Forum

Topic: [TK/TR] Battlefield 3 Limited Edition *nieuw in seal!*

Anoniem's avatar

Heey!

Een tijdje geleden heb ik bij de EA Social Media Battle een PS3+Battlefield 3 Limited Edition gewonnen. Beide had ik al, de PS3 houd ik maar aan 2X BF3 limited edition heb ik niets.

Ik verkoop hem nu (TEAB), maar ik wil hem ook wel ruilen tegen een recent uitgekomen spel (behalve games uit de CoD serie, die ik al heb ;)).

De game is volledig in seal, MET ongebruikte online pass EN de gratis uitbreiding Back to Karkand (nu te downloaden, PS store prijs: 15 euro).

Graag reacties in dit topic als je geรฏnteresseerd bent. Als je hem koopt het liefst via PayPal, dat bied de meeste zekerheid voor zowel koper/verkoper.

Mvg,
Youri.

FOTO’s:
http://imgur.com/a/0Qrmo

Bewijs deelname Social Media Battle (achternamen/06 nummers vervangen door kruisjes ivm privacy):
https://docs.google.com/document/d/1q6hspGXmfeBPafxdmsGPCym408YjHjsx-88s4dLRwAU/edit

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

4 reacties

  1. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Haha mooi handschrift ๐Ÿ˜› Nee ik heb hem al maar een vriend van mij wil BF3 kopen dus ik zal vragen of hij hem wilt kopen ๐Ÿ˜‰
    Wat is de vraagprijs ongeveer?

  2. 276 XP
    ClankStar's avatar

    Haha mooi handschrift ๐Ÿ˜› Nee ik heb hem al maar een vriend van mij wil BF3 kopen dus ik zal vragen of hij hem wilt kopen ๐Ÿ˜‰
    Wat is de vraagprijs ongeveer?

    Ongeveer 45 euro, incl verzekerd verzenden. Lijkt me redelijk, omdat velen die het spel verkopen al meer dan 30 euro vragen zonder online pass en DLC.

  3. 775 XP
    Sevinho's avatar

    Ongeveer 45 euro, incl verzekerd verzenden. Lijkt me redelijk, omdat velen die het spel verkopen al meer dan 30 euro vragen zonder online pass en DLC.

    Mooie prijs ๐Ÿ™‚

    Zelf heb ik hem al maar ik ken iemand die het spel wel wilt, ik zal is vragen ๐Ÿ˜‰

  4. 559 XP
    Dutch-StYloZz's avatar

    Ongeveer 45 euro, incl verzekerd verzenden. Lijkt me redelijk, omdat velen die het spel verkopen al meer dan 30 euro vragen zonder online pass en DLC.

    Heb je hem nog?? Wil hem namelijk wel overnemen van je. Alleen een nadeel heb geen paypal ๐Ÿ™