Forum

Topic: [OOT] Command & Conquer [Frostbite 2]

Anoniem's avatar

Praat hier mee over alles wat te maken heeft met C&C: G2.

Deze game lijkt mij zo vet! Ben echt een Generals fan. Ik vind die C&C’s die zich in de toekomst afspelen namelijk maar niks. Daarom geweldig nieuws voor mij dit. 🙂

De game word gereleased in 2013.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

25 reacties

  1. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    http://www.youtube.com/watch?v=w6bg6yhytk4&feature=plcp&context=c207f1udoegstopdsklfdexwnp2sfemv_lppbno1

    trailer !

  2. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Ik weet trouwens nog niet of ik deze game wel ga halen voor de PS3. 😛 Ik speel RTS / Sandbox games altijd op de PC. Dat speelt gewoon beter. 😛 Ik hoop alleen dat m’n PC deze game aankan. Het ziet er namelijk uit als BF3 maar dan als RTS / Sandbox game. 😛

  3. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Info update:

    Deze game gaat gebruik maken van het Frostbite 2.0 engine en de game zal een diepgaande story-line krijgen. (terwijl het een RTS game is!)

    Enorm vet dus, als je het mij vraagt. 😉

  4. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Info update:

    Deze game gaat gebruik maken van het Frostbite 2.0 engine en de game zal een diepgaande story-line krijgen. (terwijl het een RTS game is!)

    Enorm vet dus, als je het mij vraagt. 😉

    FB 2.0 info was al bekend 😀

  5. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    FB 2.0 info was al bekend 😀

    Klopt, stond alleen nog niet in dit topic. 😉

    Is misschien handig voor andere mensen om te weten. 😛

  6. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Klopt, stond alleen nog niet in dit topic. 😉

    Is misschien handig voor andere mensen om te weten. 😛

    IDD, de game word wel HARD HARD 😛

  7. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    IDD, de game word wel HARD HARD 😛

    Sws! Jij bent ook C&C fan, of niet? :p

  8. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Sws! Jij bent ook C&C fan, of niet? :p

    Ja dat ben ik (A)

  9. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Sws! Jij bent ook C&C fan, of niet? :p

    Ik speel sinds RA1 :D, was 9 toen ik die voor het eerst in men pc knalde #GOODOLTIMES !

  10. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Haha. Mijn eerste C&C was de eerste C&C. xD (C&C Generals) en deze C&C die in 2013 uit komt is dus het vervolg op de allereerste C&C. 😛

    Verder heb ik nog C&C RA3 gespeeld, maar ik vind de eerste leuker mede omdat die zich niet in de toekomst afspeelt maar in het “heden”, modern dus. (net zoals deze nieuwe) 🙂 Maar die eerste word na een aantal keer spelen wel een beetje saai, (niet echt saai, maar dan denk je meer zo van dit heb ik al gezien / gedaan. De game is gewoon enorm leuk voor afwisseling) maar de innovatie is echt te vinden in RA3. Binnenkort ook in C&C G2. 😀

  11. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Haha. Mijn eerste C&C was de eerste C&C. xD (C&C Generals) en deze C&C die in 2013 uit komt is dus het vervolg op de allereerste C&C. 😛

    Verder heb ik nog C&C RA3 gespeeld, maar ik vind de eerste leuker mede omdat die zich niet in de toekomst afspeelt maar in het “heden”, modern dus. (net zoals deze nieuwe) 🙂 Maar die eerste word na een aantal keer spelen wel een beetje saai, (niet echt saai, maar dan denk je meer zo van dit heb ik al gezien / gedaan. De game is gewoon enorm leuk voor afwisseling) maar de innovatie is echt te vinden in RA3. Binnenkort ook in C&C G2. 😀

    http://troll.me/images/unhelpful-high-school-teacher/your-argument-is-invalid.jpg

    In het eerste spel uit deze serie, genaamd Command & Conquer (ook wel Tiberian Dawn genoemd), start de Tiberian verhaallijn. Tevens heeft dit spel het real-time strategy-genre populair gemaakt. Veel mensen beschouwen “Dune II” en “Warcraft: Orcs & Humans” als de grondleggers van dit genre. Command & Conquer borduurt op deze games voort, maar maakte het genre populair bij het grote publiek. Dit was goed zichtbaar aan het aantal andere RTS-computerspellen dat eind jaren ’90 ook werd gelanceerd. Dit spel is uitgekomen op de PC en de game consoles Sega Saturn, PlayStation en de Nintendo 64.

    De serie zit vol religieuze verwijzingen:
    De leider van de Nod heet Kane (naar Kaïn, de eerste moordenaar)
    Zijn rechterhand heet Seth (naar Seth)
    De Nod zelf lijkt vernoemd naar het land van Nod
    De leider van de GDI in Tiberian Sun heet Solomon (naar Salomo)

    (wikipedia)

    Dit is de eerste CnC

  12. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    http://troll.me/images/unhelpful-high-school-teacher/your-argument-is-invalid.jpg

    In het eerste spel uit deze serie, genaamd Command & Conquer (ook wel Tiberian Dawn genoemd), start de Tiberian verhaallijn. Tevens heeft dit spel het real-time strategy-genre populair gemaakt. Veel mensen beschouwen “Dune II” en “Warcraft: Orcs & Humans” als de grondleggers van dit genre. Command & Conquer borduurt op deze games voort, maar maakte het genre populair bij het grote publiek. Dit was goed zichtbaar aan het aantal andere RTS-computerspellen dat eind jaren ’90 ook werd gelanceerd. Dit spel is uitgekomen op de PC en de game consoles Sega Saturn, PlayStation en de Nintendo 64.

