Forum

Topic: Welke film heb jij laatst gezien?

Anoniem's avatar

Vertel ons hier welke film je laatst hebt gezien, bespreek het misschien heel kort en geef een cijfer.

LET OP: vertel geen spoilers!

50/50
Echt GE-WEL-DIGE film! Prachtige, haast perfecte mix tussen geweldige comedy en ontroerende drama! Prachtige acteerprestaties van zowel Joseph Gordon-Levitt als Seth Rogen. Ik vind dat de film een mooie 9.5 verdiend!

Ok, dat was de eerste, nu is het aan jou!

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

327 reacties

  1. 531 XP
    Dreamingman's avatar

    Vorige week naar The Lucky One geweest. En daarvoor naar Whe Bought a Zoo

  2. 384 XP
    Frankaro's avatar

    En wat vond je van the lucky one? Ik lees in een aantal reviews dat het nogal een lange Becel reclame is :p

  3. 636 XP
    klapper's avatar

    Afgelopen woensdag ook The Amazing Spiderman gezien! Normaal ga ik nooit zo vaak naar de bios maar deze film wilde ik ook graag zien. Maar deze film is zeker een aanrader. Een stuk beter dan de voorgaande triologie, donkerder en aan de andere kant ook beter humor. Zeker een aanrader!

    8,5/10

    Heb m gisteravond ook gezien, vond m ook erg leuk.
    8.5/10 (-;
    Oja het is een marvel film, dat betekent nog een scene tijdens de aftiteling πŸ™‚

  4. 247 XP
    pro vraag38's avatar

    mission impossible ghost protocol volgens mij het was 4 e deel ofzo xd fantastische film een 9 waard

  5. 292 XP
    Jasper611's avatar

    Ik heb er ontzettend lang op gewacht en ik was dan ook ontzettend blij dat ik hem maandagavond eindelijk ben kunnen gaan zien. THE AMAZING SPIDER-MAN!! Man, hier heb ik naar uitgekeken! Ik had hoge verwachtingen maar hij was zelfs nog beter dan ik had verwacht! Ook de prestaties van Andrew Garfield en Emma Stoned waren ook ongelofelijk. Ik ben echt gelukkig! πŸ˜€
    9,5/10

  6. 384 XP
    Frankaro's avatar

    Ja heerlijke film inderdaad Jasper. Er gaan geruchten die dicht bij waarheid liggen die zeggen dat Spiderman in The Avengers 2 komt. De Oscorp toren uit The Amazing Spiderman zou eigenlijk ook al een ‘cameo’ krijgen in The Avengers maar dat ging net niet door vanwege tijdsdruk.

  7. 636 XP
    klapper's avatar

    het schijnt dat er in de amazing spiderman een easter egg naar the avengers zit ?
    maar dat is een gerucht!
    wat geen gerucht is is dat dc comics na het succes van the avengers ook een superhero mash up film willen maken.
    wss met batman en superman samen en mischien wel een justice league film!!!
    maar nu nog 8 dagen wachten en dan THE DARK KNIGHT RISES πŸ™‚

  8. 292 XP
    Jasper611's avatar

    Ja heerlijke film inderdaad Jasper. Er gaan geruchten die dicht bij waarheid liggen die zeggen dat Spiderman in The Avengers 2 komt. De Oscorp toren uit The Amazing Spiderman zou eigenlijk ook al een ‘cameo’ krijgen in The Avengers maar dat ging net niet door vanwege tijdsdruk.

    Ben benieuwd, zijn beide absolute topfilms!

  9. 292 XP
    Jasper611's avatar

    Ja boys & girls, ik ben afgelopen nacht naar de exclusieve avant-première mogen gaan in Antwerpen van The Dark Knight Rises en ik vond hem O N G E L O F E L I J K! Hij was echt super goed, spanning van begin tot eind, spannend verhaal maar wat de film voornamelijk onvergetelijk maat was Bane! Het kwade himself!

    Ik geef hem dan ook een 10/10, iets wat ik vrijwel nooit geef.

