Forum

Topic: Foutmelding: 8071053D

Anoniem's avatar

Heeft iemand hetzelfde probleem? En wat is de oplossing?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

4 reacties

  1. 80 XP
    chris100's avatar

    Ja vanmorgen kreeg ik hem bij het inloggen maar als je gewoon een paar keer op aanmelden klikt kan je online

  2. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    net weer ingelogd !

  3. 440 XP
    Zocalox's avatar

    Ik vond dit net.

    8071053D – Hard boot the PS3, turn off the PS3 to stand-by, flip off the back swtich and remove the power cord. Then shut off your modem/router, for about 5 mintues, then turn the modem back up first and let it sync, then turn the router back on(if using one) and let it sync. Reconnect your power cable and flip the back swtich up again. Then make a new network connnection.

    Aangezien je niet de enige bent denk ik dat het probleem aan de servers van Sony ligt. Maar volgens mij duurt het niet erg lang voordat je weer normaal kan inloggen.
    Dus zal het bovenstaande wel overbodig zijn, misschien wel slim om te proberen als het probleem blijft.

  4. 846 XP
    Thijs's avatar

    Ik vond dit net.

    8071053D – Hard boot the PS3, turn off the PS3 to stand-by, flip off the back swtich and remove the power cord. Then shut off your modem/router, for about 5 mintues, then turn the modem back up first and let it sync, then turn the router back on(if using one) and let it sync. Reconnect your power cable and flip the back swtich up again. Then make a new network connnection.

    Aangezien je niet de enige bent denk ik dat het probleem aan de servers van Sony ligt. Maar volgens mij duurt het niet erg lang voordat je weer normaal kan inloggen.
    Dus zal het bovenstaande wel overbodig zijn, misschien wel slim om te proberen als het probleem blijft.

    Dat hoeft niet, ik deed wat chris100 deed, gewoon een paar keer proberen in te loggen.