Forum

Topic: HD PVR Kopen

Anoniem's avatar

Yo,

Ik ben misschien van plan om een Hauppage HD-PVR te kopen.
Alleen weet ik het nog niet zeker omdat het ding een aardig prijsje heeft en ik gameplay recorden wel leuk vind maar ik weet niet of ik er echt veel mee bezig blijf na een tijdje.
Zou ik hem kopen? Hebben jullie hem zelf of tips?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

32 reacties

  1. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Ik ga hem ook over 2 weken halen vooral om mw3 gameplay HD op tenemen !

  2. 752 XP
    Knockelhead's avatar

    Je pc/laptop moet het ook aankunnen he. Zou kut zijn dat je 180 euro betaald voor dat ding en je pc het niet aankan.
    En je ps3 moet ook binnen een 2.5 meter bereik zitten van een pc/laptop omdat de usb kabel niet echt lang is.
    Hij komt nu nog 180 euro denk ik. Rick had hem ook te koop weet niet of hij hem al heeft verkocht.

  3. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Je moet je PVR dan ook wel veel gaan gebruiken en als je het op YouTube zet, veel subscribers te krijgen anders is het zonde;)

  4. 752 XP
    Knockelhead's avatar

    Hahha ja ben ik ook achtergekomen 😛 maar het is niet zo heel leuk als dat het eruit ziet hoor komt nog wel meer bij kijken.
    Maar elke keer als ik vette game’s had nam ik niet op en als ik wou opnemen ging alles mis.
    Kan niet tegen de druk lmao 😛 Heb nu weer gewoon hdmi erin zitten als ik nieuwe tv tafel heb gekocht plug ik hem er weer in.

  5. 11 XP
    ownernickk's avatar

    Haha ja heb een laptop die het aankan en die kan ik natuurlijk naast m’n ps3 zetten dus dat is geen probleem.
    Maar nu denk ik wel van dat als ik hem heb dat ik er heel veel mee ga doen, maar straks vind ik het na 3 filmpjes al saai en daar gaat m’n 180 euro.. 😛

  6. 2240 XP
    mausi-gangsta's avatar

    Haha ja heb een laptop die het aankan en die kan ik natuurlijk naast m’n ps3 zetten dus dat is geen probleem.
    Maar nu denk ik wel van dat als ik hem heb dat ik er heel veel mee ga doen, maar straks vind ik het na 3 filmpjes al saai en daar gaat m’n 180 euro.. 😛

    Moët je zeker weten dat je sws al 4 vette filpmjes kan make.
    En als je veel views krijg kan je daar geld mee verdienen

  7. 752 XP
    Knockelhead's avatar

    180 Euro + 520 Euro voor sony vegas want illegaal downloaden mag niet he 😛

    Moët je zeker weten dat je sws al 4 vette filpmjes kan make.
    En als je veel views krijg kan je daar geld mee verdienen

    Dat kan je maar dan kan je geen muziek onder je video’s zetten en dat maakt het soms wel wat specialer of iets waar jij geen rechten op hebt.
    Anders kan je ook mooi in de problemen komen.

  8. 11 XP
    ownernickk's avatar

    Sony Vegas heb ik al (natuurlijk legaal! gheghe..) en kan er mee omgaan dus dat is geen probleem 😛

    Welke kabels moet ik eigenlijk extra kopen?

  9. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Ik zou maar alvast minimaal 500 subs hebben anders kom je nergens zelfs met hd beeld! Er zijn commentators die over de 6000 subs hebben met dazzle capt card! Je moet gewoon goed content uitbrengen

  10. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Btw is een duel core laptop 2.3 ghz processor snelheid + 3gb ram goed genoeg?

