Forum

Topic: externe hd probleem!

Anoniem's avatar

Enige tijd geleden heb ik mijn externe hd in de kast gestopt en afgelopen week sloot ik hem weer aan. Nu zegt die “formatteer schijf voordat je hem kan gebruiken” Maar ik heb heel veel erop staan en als ik de schijf ga formatteren ben ik alles kwijt.

Iemand een idee hoe ik alles kan behouden?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

6 reacties

  1. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Klopt, vet gay dit.
    Probeer zoiets is? http://www.softpedia.com/get/System/Hard-Disk-Utils/HDD-Bad-Sectors-Repair.shtml
    HDD Repair.
    Lukte mij ook, maar dan met een ander programmaatje.

    Goodluck! (Y)

  2. 752 XP
    Knockelhead's avatar

    Klopt, vet gay dit.
    Probeer zoiets is? http://www.softpedia.com/get/System/Hard-Disk-Utils/HDD-Bad-Sectors-Repair.shtml
    HDD Repair.
    Lukte mij ook, maar dan met een ander programmaatje.

    Goodluck! (Y)

    Bedankt
    Probeer ik van de week wel even.

  3. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Heb je het over aansluiten op pc of ps3? Heb dit ooit met een USB-Stick gehad, heb deze toen geformatteerd en via recovery software gewoon alles terug kunnen halen.

  4. 752 XP
    Knockelhead's avatar

    Heb je het over aansluiten op pc of ps3? Heb dit ooit met een USB-Stick gehad, heb deze toen geformatteerd en via recovery software gewoon alles terug kunnen halen.

    Op de pc.

  5. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Heb je het over aansluiten op pc of ps3? Heb dit ooit met een USB-Stick gehad, heb deze toen geformatteerd en via recovery software gewoon alles terug kunnen halen.

    That’s what i said. Recovery tools zijn zeer handig.
    Heb laatst nog een unallocated HDD ruimte van 90GB teruggevonden met zo’n tool, kwas gewoon flabbergasted dat die gewoon ‘weg’ was. Allemaal bestanden terug, waarvan CoD4 xD

  6. 752 XP
    Knockelhead's avatar

    700 GB is weg 🙁 Maar 150 is terug 😀