Forum

Topic: Signatures

Anoniem's avatar

Hi Guys,

Ik zelf heb er af en toe last van tijdens het lezen van forums dat sommige vrij aanwezige sigs hebben, waardoor de aandacht op de post een beetje verwaterd. Daarom heb ik zitten te dubben signatures uit te schakelen, maar ik wilde graag eerst jullie mening hierover horen.

Ik heb eraan zitten denken om wellicht iets van een PSN-card te integreren en die als standaard sig te doen of wellicht gewoon alles weghalen. Natuurlijk staat hier wel tegenover dat we wat meer vrijheid geven van wat je op je profiel zet. Bijvoorbeeld een biografie o.i.d.

Let me know hoe jullie erover denken!

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

54 reacties

  1. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Sigs moeten gewoon blijven zegt iets over de gebruiker

  2. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Haal maar weg, is toch waardeloos.
    Daar-en-tegen zou ik wel wat meer terug willen dan een ‘boring-bio’.

  3. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Haal maar weg, is toch waardeloos.
    Daar-en-tegen zou ik wel wat meer terug willen dan een ‘boring-bio’.

    Wat zou je graag willen zien?

    Sigs moeten gewoon blijven zegt iets over de gebruiker

    Zegt wel iets, maar dan is de lezer verplicht jou info te zien, als iemand daarin interested is klikt die wel door naar je profiel. Daarbij, is je forumpost nu ong 59 pixels hoog en je sig 107. Dit klopt gewoon niet.

  4. 2241 XP
    mausi-gangsta's avatar

    Wat zou je graag willen zien?

    Zegt wel iets, maar dan is de lezer verplicht jou info te zien, als iemand daarin interested is klikt die wel door naar je profiel. Daarbij, is je forumpost nu ong 59 pixels hoog en je sig 107. Dit klopt gewoon niet.

    Maak een standart psx-sense pasport waarop alle stats zijn te zien.. dan hoef je niet persé naar die gene zijn profiel te gaan.

    Dus er staat bijvoorbeeld :hoeveel games je heb hoeveel games je in je wenslijst heb hoeveel vriend Ect.
    Goed idee?

  5. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Maak een standart psx-sense pasport waarop alle stats zijn te zien.. dan hoef je niet persé naar die gene zijn profiel te gaan.

    Dus er staat bijvoorbeeld :hoeveel games je heb hoeveel games je in je wenslijst heb hoeveel vriend Ect.
    Goed idee?

    Als vervanger voor je sig?

  6. 2241 XP
    mausi-gangsta's avatar

    Als vervanger voor je sig?

    Jep en dan mag je zelf je pasport aanpassen met kleurtjes of game thema ofzo.
    Misschien te ingewikkeld? XD

    (en je mag natuurlijk kiezen hem te gebruiken ja of nee.)

  7. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Ik vind wat ik nu heb gewoon goed, alles staat er simpel met hyperlinks gewoon op

  8. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Misschien een optie om sigs niet te zien?

  9. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Misschien een optie om sigs niet te zien?

    Dat is zo omslachtig

  10. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Uitschakelen vind ik prima. Of gewoon een limiet instellen van 100px hoog ofzo? (en dan automatisch, zodat niet de moderator alles moet gaan controleren 😉 )

  11. 585 XP
    P_layboy_PV_'s avatar

    Het verteld gewoon wat over je, dus is gewoon handig voor mensen die in je geïnteresseerd zijn als ze je sig zien (nee, niet relatie geïnteresseerd qq)
    Ik ga bijna nooit naar iemands profile, alleen als die vaker dezelfde games heeft, of goed is in een spel en daar dan samen mee te gamen (want ik ben overall ook niet slecht :$)

    Jij beweert dat mensen vaak naar profile’s gaan:

    Wat zou je graag willen zien?

