nooit gezien en opeens zijn er 10 mensen met die naam, dat is wel heel toevallig ๐Ÿ˜› Dus dat vind ik een beetje raar ๐Ÿ˜‰ Lijkt mij levenloos als het waar is xD.

    Dit hoort niet hier, en dat zijn geen namen maar ip-adressen.

  35. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    als ik een comment wil plaatsen krijg ik vaak een wordpress melding dat je te snel comments achter elkaar plaatst ook al is het je eerste van de dag of na een tijdje xD
    is daar iets aan te doen of?

  36. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Dit hoort niet hier, en dat zijn geen namen maar ip-adressen.

    Ja oke, maar waar moet ik het dan plaatsen? Maar waarom elke keer die andere adressen?

  37. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Ja oke, maar waar moet ik het dan plaatsen? Maar waarom elke keer die andere adressen?

    Omdat iedereen ander iP-adres heb

  38. 440 XP
    Zocalox's avatar

    als ik een comment wil plaatsen krijg ik vaak een wordpress melding dat je te snel comments achter elkaar plaatst ook al is het je eerste van de dag of na een tijdje xD
    is daar iets aan te doen of?

    Hier heb ik ook last.

  39. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Dit hoort niet hier, en dat zijn geen namen maar ip-adressen.

    Sorry, ik heb het begrepen, het zag er een beetje raar uit, maar het is dus nieuw ( ik reageer nooit als gast, drm wist ik het niet ).

  40. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    De PSX Sense klok loopt verkeerd ๐Ÿ˜‰

  41. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    De PSX Sense klok loopt verkeerd ๐Ÿ˜‰

    Dat heb ik je 2 maal in de chatbox zien zeggen en nu al in twee verschillende topics, 1x is genoeg. Er zit in een bug in het forum, looking into it.

  42. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    yep die wordpress wordt daar aan gewerkt ?

  43. 505 XP
    DarkQ's avatar

    ik heb last van de Homepage boven in wordt alles uitgerekt ik weet niet als het alleen aan mij ligt

  44. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    ik heb last van de Homepage boven in wordt alles uitgerekt ik weet niet als het alleen aan mij ligt

    Screenshotje?

    yep die wordpress wordt daar aan gewerkt ?

    Die comment bug hoor je niet meer te krijgen?

  45. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Screenshotje?

    Die comment bug hoor je niet meer te krijgen?

    Ik krijg hem soms nog

  46. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Screenshotje?

    Die comment bug hoor je niet meer te krijgen?

    Jawel krijg het nog af en toe en wanneer ik een comment plaats en dat komt er moet ik 4/5 x opnieuw klikken tot het komt wordt af en toe wel irri…
    Op de app zelf maar 1x meegemaakt

    edit: net weer op de site gekregen

  47. 505 XP
  48. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    dit is screen

    http://imageshack.us/photo/my-images/694/pscsesnese.jpg

    zat je toevallig iets te downloaden?
    kreeg ik ook vroeger vaak zelfs en dat ligt aan het laden komt bij mij vaak als ik zit te downen met een grote snelheid dan laad het niet goed..

  49. 505 XP
    DarkQ's avatar

    nee zit niet te downloaden is bij mij de laaste tijd zo

  50. 505 XP
    DarkQ's avatar

    wat ik heel irritant vindt dat hij elke keer zegt dat ik te vaak achter elkaar post en dat is niet zo :S

  51. 440 XP
    Zocalox's avatar

    Als je het originele bericht van een citaat wil zien opent hij altijd een pagina met de afbeelding. Is erg vervelend en volgens mij makkelijk op te lossen.

  52. 522 XP
    axeldc's avatar

    dit is screen

    http://imageshack.us/photo/my-images/694/pscsesnese.jpg

    Dat is simpel op te lossen. Het enige wat je hoeft te doen is op het blauw gekleurde blaadje klikken. Dat staat naast het vergrootglas, dat naast je URL staat.

  53. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Ik heb soms als ik op een artikel wil reageren een message niet te snel je plaatst te snel achter elkaar. Terwijl ik net men eerste artikel van de dag bekijk -_-

  54. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Sticky Redacties? Het zou leuk zijn als er sticky nieuws of zo zouden zijn voor homepage. Bijvoorbeeld maandelijkse ps3 store update blijft sticky die elke maand bijgewerkt wordt.

  55. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Sticky Redacties? Het zou leuk zijn als er sticky nieuws of zo zouden zijn voor homepage. Bijvoorbeeld maandelijkse ps3 store update blijft sticky die elke maand bijgewerkt wordt.