    ( Maar, er zijn mensen die blijkbaar de film niet goed vonden (zoals mijn vader) die de film er zwaar over vonden en gewoon te veel actie en explosies… )

  10. 636 XP
    klapper's avatar

    Ja boys & girls, ik ben afgelopen nacht naar de exclusieve avant-première mogen gaan in Antwerpen van The Dark Knight Rises en ik vond hem O N G E L O F E L I J K! Hij was echt super goed, spanning van begin tot eind, spannend verhaal maar wat de film voornamelijk onvergetelijk maat was Bane! Het kwade himself!

    Ik geef hem dan ook een 10/10, iets wat ik vrijwel nooit geef.

    ( Maar, er zijn mensen die blijkbaar de film niet goed vonden (zoals mijn vader) die de film er zwaar over vonden en gewoon te veel actie en explosies… )

    jottem ik ga hem vanavond zien en heb er superveel zin in

  11. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    De nieuwe Spiderman film…en ik heb er gelukkig niks voor betaald, was niet veel aan (saai) oude film is een stuk beter.

  12. 636 XP
    klapper's avatar

    net the dark knight rises gezien, hij was anders dan ik dacht maar ik vond m wel knetterbruut!!!

  13. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Kill Bill 2, haha geweldig = 8.5. πŸ™‚

  14. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Con Air

  15. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Dark Knight Rises 10/10

    Mensen die dit soort films online for free kijken met zo’n kut cam beeld moet echt zijn zielige leventje weg gooien.

  16. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Haha, nog nooit gedaan, ik kan NIET wachten tot ik die film gezien heb!

  17. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Haha, nog nooit gedaan, ik kan NIET wachten tot ik die film gezien heb!

    Ik ook niet… Maar al m’n maten zijn op vakantie en het is ook zo iets om alleen naar de bios te gaan… πŸ™ (No Offense voor degenen die dat wel doen) πŸ˜›

  18. 247 XP
    Tony's avatar

    Heb gisteren Project X zitten kijken, gaat echt helemaal nergens over die film hahaha πŸ˜›

  19. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Zonet The Dark Knight Rises gezien, echt een meesterwerk van Christopher Nolan. Een dikke 10+ als je het mij vraagt. πŸ˜›

  20. 247 XP
    Tony's avatar

    Moet eerst nog even de andere 2 delen kijken voordat ik Rises ga kijken :(.

    Ben gisteren wel naar 21 Jump Street geweest, die film is echt lachen :P.

  21. 292 XP
    Jasper611's avatar

    Heb gisteren The Road gezien, goede film maar toch een beetje raar. 7/10

  22. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    Zo net –Xin Shao Lin Si– (shaolin) gezien. Wel een goede film ‘alleen jammer dat Jackie Chan de film een beetje verpest’.

  23. 636 XP
    klapper's avatar

    vanmorgen the dictator gezien.
    film is echt ontzettend grappig.
    8/10

  24. 8859 XP
    7th-son's avatar

    Zo net –Xin Shao Lin Si– (shaolin) gezien. Wel een goede film ‘alleen jammer dat Jackie Chan de film een beetje verpest’.

    hoe kan hij nou de film verpesten?
    ik heb de film toevallig pas aangeschaft, nog niet gekeken

    verder heb ik maandag Brave van walt disney in de bios gezien met me dochtertje van 5, erg mooie en leuke film!

  25. 1 XP
    Axonnyth's avatar

    de laatste film die ik heb gezien? Tron Legacy

  26. 292 XP
    Jasper611's avatar

    Ik heb Tangled gezien met mijn nichten en ik vond hem eigenlijk echt wel goed! 8/10

  27. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    hoe kan hij nou de film verpesten?
    ik heb de film toevallig pas aangeschaft, nog niet gekeken

    verder heb ik maandag Brave van walt disney in de bios gezien met me dochtertje van 5, erg mooie en leuke film!