    Zegt wel iets, maar dan is de lezer verplicht jou info te zien, als iemand daarin interested is klikt die wel door naar je profiel.[strike] Daarbij, is je forumpost nu ong 59 pixels hoog en je sig 107. Dit klopt gewoon niet.[/strike]

    maar ik denk dat dat heel weinig gebeurt.

    Kortom, houden die sigs!

  12. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Het verteld gewoon wat over je, dus is gewoon handig voor mensen die in je geïnteresseerd zijn als ze je sig zien (nee, niet relatie geïnteresseerd qq)
    Ik ga bijna nooit naar iemands profile, alleen als die vaker dezelfde games heeft, of goed is in een spel en daar dan samen mee te gamen (want ik ben overall ook niet slecht :$)

    Jij beweert dat mensen vaak naar profile’s gaan:

    maar ik denk dat dat heel weinig gebeurt.

    Kortom, houden die sigs!

    Zo’n sig zorgt voor lang scrollen en onplezierig surf plezier, wat vertelt die sig nou eigenlijk echt over jou? Zeer weinig =p. Ik zal kijken of ik enkele leuke vervangers in postbit kan maken en dan haal ik de signatures eruit.

  13. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    wat mausi zegt, een soort van passport als vervanger van je sig. niet te opvallend, maar wel aanpasbaar tot zekere hoogte. 🙂

  14. 585 XP
    P_layboy_PV_'s avatar

    Okee Roy, I agree.

    Want het is natuurlijk ook vaak maar wat gekloot 😛

    Maar als ik het goed begrijp, wordt het dus zo’n PSN card die jij in je sig hebt.
    maar dan met gegevens van PSX-Sense?

  15. 752 XP
    Knockelhead's avatar

    Een zwarte lijn om de signature sectie heen zodat je het onderscheid beter kan maken.
    Of blauwe lijn om het concept van psx-sense te behouden.
    Voorbeeldje
    http://img10.imageshack.us/img10/840/59378962.png

    Max size instellen zodat ze niet groter dan …bij… kunnen zijn

  16. 585 XP
    P_layboy_PV_'s avatar

    Max size zit er al op, 150 bij 106 volgens mij

  17. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    wat mausie zegt paspoort dan ook nog een plaatje van je favo game er op ?

  18. 2241 XP
    mausi-gangsta's avatar

    Mijn idee vind ik ht beste en het meest orgineel

  19. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Mijn idee vind ik ht beste en het meest orgineel

    Yeah maar dan hebben we heel veel designs nodig, moet het nog gecode worden niet iets wat we op short-term kunnen introduceren

  20. 752 XP
    Knockelhead's avatar

    wat mausie zegt paspoort dan ook nog een plaatje van je favo game er op ?

    Heb je voorbeeld hiervan?
    Laat maar heb ff gelezen snap nu wat die bedoelt. Zoals Perry heeft maar dan met andere stats erop enzo.

  21. 585 XP
    P_layboy_PV_'s avatar

    Omg wat ben ik weer goed :$

    Maar hij bedoelt stats van de site denk ik.
    Dus je xp, aantal Posts etc

  22. 752 XP
    Knockelhead's avatar

    Dat zeg ik! Gamme.

    Maar dat is wel veel werk denk ik zo mja

  23. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Wat boeit het? Signatures zijn de standaard features dat een forum heeft, waarom dit weg halen? Maak liever een like/dislike button voor sense… Dat kun je die +1 spam reply’s ook verminderen. Sigs horen gewoon te blijven, ik zou liever ergens anders inovatie willen zien op het forum. (btw vind de forum van sense op dit moment goed zoals het hoort te zijn)

  24. 585 XP
    P_layboy_PV_'s avatar

    Ja maar als je ergens anders innovatie wil zien, moet je wel aangeven wat.

    Want iedereen moet meedenken voor verbeteringen!?

    ————————————————————————————————————————————————–

    Ik heb trouwens een idee voor signatures.

    Wat zouden jullie vinden van signature zoals deze: http://www.enjin.com/bf3-signature-generator

    Maar dan ipv Battlefield stats van PSX sense.
    Zoals je verdiende XP, je social media namen en noem het maar op.