    Dat zou de overzichtelijkheid drastisch naar beneden helpen

  56. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Dat zou de overzichtelijkheid drastisch naar beneden helpen

    Vind dat het juist makkelijker maakt doordat mensen vaak terug willen kijken wat de laatste ps3 of firmupdate inhoud. Maarja als dat zo is geloof ik het graag het was alleen een suggestie.

    Ps: ik bedoelde net zoiets als die advertorial die nu op homepage staat alleen dan zijn ze dit keer bovenaan.

  57. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Vind dat het juist makkelijker maakt doordat mensen vaak terug willen kijken wat de laatste ps3 of firmupdate inhoud. Maarja als dat zo is geloof ik het graag het was alleen een suggestie.

    Ps: ik bedoelde net zoiets als die advertorial die nu op homepage staat alleen dan zijn ze dit keer bovenaan.

    Ja ik snap wat je bedoelt maar zo werkt het navigeren niet, daar staan gewoon de laatste nieuwsberichten en niet oude vastgepind. Zo’n advertorial is er voor om kosten te dekken en er zelf nog een leuk zakcentje aan over te houden.

  58. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Ik snap dat je het geld van die add nodig hebt, maar wat is dat ding iri. Maarja alles voor sense ๐Ÿ˜€

  59. 2240 XP
    mausi-gangsta's avatar

    Waneer gaan we nou dingen kunnen doen met onze xp? ik wil graag level up ..

  60. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Ja ik snap wat je bedoelt maar zo werkt het navigeren niet, daar staan gewoon de laatste nieuwsberichten en niet oude vastgepind. Zo’n advertorial is er voor om kosten te dekken en er zelf nog een leuk zakcentje aan over te houden.

    het zou toch gewoon in html aangepast kunnen worden?
    dit heb ik evve snel gemaakt om te laten zien wat ik precies wou zien.

    PStore update – PS firmware update – Reviews – Previews

    http://i1270.photobucket.com/albums/jj614/iliaselkasmi/Naamloos.png.

    advertorial boeit mij verder geen reet, verdien lekker je geld joh. Als ik … jaren aan mijn site zou werken en eindelijk genoeg bezoekers krijg om goed betaald te krijgen voor me ads, why the fuck not? hard work pays off.

  61. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Eigenlijk, is er geen andere manier om echt geld te verdienen met websites, dus Ads moeten er gewoon zijn.
    Als alternatief, kan M4GN3T ook voor Pop-Ups zorgen, wat meer verdient, de Ads zijn dan niet op de site te zien, maar de bezoekers zullen zich er 3 keer meer aan ergeren.

  62. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    het zou toch gewoon in html aangepast kunnen worden?
    dit heb ik evve snel gemaakt om te laten zien wat ik precies wou zien.

    PStore update – PS firmware update – Reviews – Previews

    http://i1270.photobucket.com/albums/jj614/iliaselkasmi/Naamloos.png.

    advertorial boeit mij verder geen reet, verdien lekker je geld joh. Als ik … jaren aan mijn site zou werken en eindelijk genoeg bezoekers krijg om goed betaald te krijgen voor me ads, why the fuck not? hard work pays off.

    Oh wacht je bedoeld in die balk daarboven? Ik dacht dat je net als advertorial een sticky nieuwspost bedoelde, in die balk dat kan wel ja.

    Eigenlijk, is er geen andere manier om echt geld te verdienen met websites, dus Ads moeten er gewoon zijn.
    Als alternatief, kan M4GN3T ook voor Pop-Ups zorgen, wat meer verdient, de Ads zijn dan niet op de site te zien, maar de bezoekers zullen zich er 3 keer meer aan ergeren.

    Pop-ups zijn vreselijk, we hebben niet heel veel advertenties op PSX-Sense in vergelijking met andere sites, en als we wat hebben is ’t meestal een andere vorm dan wat je normaal ziet.

  63. 2240 XP
    mausi-gangsta's avatar

    zou het niet handig zijn als iedereen en eigen moderation tool heeft? en daarmee bedoel ik als je een eigen tread maakt? zodat je zelf de titel kan veranderen enzo, rare berichtjes kan verwijderen

  64. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Dat verschilt per Forum Software.
    Aangezien PSX-Sense Forum bovenop WordPress draait, verwacht ik dit niet zo zeer, dan als het een SMF, vBulletin, of IP.Board zou zijn.

  65. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    zou het niet handig zijn als iedereen en eigen moderation tool heeft? en daarmee bedoel ik als je een eigen tread maakt? zodat je zelf de titel kan veranderen enzo, rare berichtjes kan verwijderen

    Zou wel leuk zijn maar dan niet in extreme vorm want anders wordt het een rommeltje op PSX xD

  66. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    zou het niet handig zijn als iedereen en eigen moderation tool heeft? en daarmee bedoel ik als je een eigen tread maakt? zodat je zelf de titel kan veranderen enzo, rare berichtjes kan verwijderen

    Nee… Maar met dat over de titel ben ik het opzich wel eens. De rest is werk voor de moderators. Haha. xD

  67. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Dat verschilt per Forum Software.
    Aangezien PSX-Sense Forum bovenop WordPress draait, verwacht ik dit niet zo zeer, dan als het een SMF, vBulletin, of IP.Board zou zijn.