    De serie zit vol religieuze verwijzingen:
    De leider van de Nod heet Kane (naar Kaïn, de eerste moordenaar)
    Zijn rechterhand heet Seth (naar Seth)
    De Nod zelf lijkt vernoemd naar het land van Nod
    De leider van de GDI in Tiberian Sun heet Solomon (naar Salomo)

    (wikipedia)

    Dit is de eerste CnC

    Zie je reactie nu pas, lol.

    Welke is dan de eerste?

    Maar ik heb het over de eerste C&C game hé, niet over de eerste RTS game. xD

  13. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Zie je reactie nu pas, lol.

    Welke is dan de eerste?

    Maar ik heb het over de eerste C&C game hé, niet over de eerste RTS game. xD

    Ja de eerste cnc game

  14. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Ja de eerste cnc game

    Ja maar welke, hoe heet die? xD

    Dat kon ik niet opmaken uit je verhaal.. Lol. (A)

  15. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Ja maar welke, hoe heet die? xD

    Dat kon ik niet opmaken uit je verhaal.. Lol. (A)

    Tiberian dawn classic met hd grafix 😛

  16. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Tiberian dawn classic met hd grafix 😛

    Serieus? HD? Toen? xD

  17. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Serieus? HD? Toen? xD

    16 bit hd 😛

  18. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    16 bit hd 😛

    Whahaha. xD

  19. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    UPDATE

    De strategie voor de C&C games in het algemeen is gewijzigd! Alle C&C games die vanaf nu gereleased zullen worden zullen allemaal Free-to-play zijn!

    Ook C&C Generals 2. Alleen is de naam wel veranderd. C&C Generals 2 gaat nu namelijk verder onder de naam “Command and Conquer”. Dus gewoon onder de standaard naam van de franchise, zonder toevoegingen.

    De game zal zoals aangekondigd gewoon gaan draaien op Frostbite 2. Je kan je nu al inschrijven voor de beta. Dat kan je hier doen!

    Nieuwe trailer:
    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=kjZEInQZA0c

    De game zal naar alle waarschijnlijkheid dus niet gaan verschijnen op de PS3. Dit topic kan dus verplaatst worden naar het off-topic gedeelte van PSX. Gelieve dan ook de naam te veranderen naar “[OOT] Command & Conquer [Frostbite 2]”. Alvast bedankt! 😛

  20. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Deze ga ik ook zeker halen!! Op ps3 want laptop kan het niet aan

  21. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Deze ga ik ook zeker halen!! Op ps3 want laptop kan het niet aan

    Maar zoals ik zei, hij komt dus waarschijnlijk niet naar de PS3 omdat het een Free-to-play game is. Dus helaas… Er is alleen maar 1 hele kleine kans dat hij gratis in de PS Store verschijnt, maar daar reken ik niet op. 😛

  22. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Jammer dat het een PC only release wordt. Vanaf Red Alert 1 t/m Generals 1 heb ik enorm veel plezier aan deze reeks gehad, daarna nooit meer de PC gehad om de nieuwere versies goed te spelen.

    Hopelijk bedenken ze bij EA dat F2P ook goed via de consoles werken, zou erg goed nieuws zijn 🙂

  23. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Jammer dat het een PC only release wordt. Vanaf Red Alert 1 t/m Generals 1 heb ik enorm veel plezier aan deze reeks gehad, daarna nooit meer de PC gehad om de nieuwere versies goed te spelen.

    Hopelijk bedenken ze bij EA dat F2P ook goed via de consoles werken, zou erg goed nieuws zijn 🙂

    Ja ik vermaak me zelfs nog steeds met de C&C Generals games. Al dan wel met mods. 😛 Maar ik denk toch echt dat je een RTS game op een PC moet spelen. Via de console kan het wel, maar met een muis is toch echt veel handiger, sneller en dus beter. Lijkt mij dan. 😛

  24. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Klopt zeker. De muisbewegingen kan je wellicht nog wel wat nabootsen met de controller maar alle short-keys heb je niet. Al je units binden aan nummers werkt altijd erg makkelijk. Hopelijk denkt EA breed en gaan ze de game niet te zwaar maken, kan mijn laptop ‘m nog aan :p.

  25. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Maar zoals ik zei, hij komt dus waarschijnlijk niet naar de PS3 omdat het een Free-to-play game is. Dus helaas… Er is alleen maar 1 hele kleine kans dat hij gratis in de PS Store verschijnt, maar daar reken ik niet op. 😛

    Ooh shit happens! Dan maar x nieuwe laptop aanschaffen^^

    Maar zoals ik zei, hij komt dus waarschijnlijk niet naar de PS3 omdat het een Free-to-play game is. Dus helaas… Er is alleen maar 1 hele kleine kans dat hij gratis in de PS Store verschijnt, maar daar reken ik niet op. 😛

    lijkt me erg sterk dat hij niet voor ps3 komt… Mja we zullen zien:)