    Het is veeeel meer een drama film dat dan een domme komedie. Komedie past er gewoon totaal niet thuis. Als je online naar reacties kijkt over deze film `zal je zien dat ik niet de enige ben met deze mening`. Maar ondanks dat is het toch nog een goede film.

    Ik ga zelf nooit naar de bios ( heb thuis mijn eigen 3d bios ) laatste film die ik in de bios heb gezien was The Lion King 1, de rest van de films leen ik. Heb pas nog Tron legacy in 3d gezien, was wel een redelijke film.

  28. 636 XP
    klapper's avatar

    The hunger games, best apart van die tieners die elkaar afmaken.
    Maar hij was leuker dan ik van te voren had verwacht.
    8/10

  29. 787 XP
    I_Eat_Noobsz's avatar

    Haha The Hunger Games is zeker een 8 waard ik geef het een 9 want vond het echt een aparte maar een o zo vette film!

    laatste film die ik heb gekeken is de Rush Hour Triology. Deel 1, 2 en 3 wat geweldig zeg heb hem al tientalle keren gezien maar gewoon grappig met Chris Tucker

  30. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    Haha The Hunger Games is zeker een 8 waard ik geef het een 9 want vond het echt een aparte maar een o zo vette film!

    Heb deze film gisteren gekregen πŸ™‚ ben benieuwd!. OP IMDb heeft deze film best een redelijke hoge score.

    Rush Hour Deel 1 had ik (kwam spontaan een scheurtje in mijn DVD die steeds verder ging)

    Heb gisteren Rambo 4 gezien. film was wat aan de korte kant ‘had best nog wel 30min langer mogen duuren’ (was net een beetje in de film gekomen, en toen was hij al weer afgelopen).

  31. 636 XP
    klapper's avatar

    The expendables 2 gezien . 9/10

  32. 636 XP
    klapper's avatar

    net cabin in the woods gezien. hij gaat over 3 jongens en 2 meiden die in een verlaten boshut gaan chillen, mja zoals het een horrorfilm betaamt gaat dat goed mis. maar niet op de manier waarop je denkt, dit is echt een vreemde film maar wel leuk.
    10/10

  33. 133 XP
    Darkstalker's avatar

    Jups heb ook net Cabin in the Woods gezien, wat een meesterwerk! 9/10 is zeker aan de orde!

  34. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Hide and Seek laatst gezien op TV, ook the Sixth Sense besteld om nog eens terug te kijken.

  35. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Cabin in the woods gezien sorry orr maar die film heeft teveel Fanta….
    6/10

  36. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    The Hunger Games.

    Ik had verwacht dat hij spectaculairder zou zijn, maar het is wel een mooie film. 8.5/10

  37. 846 XP
    Thijs's avatar

    The Hunger Games.

    Ik had verwacht dat hij spectaculairder zou zijn, maar het is wel een mooie film. 8.5/10

    Ik had die ook laatst gezien, boek was beter.

  38. 358 XP
    MTR-Gamer's avatar

    Ik had die ook laatst gezien, boek was beter.

    het boek is altijd beter πŸ˜›

  39. 8859 XP
    7th-son's avatar

    van de week Safe gekeken, met Jason Statham
    hij laat hier eindelijk weer een beetje zien dat hij kan knokken
    Leuke film, de moeite waard om ff te kijken, je standaard actie film

    geef de film een 7,5

  40. 636 XP
    klapper's avatar

    Snow white and the huntsman.
    Leuke fantasie film 8/10

  41. 8859 XP
    7th-son's avatar

    Dark Shadows
    johnny depp en tim burton, need i say more?
    9/10

  42. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    Beamer
    -The Avengers in 3D 175cm <-> 8.5/10

    en gewoon op mijn 42inc tv
    -I Saw the Devil 8/10
    -Get The Gringo 7/10
    -The Raid Redemption 8/10
    -The Woman In Black 8/10
    -The Dead (geen aanrader) 5/10

    En ja inderdaad.
    -The Hunger Games valt wat tegen (tenminste ik vond het behoorlijk tegen vallen) 6/10.
    -Cabin in the woods begint wel goed ‘maar later in de film raakte deze film het spoor volledig bijster’ 5.5/10