    Zal ik je eens iets vertellen, het forum draait op vBulletin ๐Ÿ˜›

  68. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Ik zie inderdaad wel wat vergelijkingen, maar als bezoeker, zul je het in de eerste instantie niet denken.

  69. 2240 XP
    mausi-gangsta's avatar

    Ik zie inderdaad wel wat vergelijkingen, maar als bezoeker, zul je het in de eerste instantie niet denken.

    smoesje smoesjes

  70. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    True true

    Fix’d.

  71. 2240 XP
    mausi-gangsta's avatar

    nu PSX op de E3 beursvloer is wil ik graag het video item zien, naar dit lukt bij mij niet.
    ik gebruik mijn mobiel “HTC Sensation” en ik ben op de mobiele psx website

  72. 2240 XP
    mausi-gangsta's avatar

    nu PSX op de E3 beursvloer is wil ik graag het video item zien, naar dit lukt bij mij niet.
    ik gebruik mijn mobiel “HTC Sensation” en ik ben op de mobiele psx website

    anyone? ^^^^^^^

  73. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    anyone? ^^^^^^^

    Ik zal even een link onder de video plaatsen dat je hem daar ook kunt zien ๐Ÿ˜‰

  74. 2240 XP
    mausi-gangsta's avatar

    Ik zal even een link onder de video plaatsen dat je hem daar ook kunt zien ๐Ÿ˜‰

    Nice.. en het filmpje is zeker leuk, zit te wachten op meer

  75. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Wanneer krijgt forums nou een like/thanks/dislike button onder elk comment? Meeste vBulletin forums hebben dit al. Ik denk dat je zo een script vast wel ergens op het internet kunt vinden.

  76. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Wanneer krijgt forums nou een like/thanks/dislike button onder elk comment? Meeste vBulletin forums hebben dit al. Ik denk dat je zo een script vast wel ergens op het internet kunt vinden.

    Op fora lijkt me dit een beetje overbodig eerlijk gezegd.

  77. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Op GBATemp wordt de “Like” knop op de vreemdste momenten gebruikt.
    Maar je kunt dit ook zien als een “Thanks” knop, zodat je geen Spam meer binnen krijgt als “Lol.”, “Bedankt!”, etc.
    Bovendien krijg je bij de meesten hierdoor reputatie.

  78. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Op fora lijkt me dit een beetje overbodig eerlijk gezegd.

    Wat yami zij, dit zal overbodige posts als “lol”, “Bedankt”, “HaHa” enz. verminderen. Idgaf tbh omdat ik toch niet meer op sense ga alleen om de maand of zo. Ik dacht dat de community het wel leuk zou vinden.

  79. 64 XP
    Ngplayer50's avatar

    Ik kan mijn mail niet veranderen. Als ik een andere email wil toevoegen pakt hij steeds de oude..?

  80. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Ik kan mijn mail niet veranderen. Als ik een andere email wil toevoegen pakt hij steeds de oude..?

    Heb je de nieuwe e-mail bevestigd via het e-mailtje dat je daarop ontvangt?

  81. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Heb ik ook heel vaak gehad, idd blijft gewn hetzelfde, ook na 10x bevestigen ๐Ÿ˜›
    Soms irritant met prijsvragen ofzo.

  82. 2105 XP
    da_teamkilla's avatar

    Ik heb wat feedback en een vraag.

    De games lijst
    Ik mis:
    -Prototype. Alleen Protoype 2 staat er momenteel in.
    -PSN titles als: Journey, Lococoro Coccorecho, Urbanix, Jewelkeepers
    -PS1 classics zoals Crash Bandicoot, weet niet of deze er bewust niet in zijn gezet
    -Bij een hele hoop games thumbnails

    Profiel
    -Ik heb mijn Facebook, Youtube, Twitter, PSN en Steam ID ingevuld. Hiervan verschijnen alleen twitter en PSN op mijn profiel. Doe ik iets verkeerd, moet ik ergens een optie in-/uitschakelen, of is dit normaal?

    edit: Nog een, in de site footer staat “PSX-Sense is onderdeel van Rootbeatยฉ 2008 – 2011”. Moet dat niet eens geรผpdateted worden naar 2012? ๐Ÿ˜›

  83. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Ik heb wat feedback en een vraag.