  11. 11 XP
    ownernickk's avatar

    Ik zou maar alvast minimaal 500 subs hebben anders kom je nergens zelfs met hd beeld! Er zijn commentators die over de 6000 subs hebben met dazzle capt card! Je moet gewoon goed content uitbrengen

    Die subs moet ik juist krijgen door de filmpjes die ik dan ga maken, en ik heb nog alleen een filmpje van Black Ops dat ik heb geupload via Theater, daar kan ik die subs niet mee krijgen. :p

  12. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Die subs moet ik juist krijgen door de filmpjes die ik dan ga maken, en ik heb nog alleen een filmpje van Black Ops dat ik heb geupload via Theater, daar kan ik die subs niet mee krijgen. :p

    Ik raad je aan eerst een dazzle of easycap te halen dan subs verdienen , en dan pas hd pvr! Ik zeg dat omdat ik channels zie met gameplay opgenomen met hd pvr maar ze hebben maar 19 subs weetj op mijn tboi channel heb ik 200 subs maar nog niet eens in de buurt voordat ik hd pvr ga halen

  13. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Krijg toevalig over 2 weken een hd pvr binnen daarna tog men content spelen btw THEATHER MW3 FTW !

  14. 993 XP
    rickaa12's avatar

    Ik begon met Easycap tot 50 subs, daarna kocht ik me PVR en ik kreeg ong 4000 subs ;D
    Je moet gelijk goed beginnen met mooie filmpjes, waren leuke tijden 😛

  15. 11 XP
    ownernickk's avatar

    Ik denk ik toch ergens een easycap ga kopen, lijkt me beter. :p

  16. 993 XP
    rickaa12's avatar

    Ik denk ik toch ergens een easycap ga kopen, lijkt me beter. :p

    Ja en dan moet je tot 50 subs ofzo, en dan pvr ;D

  17. 468 XP
    xDELTAx's avatar

    Ja video’s uploaden waar veel werk aan vooraf gaat en vervolgens maar 50 views krijgen heeft niet veel nut. Het lijkt wel leuk, maar dat is alleen met veel kijkers. Maarja je moet ergens beginnen, alleen is het zo dat je net even geluk moet hebben waardoor je bekend wordt.

  18. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    roxio is niet hd ?

    Jawel? Maar niet full hd.

  19. 11 XP
    ownernickk's avatar

    Ja maar dan denk ik, dan kan ik net zo goed die HD PVR kopen voor omdat de roxio ook een aardig prijsje heeft. :p

  20. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Ja maar dan denk ik, dan kan ik net zo goed die HD PVR kopen voor omdat de roxio ook een aardig prijsje heeft. :p

    wat is dat nou voor dom antwoord roxio is 45,99 en hd pvr is 189 euro ! dan vindt ik in vergelijking met Roxio dat hd pvr tog wel wat duurder is en de roxio geen aardig prijsje heeft maar goedkoop is !

  21. 11 XP
    ownernickk's avatar

    Dan zou ik graag de winkel willen weten van die 45,- want op bol.com zie ik hem toch echt voor 90,- …

  22. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Dan zou ik graag de winkel willen weten van die 45,- want op bol.com zie ik hem toch echt voor 90,- …

    mediamarkt 45 euro !

  23. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Btw had het verkeerd hij neemt op in 480p, maar je kunt wel in hd spelen.
    Zit niet veel verschil tussen hauppauge die neemt denk ik in 720p op

  24. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    mediamarkt 45 euro !

    Link?!

  25. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Gewoon in de winkel kijken ! bij foregames is ie 75 !

  26. 11 XP
    ownernickk's avatar

    In de winkel is hij ook gewoon 90 bij Media Markt..

  27. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    In de winkel is hij ook gewoon 90 bij Media Markt..

    als nog 90 en 200 is een groot verschil ( 211 procent )

  28. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    In de winkel is hij ook gewoon 90 bij Media Markt..

    Ging gisteren naar media markt zag alleen dazzle…
    Dammit!

  29. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Ging gisteren naar media markt zag alleen dazzle…
    Dammit!

    HD pvr is tog wat handiger vindt ik !

  30. 5 XP
    tivadon's avatar

    De HD PVR neemt in veel hogere resolutie op dan de Roxio. HD PVR 1366×720 / 1920×1080 Roxio 720×576

    Simpel gezegd Hauppauge HD / Roxio SD en dat verschil zie je maar al te goed.
    De 1441 HD PVR gaming edition is nu ook verkijgbaar op de gameafdeling van Media Markt Amsterdam Noord, Eindhoven, Alkmaar, Rotterdam Corner en Saturn Venlo