    En dat die dan automatisch update (wat mijn sig nog niet echt doet zegmaar)

  25. 440 XP
    Zocalox's avatar

    Ik zal als men een afbeelding wil invoegen een maximale grote invoeren.
    Dit zie ik wel vaker bij bijvoorbeeld browserspellen. Meestal worden ze dan ook voor die grote gemaakt.

  26. 585 XP
    P_layboy_PV_'s avatar

    De maximale grootte is allemaal ingesteld, dat lijkt me logisch.

    Het gaat er gewoon om dat als iemand een reactie van 10 woorden typt, dat je 6x zoveel regels kwijt bent aan je signature

  27. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    ps sence wordt zo FKING NICE !

  28. 585 XP
    P_layboy_PV_'s avatar

    Haha, je zou eens moeten weten hoeveel er al veranderd is

  29. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    een leuk iets om bij toe te voegen op forum is een stukje waar je wat over je zelf kunt vertellen wat je karakter is. ik ben een persoon die vaak sarcastisch is, en graag met anderen wilt dollen.

  30. 585 XP
    P_layboy_PV_'s avatar

    Er is wel een topic over, om jezelf voor te stellen.

    Maar je bedoelt een bio bij je profiel?

  31. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Er is wel een topic over, om jezelf voor te stellen.

    Maar je bedoelt een bio bij je profiel?

    inderdaad

  32. 585 XP
    P_layboy_PV_'s avatar

    Kan sowieso wel over nagedacht worden. Zal het morgen even met ze erover hebben, want volgens mij slapen ze

  33. 2241 XP
    mausi-gangsta's avatar

    een leuk iets om bij toe te voegen op forum is een stukje waar je wat over je zelf kunt vertellen wat je karakter is. ik ben een persoon die vaak sarcastisch is, en graag met anderen wilt dollen.

    So true Hahahhahah .. soms echt geweldige opmerkingen

  34. 440 XP
    Zocalox's avatar

    Dat is inderdaad wel een leuk idee!
    Je kan merken dat ze achter de site er druk mee bezig zijn door de veranderingen. 🙂

  35. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Wat zouden jullie in mijn Bio zetten?:P

  36. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Nee, sigs moeten blijven. Een signature is je visitekaartje. 🙂

    Maar als je er last van hebt moet je misschien de eisen aanpassen?

  37. 775 XP
    Sevinho's avatar

    Niet die van je PSN-Card of zo, dan schaam ik me te pletter 😛

  38. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Geen Sigs meer? 🙁

  39. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    forum begint lelijk te worden

  40. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Geen Sigs meer? 🙁

    Nope, ik heb er over nagedacht maar toch besloten het weg te halen. Signatures vertragen ten eerste het laden van de pagina voor onze lezers en het voegt naar mijn mening weinig toe. Het gaat erom dat de forumposts die je maakt inhoud hebben en niet of je een mooie signature hebt =)

  41. 440 XP
    Zocalox's avatar

    Waarom hebben gebruikers geen klein PSN logo’tje aan de zijkant staan waar je de gebruikersnaam van hun PSN account kan zien en hun trophies? Vind ik erg handig omdat ik dan weet met wie ik te maken heb 🙂

  42. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Waarom hebben gebruikers geen klein PSN logo’tje aan de zijkant staan waar je de gebruikersnaam van hun PSN account kan zien en hun trophies? Vind ik erg handig omdat ik dan weet met wie ik te maken heb 🙂

    Die waren nog verbonden aan het oude systeem, ik koppen ze binnenkort op het nieuwe. Forum is ook nog niet klaar =)

  43. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Die waren nog verbonden aan het oude systeem, ik koppen ze binnenkort op het nieuwe. Forum is ook nog niet klaar =)

    We wachten af, ben tot nu toe extreemtrots op de snelheid!

  44. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    We wachten af, ben tot nu toe extreemtrots op de snelheid!

