Forum

Topic: Japanse Games

Anoniem's avatar

Ik ben opzoek naar zoveel mogelijk Japanse games. De vraag is of iemand hier verstand r van heeft en mij wilt helpen. Ik heb een paar titels gevonden die me aanspreken. Final Fantasy, Tekken, Faery, Eternal Sonata, Two Worlds, Ni no Kuni, Resident Evil 5, Shadows of the Damned, Yakuza 3 & 4, Christine, Bayonetta en nog meer die niet in Nederland te krijgen zijn. Ik vind in principe alle Japanse games de moeite waard behalve die wat gebaseerd zijn op een anime. Bijvoorbeeld Naruto, Bleach of Dragonball Z vind ik niet leuk om te spelen maar misschien weet jij een die wel goed is. Zijn er nog mensen die me een Japans spel met Engelse ondertiteling kunnen aanraden? Ik heb niet een bepaalde voorkeur, nieuw of oud en elk genre is welkom.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

14 reacties

  1. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    ben niet zo van de japanse games zeker niet manga ! maarja als jij er van houdt mijn maat speelt devil may cry is dat japan ?

  2. 3 XP
    Menneke's avatar

    Devil May Cry is inderdaad een Japanse game dat ik over het hoofd heb gezien, bedankt. Deel 4 inmiddels al uitgespeeld maar ik zie dat deel 5 in de maak is. Weer een game dat op mijn lijst staat. Bedrijven dat de spellen uitbrengen zijn ook handig. Bijv. Capcom

  3. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Devil May Cry is inderdaad een Japanse game dat ik over het hoofd heb gezien, bedankt. Deel 4 inmiddels al uitgespeeld maar ik zie dat deel 5 in de maak is. Weer een game dat op mijn lijst staat. Bedrijven dat de spellen uitbrengen zijn ook handig. Bijv. Capcom

    zon kerel in mijn klas heeft em gepreorderd !

  4. 440 XP
    Zocalox's avatar

    Kijk is op Deze site.

    Staan veel spellen waaronder veel Japanse PS3 games.

  5. 468 XP
    xDELTAx's avatar

    Azura’s Wrath? Of is die niet van Japanners..

  6. 414 XP
    Milkyray's avatar

    Disgaea 3 & 4: Super coole srategy RPG’s
    Agarest: Generations of War & Agarest: Generations of War Zero: ook vette strategy games
    Trinity Universe: Leuke dungeon crawling rpg
    Star Ocean: Vette RPG in stijl Final Fantasy, maar dan Real Time en HARDCORE
    Cross Edge: Leuk…
    Hyperdimension Neptunia: Retro, maar wel cool
    Atelier Totori, Atelier Rorona: Leuke alchemist titels
    Ar Tonelico: Coole rpg
    Demons Souls en Dark Souls: Uitdaging!
    Tales of Graces F: Komt binnenkort uit. Aanrader

    nog meer ideetjes nodig? Msg me maar…

  7. 8831 XP
    7th-son's avatar

    white knight chronicles! 😛
    resonance of fate
    metal gear solid 4

    Mi no Kuni (als ik het goed spel) is ook een rpg, die komt binnekort, en dat is in samenwerking met studio ghibli (van vele bekende japanse tekenfilms)

    ik vergat dragons dogma!

  8. 1384 XP
    Bappie-NL's avatar

    Ook ik ben een beetje aan het rond kijken voor een JRPG vooral 1 met een leuk verhaal, cute graphics… De Altelier games die Milkyray aan haalde lijken me wel wat. Ik wil echt gaan voor een turn based JRPG. Iemand nog meer ideeën?

  9. 414 XP
    Milkyray's avatar

    Turn Based JRPG? disgaea en Agarest. zonder twijfel.

  10. 8831 XP
    7th-son's avatar

    ik ben een beetje over de old school look heen geraakt, stom, ik weet het, maar ik heb toch liever wat eye candy er bij

    zou het wel tof vinden als er nog een nieuwe suikoden zou komen, 1, 2 en 3 vond ik helemaal geweldig, zoveel characters!

  11. 2240 XP
    mausi-gangsta's avatar

    heavy rain is Japans?
    the mirors edge?

  12. 247 XP
    pro vraag38's avatar

    ik weet het niet zeker maar ik denk mortel komet

  13. 8831 XP
    7th-son's avatar

    heavy rain is Japans?
    the mirors edge?

    beide niet japans, ik denk dat als heavy rain door japanners gemaakt zou zijn, het kompleet over de top zou gaan, eigenlijk niet eens zo een slecht idee 😉
    Heavy rain komt van quantic dreams, ik geloof een frans bedrijf
    en mirrors edge is van thq, ik geloof een amerikaans bedrijf?

    ik weet het niet zeker maar ik denk mortel komet

    je bedoelt vast mortal kombat 😉
    nee, ook niet japans

  14. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Neem hier is een kijkje, hier vind je vast alles wat je hier naar vroeg xD