Forum

Topic: MW3 vraag ?

Anoniem's avatar

” The call of Duty Modern Warfare 3 sever is not availible at this time. Please try again later ” deze error krijg ik steeds op een ander account kan ik wel spele betekent dit dat ik geband ben ?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

32 reacties

  1. 589 XP
    xDutchSoldier's avatar

    ja…

  2. 65 XP
    Dnbc's avatar

    ik was prestige 1 level 72 op mw3 niet serieus man ik deed niks ?

  3. 2240 XP
    mausi-gangsta's avatar

    ik was prestige 1 level 72 op mw3 niet serieus man ik deed niks ?

    Weet ik toch niet joh.. of jij Sirieus deed xD
    Heb je ge glitchet? Door zo te levelen?

  4. 65 XP
    Dnbc's avatar

    ma nee maar er zyn er nog met dit probleem ,

  5. 2240 XP
    mausi-gangsta's avatar

    Je wordt echt niet zomaar ge banned.. dus je heb wel iets gedaan

    BEKEN!

  6. 65 XP
    Dnbc's avatar

    een paar keer geglitch op outpost maar daarvoor ban je toch niet ?

    Als ik geband ben is dit myn laatste cod serieus dit is niet normaal ik had elite en al en dan doet IW zoiets ?

  7. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    misschien vaak ge-report.

    Neem eens contact op met ze, dan weet je het snel genoeg.

  8. 65 XP
    Dnbc's avatar

    hoe neem je contact op ?

  9. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Outpost met die cliff waar je op kan?

  10. 65 XP
    Dnbc's avatar

    nee in die truck

  11. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Ohja, ken je die knife glitch dat je omhoog vliegt?

  12. 65 XP
    Dnbc's avatar

    nee maar weet je hoe je IW kunt bereiken ?

  13. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Internet opzoeken, en dan naar Nederlands nummer ?, hun email is in ieder geval [email][email protected][/email]

  14. 393 XP
    RoBz-D's avatar

    Jongens geef die jongen geen valse informatie. Je bent niet gebanned de cod servers zijn aan het kloten.

    Ik heb de melding ook een aantal keer gehad nu doet hij het weer bij mij gwn af en toe proberen 😉

    Ps. Wrm leest niemand dat bericht uberhaupt er staat duidelijk: ‘Please try again later’ als je gebanned wordt staat er in het bericht dat je gebanned bent.

  15. 65 XP
    Dnbc's avatar

    Dankje robz en ook de anderen voor hun hulp 😀

  16. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    snap niet waarom je zou glitchen doe normaal man…. tuurlijk word je gebanned, ben ik nou de enige die niet verbaast is door deze move? zijn we van 1 kut glitcher af die het lol in het spel voor iedereen bederft.

  17. 65 XP
    Dnbc's avatar

    snap niet waarom je zou glitchen doe normaal man…. tuurlijk word je gebanned, ben ik nou de enige die niet verbaast is door deze move? zijn we van 1 kut glitcher af die het lol in het spel voor iedereen bederft.

    ik gebruikte het alleen in Survival !!

  18. 559 XP
    Dutch-StYloZz's avatar

    Zowiezo ben je al een pussy als je glitcht 😉 Gister op Outpost zat zelfs iemand onder de map. Heb infinity Ward mailtje gestuurd met de foto ervan ( ja had foto gemaakt van de Killcam ) en verteld dat ik dit niet vind kunnen. Zo kan ik ook een killstreak halen van 33. Ook dat in die truck zitten op Outpost is gewoon LAME. Hoop dat ze die glitchers allemaal gewoon een permanente ban geven.

  19. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    ik gebruikte het alleen in Survival !!

    Speel gewoon hoe je het hoort te spelen! Basta! Mensen die zitten te struggelen op leaderboard terwijl een kut glitcher kant en klaar door het lvl komt :s SNAP GEWOON DAT HET NIET KAN!

  20. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    of die truck glitch ?

  21. 393 XP
    RoBz-D's avatar

    Er is een nieuwe functie bij Mw3 dat je een cheater kan reporten in theater. Gewoon naar theater gaan en naar de game en dan kan je een cheater reporten. IW kijkt er dan naar en weg is ie 🙂

  22. 2240 XP
    mausi-gangsta's avatar

    Er is een nieuwe functie bij Mw3 dat je een cheater kan reporten in theater. Gewoon naar theater gaan en naar de game en dan kan je een cheater reporten. IW kijkt er dan naar en weg is ie 🙂

    Hahahhahah zo ga ik echt een vriend naaien..

  23. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Er is een nieuwe functie bij Mw3 dat je een cheater kan reporten in theater. Gewoon naar theater gaan en naar de game en dan kan je een cheater reporten. IW kijkt er dan naar en weg is ie 🙂

    niemand heeft theatre mode nog aan…

  24. 52 XP
    Sabitoh's avatar

    Merk geen verschil of die Theater nou uit is of aan staat het Played nog steeds het zelfde verkeerde informatie vrijgegeven op youtube.

  25. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Merk geen verschil of die Theater nou uit is of aan staat het Played nog steeds het zelfde verkeerde informatie vrijgegeven op youtube.

    Bij jou misschien niet bij anderen wel

  26. 393 XP
    RoBz-D's avatar

    Ik heb theater gwn aan hoor..? Wat is het verschil?

  27. 2240 XP
    mausi-gangsta's avatar

    Ik heb theater gwn aan hoor..? Wat is het verschil?

    minder lagg

  28. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Ik heb theater gwn aan hoor..? Wat is het verschil?

    Hitbox lagg word minder

  29. 52 XP
    Sabitoh's avatar

    Dat is voornamelijk voor mensen met trage verbinding.
    Anders zou ik ook wel verschil merken denk je niet ik test alles wat mijn verbinding nog beter kan maken.
    Tis maar dat glasvezel nog niet betaalbaar is voor mij anders zou ik daarop zitten!

  30. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    ik moet theather aan hebben anders denk ik zo van: wat als !

  31. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Dat is voornamelijk voor mensen met trage verbinding.
    Anders zou ik ook wel verschil merken denk je niet ik test alles wat mijn verbinding nog beter kan maken.
    Tis maar dat glasvezel nog niet betaalbaar is voor mij anders zou ik daarop zitten!

    Glasvezel hoeft niet beter te zijn, verbinding kan soms verschrikelijk zijn! Btw mijn verbinding is gewoon goed, zelfde geld voor de popu commentators op utube die dit aanraden

  32. 559 XP
    Dutch-StYloZz's avatar

    ik moet theather aan hebben anders denk ik zo van: wat als !

    Dat is ff risico lopen dan als je wel een goed potje zou spelen. Zo had ik gister in TDM 44 om 4 op LockDown. Waarom ik ervan baal dat ik die optie vn alles filmen uit heb staan.