    En dat heeft dus voornamelijk te maken met die signatures weer, omdat alles overal maar gehost staat (tinypic, imageshack, gamercard supplier nummer zoveel etc.) krijg je dus ontzettend veel HTTP Requests. Dit zorgt er weer voor dat de pagina vertraagd.

  45. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    En dat heeft dus voornamelijk te maken met die signatures weer, omdat alles overal maar gehost staat (tinypic, imageshack, gamercard supplier nummer zoveel etc.) krijg je dus ontzettend veel HTTP Requests. Dit zorgt er weer voor dat de pagina vertraagd.

    En daarom ben ik blij dat je slim erover nagedacht hebt. Ik ben er niet op tegen dat de sigs weg zijn, bedoel, deze site word om de 4 maanden flink geupdate, dat kan je van andere fora’s niet zeggen! Ben erg trots op Sense, en om deze handeling!
    Verheug me nu al op het “Rewards” gedeelte!

  46. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Nope, ik heb er over nagedacht maar toch besloten het weg te halen. Signatures vertragen ten eerste het laden van de pagina voor onze lezers en het voegt naar mijn mening weinig toe. Het gaat erom dat de forumposts die je maakt inhoud hebben en niet of je een mooie signature hebt =)

    Heel erg jammer, je denkt nu best eentonig, (sorry) een forum is er namelijk niet alléén voor om over dingen met inhoud te praten. Een signature is namelijk iets waaraan mensen iemand kunnen herkennen, wat erg belangrijk is op een forum naar mijn mening. Dus voegt het voor jou misschien niet veel toe, maar voor de members misschien wel. Ik bedoel, kijk naar de mensen die een signature op PSX hadden. Dat waren er toch echt aardig wat. Verder maakt het het laden wel wat slomer, maar heb je er nou last van? Nee, ik niet in ieder geval. 😉

    Er zijn echt veel meer voordelen dan nadelen aan een signature hoor. 🙂

  47. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Heel erg jammer, je denkt nu best eentonig, (sorry) een forum is er namelijk niet alléén voor om over dingen met inhoud te praten. Een signature is namelijk iets waaraan mensen iemand kunnen herkennen, wat erg belangrijk is op een forum naar mijn mening. Dus voegt het voor jou misschien niet veel toe, maar voor de members misschien wel. Ik bedoel, kijk naar de mensen die een signature op PSX hadden. Dat waren er toch echt aardig wat. Verder maakt het het laden wel wat slomer, maar heb je er nou last van? Nee, ik niet in ieder geval. 😉

    Er zijn echt veel meer voordelen dan nadelen aan een signature hoor. 🙂

    Google bepaalt je ranking in de zoekmachines ook op basis van snelheid van je pagina, aangezien signatures soms 3/4 seconden vertragen verlies ik bezoekers via Google. Ik werk full-time aan PSX-Sense en als ik bezoekers verlies, verlies ik geld. Het aantal advertenties is al zo beperkt op PSX dus ik moet toch ergens ‘bezuinigen’. En neem een kijkje op grote forums zoals Fok.nl, Tweakers, Neogaf..zie je daar signatures ;-)?

  48. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Ok. xD I get it. Alleen elk forum waar ik ooit op gezeten heb had sigs. 😛

  49. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Ok. xD I get it. Alleen elk forum waar ik ooit op gezeten heb had sigs. 😛

    idd! sigs is gewoon iets standaards om te hebben

  50. 440 XP
    Zocalox's avatar

    Je hebt nog altijd je avatar 😉

  51. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Je hebt nog altijd je avatar 😉

    Precies, en ik kijk atm nog even naar andere mogelijkheden =)

  52. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Psn id’s staan weer bij je posts

  53. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Psn id’s staan weer bij je posts

    Slimme plek, mooi in een box! (Y)

  54. 440 XP
    Zocalox's avatar

    Dit is ook fijner dan in het verleden.
    Nu hoef je er niet meer op te klikken maar kan je het meteen zien ;).