    De games lijst
    Ik mis:
    -Prototype. Alleen Protoype 2 staat er momenteel in.
    -PSN titles als: Journey, Lococoro Coccorecho, Urbanix, Jewelkeepers
    -PS1 classics zoals Crash Bandicoot, weet niet of deze er bewust niet in zijn gezet
    -Bij een hele hoop games thumbnails

    Profiel
    -Ik heb mijn Facebook, Youtube, Twitter, PSN en Steam ID ingevuld. Hiervan verschijnen alleen twitter en PSN op mijn profiel. Doe ik iets verkeerd, moet ik ergens een optie in-/uitschakelen, of is dit normaal?

    edit: Nog een, in de site footer staat “PSX-Sense is onderdeel van Rootbeatยฉ 2008 – 2011”. Moet dat niet eens geรผpdateted worden naar 2012? ๐Ÿ˜›

    Games gaat iRobbert even naar kijken.

    Deze social networks worden nog geintegreerd op je profiel, deze zijn onlangs net opnieuw ingericht dus daar zijn we nog helemaal klaar mee.

    De 2011 heb ik even aangepast, oplettend van je, sta verbaasd dat ik dat zelf nooit gezien heb xD

  84. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Games gaat iRobbert even naar kijken.

    Precies, de games worden nagekeken. Aan het eind van het weekend staan ze er allen in!

  85. 2105 XP
    da_teamkilla's avatar

    Games gaat iRobbert even naar kijken.

    Deze social networks worden nog geintegreerd op je profiel, deze zijn onlangs net opnieuw ingericht dus daar zijn we nog helemaal klaar mee.

    De 2011 heb ik even aangepast, oplettend van je, sta verbaasd dat ik dat zelf nooit gezien heb xD

    Ok, mooi zo ๐Ÿ˜€

    Ik vergeet m’n eigen site footer ook altijd te updaten, vandaar dat het me opviel hahaha

  86. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Ok, mooi zo ๐Ÿ˜€

    Ik vergeet m’n eigen site footer ook altijd te updaten, vandaar dat het me opviel hahaha

    Zou er eigenlijk een PHP code van moeten maken dat die het huidige jaar pakt xD

  87. 449 XP
    HellFalcoN-'s avatar

    heb zojuist mn gameslijst aan mn profiel willen toevoegen maar als ik dan op mijn profiel kijk staan ze er niet net als mijn wenslijst of ben ik te snel na registratie eraan begonnen?

  88. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    heb zojuist mn gameslijst aan mn profiel willen toevoegen maar als ik dan op mijn profiel kijk staan ze er niet net als mijn wenslijst of ben ik te snel na registratie eraan begonnen?

    Ben je er zeker van dat je goed geklikt hebt, en niet op “Wenslijst” gedrukt hebt?
    Te snel eraan beginnen kan het zeker niet aanliggen.

    http://www.rootbeat.nl/images/file/img_4fe363878228f.jpg

  89. 449 XP
    HellFalcoN-'s avatar

    Ben je er zeker van dat je goed geklikt hebt, en niet op “Wenslijst” gedrukt hebt?
    Te snel eraan beginnen kan het zeker niet aanliggen.

    http://www.rootbeat.nl/images/file/img_4fe363878228f.jpg

    nee klik ik op collectie zegt ie toegevoegd en dan staat er niets in mijn lijst
    Edit: werkt nu wel

  90. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    nee klik ik op collectie zegt ie toegevoegd en dan staat er niets in mijn lijst
    Edit: werkt nu wel

    Super, veel plezier op PSX-Sense verder =)

  91. 64 XP
    Ngplayer50's avatar

    Misschien een goede verbetering. Bij nieuwsberichten ook pagina nummers te maken. Dus niet alle comments onder elkaar. Gewoon net zoals het forum (Pagina 2 van 5)

    Het is nu heel irritant om helemaal naar onderen de scrollen. Zeker bij lange nieuws berichten met veel reacties. Dus bijvoorbeeld bij de 25 reacties een nieuwe pagina ofzoiets.

  92. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Misschien een goede verbetering. Bij nieuwsberichten ook pagina nummers te maken. Dus niet alle comments onder elkaar. Gewoon net zoals het forum (Pagina 2 van 5)

    Het is nu heel irritant om helemaal naar onderen de scrollen. Zeker bij lange nieuws berichten met veel reacties. Dus bijvoorbeeld bij de 25 reacties een nieuwe pagina ofzoiets.

    We hebben ervoor gekozen om het zo te doen en ik vind het zelf juist ideaal tegenover pagination, waar je de comments op de volgende pagina’s niet leest omdat er weer een extra klik nodig is. Ik heb veel artikelen gelezen over hoe je comments moet neerzetten en ik geloof erin dat dit de beste manier is, ik blijf dit dus ook gewoon zo aanhouden op de website.