Forum

Topic: Memory card

Anoniem's avatar

Hoeveel GB memory card gaan jullie halen? Ik heb 8GB in pre-order en haal wel 32 als goedkoper is

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

9 reacties

  1. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Hangt ervan af wat de avarage game size is

  2. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Hangt ervan af wat de avarage game size is

    Tussen de 2GB en 4GB

  3. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    Ik wacht wel op neppers ‘en anders gewoon games links laten liggen die een memory kaart vereisen ‘. Als ik er een koop moet die op zijn minst 32gb zijn.

  4. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Ik wacht wel op neppers ‘en anders gewoon games links laten liggen die een memory kaart vereisen ‘. Als ik er een koop moet die op zijn minst 32gb zijn.

    idd mocht ik een vita halen dan koop ik sowieso van de asians/japs van die grote

  5. 292 XP
    Jasper611's avatar

    idem M4GN3T
    Ik ga mij ook gewoon een 8GB kaart kopen en dan gewoon wachten tot die van 32GB goedkoper is.

  6. 1384 XP
    Bappie-NL's avatar

    Het waardeloze vind ik is dat ik nu een 4 Gig kaartje gebruik, die vast in een mum van tijd vol zit en ik uiteindelijk over zal moeten stappen naar een grotere maar hoe zit het met de games zelf die je aangeschaft hebt op het PSN?

    Moet je die opnieuw downloaden en dan maar hopen dat je nooit meer een andere geheugenkaart nodig hebt? De nieuwe kaart mag dus eigenlijk nooit kapot gaan… Je mag items uit de store tegenwoordig toch nog maar 2 keer downloaden?

    Nou de volgende kaart wordt dus meteen een 32 Gig kaart…

  7. 2417 XP
    Sensu's avatar

    Het waardeloze vind ik is dat ik nu een 4 Gig kaartje gebruik, die vast in een mum van tijd vol zit en ik uiteindelijk over zal moeten stappen naar een grotere maar hoe zit het met de games zelf die je aangeschaft hebt op het PSN?

    Moet je die opnieuw downloaden en dan maar hopen dat je nooit meer een andere geheugenkaart nodig hebt? De nieuwe kaart mag dus eigenlijk nooit kapot gaan… Je mag items uit de store tegenwoordig toch nog maar 2 keer downloaden?

    Nou de volgende kaart wordt dus meteen een 32 Gig kaart…

    Op 3 verschillende toestellen en accounts. Op het account waar deze op gedownload is kan dat zo vaak als je maar wilt.

    Ik heb zelf trouwens een 16GB (dankjewel Sony :D) en een 32GB kaartje 🙂

  8. 1384 XP
    Bappie-NL's avatar

    Oh ik gebruik maar 1 account, dus eigenlijk maakt het niet uit hoeveel geheugenkaarten ik met mijn Vita ga verslijten? Dat is best een geruststelling… 😀

  9. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Nog steeds jammer van al je screenshots en foto’s enzo. Is er niet een back-up functie in de Content Manager of zoiets?