Forum

Topic: Het grote Spotify Topic

Anoniem's avatar

Spotify is een Zweeds bedrijf dat in 2006 is opgericht en dat muziek als stream aanbiedt. Gebruikers kunnen uit een database van miljoenen nummers bepalen welke muziek ze willen beluisteren. Om opbrengsten te genereren wordt de uitzending door reclame onderbroken, maar tegen betaling is dit afkoopbaar. De dienst wordt gezien als alternatief voor iTunes.

Bron

Officiele website

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

20 reacties

  1. 752 XP
    Knockelhead's avatar

    Ik weet niet hoe ze het doen maar af en toe hebben ze albums al paar dagen voor de official release date online staan.
    En dan gewoon downloaden en klaar 😛

  2. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Ik weet niet hoe ze het doen maar af en toe hebben ze albums al paar dagen voor de official release date online staan.
    En dan gewoon downloaden en klaar 😛

    yeah ze hebben af en toe exclusieve deals, sinds spotify download ik nooit geen muziek meer. Heb ook een premium acc.

  3. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Thanks for the share! (Y)
    Deze app kende ik nog niet! 😀

  4. 440 XP
    Zocalox's avatar

    Gebruik het al jaren, maar nu er steeds meer regels bijkomen MediaMonkey gedownload. Ik moet dan wel weer zelf de muziek downloaden en daar gebruik ik legaal ; Pirate voor. Komt uit Rusland en het is als het ware klikken wat je wil, in mapje opslaan en afspelen. Een download duurt niet langer dan 10 seconden.

    Ik had op Spotify meerdere accounts, maar sinds die 20 uur is veranderd naar 10 uur en een dat je een liedje niet meer dan 5x mag luisteren ben ik wat anders gaan zoeken.

    Het is wel een topprogramma, en de eerste in zijn soort. (Heeft pas concurrenten gekregen)
    Maar de free versie met al die reclame wordt wel minder bruikbaar, meer een demo zegma, een voorproefje voor premium.
    Als ik het koop doe ik niet unlimited maar Premium zodat ik het ook op men mobiel kan gebruiken 🙂

  5. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Ik heb al een tijdje een Spotify Premium account. Heel relaxed. Zeker met de laatste beta; dan heb je verschillende apps in je Spotify.

    Sinds kort bestaat er deezer. Is een soortgelijk iets.

  6. 752 XP
    Knockelhead's avatar

    Ik heb toch liever een echte cd in me handen. Ik ga echt nooit voor mp3’s betalen. Wel paar keer gedaan op Itunes maar 10 min later stond het liedje op 30 site’s voor niets. Dus is het een echte cd of gewoon downloaden 😛

    Had ik vorige week 2 cd’s uit japan besteld moest ik importkosten betalen voor het eerst vieze oplichters.
    27.07Euro mja heb je wel echte cd’s 😛

  7. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    ik heb premium !

  8. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Thanks for the share! (Y)
    Deze app kende ik nog niet! 😀

    Omg ga je schamen :p

  9. 440 XP
    Zocalox's avatar

    Iemand nog leuke playlists in de aanbieding?

  10. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Nieuwe swedish house maffia is ook spotify, nice nummer

    spotify:track:5GQQ5pCrE9POxtxGG1inxq

  11. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    weer wat geleerd xD
    wel van de naam gehoord maar wist never wat het deed..
    Maja nu ik dit lees begrijp ik wrm ik nooit verder interesse toonde downloaden/youtube ftw:p

  12. 292 XP
    Jasper611's avatar

    Ik ga wss niet m’n account voor Spotify upgraden. Dan gaat in mijn ogen het idee achter Spotify weg, gratis en voor niets muziek luisteren. Moest ik een iPhone hebben dan zou ik het nog overwegen op te upgraden om zo naar al m’n muziek te luisteren onderweg.

  13. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Iemand nog toffe playlists?

  14. 203 XP
    IsayMiddel's avatar

    http://open.spotify.com/track/6xQiDgnojJiobz0Ldn0cOt
    mijn hardstyle playlist 😀

  15. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Ik heb een playlist gemaakt.. Echt lang mee bezig geweest, alleen maar house van deze tijd.

    http://open.spotify.com/user/1120562131/playlist/3WUrIqVhi45J5Mbmh4emTy

    Hoop dat iemand er wat aan heeft, staat nogal veel goede nummers tussen 🙂

    1.539 nummers

  16. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Ik heb een playlist gemaakt.. Echt lang mee bezig geweest, alleen maar house van deze tijd.

    http://open.spotify.com/user/1120562131/playlist/3WUrIqVhi45J5Mbmh4emTy

    Hoop dat iemand er wat aan heeft, staat nogal veel goede nummers tussen 🙂

    1.539 nummers

    Lekkere playlist, maar hoe kan je Spotify playlists shufflen?

  17. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Laat maar, ik heb het al gevonden! Beetje erg obvious eigenlijk.

  18. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Ik heb een playlist gemaakt.. Echt lang mee bezig geweest, alleen maar house van deze tijd.

    http://open.spotify.com/user/1120562131/playlist/3WUrIqVhi45J5Mbmh4emTy

    Hoop dat iemand er wat aan heeft, staat nogal veel goede nummers tussen 🙂

    1.539 nummers

    Nice!! ;D Zal er wel gebruik van maken! 😀

  19. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Nice!! ;D Zal er wel gebruik van maken! 😀

    You’re welcome 🙂

    Ook bezig met een classic house playlist:

    http://open.spotify.com/user/1120562131/playlist/7mW2jgf46Z8njceffLWTcU

    Ook paar heerlijke beats tussen like;

    My, My, My – Armand van Helden
    September ’99 – Earth Wind & Fire
    Sun is Shining – Bob Marley, Funkstar Deluxe

  20. Anoniem -
    Anoniem-5655's avatar

    Klinkt goed! Misschien wordt dit wel een groot succes.