  43. 636 XP
    klapper's avatar

    Net ff men in black 3 gekeken, en ook dat vond ik weer een leuke film hij sluit mooi aan op het eerste deel.
    8/10

  44. 384 XP
    Frankaro's avatar

    Vorige week Batman 3 gekeken, ja wat laat maar dat kwam door de vakantie. Maar wat een geweldige film, heerlijk die sfeer erin en het verhaal was subliem. 9,5/10

  45. 559 XP
    Dutch-StYloZz's avatar

    Ga nu kijken na: The Avengers

  46. 752 XP
  47. 437 XP
    Marsupilami_NL's avatar

    Celebrity Sex Tape UNCUT and UNRATED………. hahaha te gewelidg gewoon

  48. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Ink, en The Lazarus Project. Beiden dikke aanraders voor mensen die niet zo van mainstream films houden.

  49. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    -Act of Valor
    -Men in Black III
    -No Country for Old Men
    -Expandables 2

    Erg goed πŸ˜‰

  50. 1374 XP
    rva_96's avatar

    – The cabin in the woods

    Zoals ze al in de trailer vermelden : het begon met een clichΓ© maar wat er daarna komt :O Dat verwacht niemand !! Ik had veel verwacht maar dit niet haha Dus je wel een leuke film πŸ˜€

  51. 559 XP
    Dutch-StYloZz's avatar

    Killer Elite

    Gruwelijk vette actiefilm met Jason Statham πŸ˜› Die zeker nog keertje gekeken gaat worden over een tijdje πŸ™‚

    http://www.youtube.com/watch?v=oovkyaCmgAQ

  52. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    heb vorige week aantal gedownload en moet nog kijken:

    Expendables 2
    Cabin in de Woods
    The Watch
    chernobyl diaries
    Safe

    Gister op tv Panic Room gezien ook wel leuke film:P

  53. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Dr, No en From Russia With Love. 2 down, 21 to go (incl. Skyfall)

  54. 559 XP
    Dutch-StYloZz's avatar

    Tokio Drift (Fast and the Furious ) πŸ˜‰

    Blijft een super vette film πŸ™‚

  55. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    gisteren

    Chernobyl Diaries gezien ( Leuk begin, Klote eind)
    En,

    Expendables 2 (Vette actie en humor)

  56. 559 XP
    Dutch-StYloZz's avatar

    Chernobyl Diaries gezien

    Ik vond deze film echt gigantisch tegenvallen moet ik eerlijk zeggen.

  57. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Ik vond deze film echt gigantisch tegenvallen moet ik eerlijk zeggen.

    ja mij ook hoor,

    Het begin was wel leuk maar toen ging alles ineens heel snel en tja lelijk eind..

  58. 559 XP
    Dutch-StYloZz's avatar

    The Amazing SpiderMan

  59. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Running Scared, dikke actiefilm met een veel te Hollywood einde. 7/10

  60. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    - The cabin in the woods

    Zoals ze al in de trailer vermelden : het begon met een clichΓ© maar wat er daarna komt :O Dat verwacht niemand !! Ik had veel verwacht maar dit niet haha Dus je wel een leuke film πŸ˜€

    Heb hem gister gezien! wat een film haha

  61. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Cabin in the woods,(zieke en aparte film)
    The watcht (Beetje tegengevallen)
    Fire to Fire (leuke Actie)

  62. 636 XP
    klapper's avatar

    Total recall 2012 vermakelijke film maar het origineel is beter!

  63. 742 XP
    Larssonio's avatar

    – Snow White and the Huntsman gezien, begin leuk, maar wat een ongelofelijk * einde en de verhaallijn is eigenlijk al van te voren bekend..

    – The Prestige, één van de tofste films die ik in tijden gezien heb πŸ™‚ heerlijk weer eens een film om bij na te denken!

