Forum

Topic: 60GB PS3 + 80GB PS3 tot 1 PS3.

Anoniem's avatar

Zoals de titel luidt: Ik wil van 2 PS3’s 1 PS3 maken. En als volgt is het verhaal:

Ik heb zelf een 80GB PS3, die ik vrij weinig gebruik. Ben niet zo’n enthousiast gamer. Alle onderdelen zijn allemaal nog prima, niets mee aan de hand. (afgezien van een vervangen HDD, maar dat telt niet)

Mijn broer heeft (had) een 60GB BC PS3 die overuren heeft gedraaid, klinkt als een stofzuiger en eigenlijk als enig voordeel heeft dat het PS2 games kan spelen. Wat ik dus wil, sinds m’n PS2 wel het leven gelaten heeft.

Is er iemand die mij een antwoord kan verschaffen wat het beste is om te doen? Ik weet niet hoe het qua hardware verder verschilt, afgezien van de chip en wat ik dus zou kunnen vervangen met elkaar, of kunnen toevoegen.

Alvast bedankt!

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

5 reacties

  1. 321 XP
    Gangstha95's avatar

    Dus jij wilt met je 80GB PS3, PS2 games gaan spelen waar je de apparatuur uit je 60GB haalt? Succes, weet niet eens of dat mogelijk is btw.

  2. 871 XP
    -Sander's avatar

    Of andersom. Onderdelen vervangen waardoor de 60GB niet meer als een stofzuiger klinkt en steeds oververhit raakt. Wil goed geïnformeerd worden voordat ik met een schroevendraaier aan de gang ga.

  3. 89 XP
    Tim14ww's avatar

    Hmm, zou je moeten checken inderdaad, maar meer als misschien de fans en de voeding en blu-ray drive(als die al hetzelfde zijn, betwijfel ik) zul je denk ik niet komen..

    Plus het feit dat de vraag nog maar is of hij het dan ook daadwerkelijk doet..

    Waarom gebruik je ‘jou’ ps3 niet als goede PS3 en koop je er voor een paar tientjes een ps2 bij?

  4. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Ik zou dan van de 80gb onderdelen overzetten naar de 60gb. Zoals de koeling, en gelijk even alle stof er uit halen.

    Je kan nog wel even dit doen met de 60GB PS3: http://www.psx-sense.nl/forum/showthread.php?8446-Playstation-3-Fan-Test

  5. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Jongens, dit is geplaatst op 19-12-11 om 13:41 .. Ik ben bang dat die persoon hier niet meer naar om kijkt aangezien dit topic niet meer gebumbt is.