Forum

Topic: Airsoft Gun/ BB Gun

Anoniem's avatar

Hallo,

Airsoft Guns gebruiken ze in het leger ( oefening ) dus het leek me leuk om er ook een te kopen.
Ik denk dat ik een AK47 Full Metal ga kopen, op softairsektor.de, niet automatisch maar spring-powered.
Ook heb ik gekeken op der-hollander.de, helaas is zo’n leipe gun zo duur 🙁
Je hebt natuurlijk ook zieke snipers met zwaardere balletjes maar dat is niets voor mij 😉
Ook geen een van 3 joule waardoor je wonden krijgt enzo xD, pistooltjes van 0.5 joule is ook wel grappig maar ik wil iets anders.
Welke guns hebben jullie of willen jullie hebben? Post je info maar 😉
Thanks.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

105 reacties

  1. Anoniem -
    217.103.114..xxx's avatar

    Koop de colt defender gaat 125 meter per seconden (1.8 joule)
    en is goedkoop 86.95 bij graziani gunshop in emmerich

  2. Anoniem -
    83.101.57.xxx's avatar

    Ewa Bro ga op www.taiwanegun.com daar op zijn goede prijzen en geen graag aan je kop beste is dat je niet te goed koop koopt✌

  3. Anoniem -
    2001:980:dde7:1:713f:17d6:f158:f.xxx's avatar

    @De Zak Aardappelen: onder 0,8 joule kun je ze zonder vergunning hebben.

  4. Anoniem -
    2001:1c00:909:bc03:8d43:6b74:402e:9.xxx's avatar

    @Knockelhead:
    sinds 2013 kan je een airsoftrifle gewoon kopen in Nederland, alleen moet je lid zijn van NABV. Via google kan je jezelf aanmelden en de stappen volgen. Ik heb een M15 assaultrifle gekocht en zonder problemen online bij Nederlandse onlineshop Shogun thuisbezorgd gekregen. Het enige is dat je digitaal een kopie van id en NABV pas moet meesturen. (en minimaal 18jaar voor de zwaardere airsoft wapens)
    Hoop dat jullie er wat aan hebben! gr Rogier

  5. Anoniem -
    40.77.167.xxx's avatar

    hallo weet iemand een site voor een bb gun van ongeveer 30eu met 1joule?