Forum

Topic: FIFA 12 Toernooi 10 december

Anoniem's avatar


Hallo,

Ik organiseer op zaterdag 10 december de eerste editie van het OBL Open FIFA12 tournaments in het sportcomplex “De Boogerd” te Oud-Beijerland (NL). Dit toermooi word ondersteund door de E-sportbond, KS-Gaming en Sportplaza.

Dit jaar is elke fifa12 versie gelijk. Dit betekent dat of je nu FIFA12 op de PC , PS3 of de XBOX360 speelt je mee kan doen aan dit toernooi. Er zal gespeeld worden op de XBOX 360 hier dien je zelf een controller voor mee te nemen, of aan te geven dat je er 1 wil lenen van de organisatie.

Vanaf 12:00 zullen de eerste wedstrijden beginnen (vanaf 15:30 zal de tweede groep starten). De wedstrijden zullen worden gespeeld op vijf 24 inch schermen. Er kunnen in totaal 2 x 25 deelnemers meedoen ( die ingedeeld worden in 5 poules van 5 spelers (speeltijd 2×5 minuten). De beste 16 spelers (2 x 8) zullen vanaf 20:00 starten met de afval rondes, hier wordt er gespeeld om de best of 3 wedstrijden (speeltijd 2x5min). De 2 beste spelers zullen in de finale strijden voor de titel.

De winnaar zal naar huis gaan met de officiële KnightS Gaming Events trofee en een waardebon van 100 euro van een winkel naar keuze. Ook zullen er prijzen zijn voor de 2e en 3e plaats.

De deelnemers hebben de keuze uit alle beschikbare clubs en landen teams. Spelers zijn verplicht om gebruik te maken van tactical defence besturing. Alle wedstrijden zullen gespeeld worden op wereld klasse niveau.

Om in te schrijven dien je een email te sturen naar [email][email protected][/email], vermeld daarin het volgende:
– Kenmerk: KGE OBL open FIFA12 tournament
– Je volledige naam
– Adres
– Telefoon
– Geef aan of je om 12:00 of om 15:30 wil starten
– Geef aan of je een controller wil lenen
– Het land of team waarmee je gaat spelen
Je zult dan snel een email terug ontvangen met het volledige reglement en de betalingsgegevens.

Wees er snel bij want vol = vol, voor meer informatie kan je contact opnemen met de organisatie op [email][email protected][/email]

Wil je ook een professioneel fifa12 toernooi in je woonplaats en heb je een goede locatie hiervoor. Laat het ons dan weten en wie weet organiseren we het volgende toernooi wel bij jou in de buurt. Ook verhuren wij onze apparatuur aan scholen, verenigingen en andere organisaties.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

5 reacties

  1. 161 XP
    BlackFist's avatar

    Wat is de Entree?

  2. 6 XP
    KsQuest's avatar

    De entree is 12 euro, hiervoor krijh je 1 consumptie en mag je deelnemen aan het toernooi.
    Je wordt in gedeeld in een poul, waardoor je verzekerd bent van minimaal 4 wedstrijden.

  3. 161 XP
    BlackFist's avatar

    Ok want is niet voor mij ik zal 2 matti’s van me zeggen die zijn helemaal into Fifa games dus wie weet
    thnx voor de info.

  4. 6 XP
    KsQuest's avatar

    Graag gedaan.

    En wie weet zijn je matti’s wel de aankomende sterren van het Oud-beijerand Open FIFA12 toernooi.

  5. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Mijn vriend is ook ziek goed, hij heet Superhuug dus misschien..