  64. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    The Grey 5.5/10
    Als je een beetje je hersenen gebruikt, dan merk je dat er heel veel dingen niet kloppen aan deze film. Dit haalde mij volledig uit de film, zat meer van: dit kan niet, dat klopt niet enz.

  65. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    The watch 5/10

    Als je echt niks te doen hebt kijken best wel bullshit

  66. 636 XP
    klapper's avatar

    Ted 7/10
    The watch 2/10

  67. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    SkyFall

    9,5, Geweldig! πŸ™‚

  68. 636 XP
    klapper's avatar

    Net naar skyfall geweest, vond m geweldig 10/10

  69. 2457 XP
    peyj's avatar

    Skyfall zaterdag gezien. Wat een geweldige film! 9.5 πŸ˜€

  70. 437 XP
    Marsupilami_NL's avatar

    Skyfall???? Whahaha sliep al na 15 minuten! Of kwam dat door de baco? Mn meissie vond het in ieder geval niet leuk dat ik sliep :S

  71. 67 XP
    Sinner's avatar

    Nou, ik ben net begonnen met kijken naar Skyfall en ik kan me Γ©cht niet voorstellen dat je met
    een kwartiertje al in slaap bent gevallen. (of je moet 30 baco’s achter de kiezen hebben gehad)

  72. 437 XP
    Marsupilami_NL's avatar

    Ieder zn ding he πŸ˜‰ Ik vind het gewoon een iets mindere uit de James Bond reeks. En nee zat net aan de halve fles xD

  73. 67 XP
    Sinner's avatar

    Tja, na een halve fles bacardi is het inderdaad wat moeilijker om je aandacht er bij te houden. πŸ˜‰
    Verbaasde me er om omdat het eerste kwartier gewoon constant actie is, zit geen ‘dood’ stuk tussen.

  74. 8859 XP
    7th-son's avatar

    Nitro circus the movie 3d. 8/10
    Niets meer dan respect voor die gasten!

  75. 636 XP
    klapper's avatar

    Vannacht naar the hobbit gegaan, vond m erg leuk.
    Ik was naar de 24 frames p/s 3d versie gegaan, het zag er vanzelfsprekend erg mooi uit.
    Maar ik vond zelf dat het 3d niet echt veel toevoegde.
    Maar goed verhaal en sfeer van de film is super 9/10

  76. 8859 XP
    7th-son's avatar

    Savages, aardige film, maar niet bijzonder 7,5/10
    The Dark Knight Rises, erg toffe film, alleen komt hij heeeeeeeel traag op gang! 7,5/10

  77. 307 XP
    LanceVance's avatar

    Contraband, een zeer vermakelijke film tussen al die shitfilms door van de laatste tijd..

    8.0!

  78. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Step Up 4, whut echt een goeie film, een 9.

  79. 47 XP
    Tay_fun's avatar

    John dies at the end, echt een super wazige film. Zeker een aanrader πŸ™‚

  80. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    taken 2 Mooie film maar gaat erg snel allemaal! deel 1 was beter

  81. 47 XP
    Tay_fun's avatar

    District 9 voor de zoveelste keer gekeken. Blijft een prachtige film.

  82. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    net captain america gezien.. viel me erg tegen

  83. 1034 XP
    mickvl's avatar

    net captain america gezien.. viel me erg tegen

    Captain America viel je tegen? Vreemd.

    Ik heb in het vliegtuig Thunderstruck gekeken, de film van Durant. Wat een kutfilm. Echt weer zo’n categorie “ik-heb-geld-nodig-laat-ik-een-film-maken”-film waarbij het verhaal in 5 minuten geschreven is.

  84. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Captain America viel je tegen? Vreemd.

    Ik heb in het vliegtuig Thunderstruck gekeken, de film van Durant. Wat een kutfilm. Echt weer zo’n categorie “ik-heb-geld-nodig-laat-ik-een-film-maken”-film waarbij het verhaal in 5 minuten geschreven is.

    Ja ik vind het geen topper hoor.. veel saaie scenes. en niet echt boeiend.

  85. 47 XP
    Tay_fun's avatar

    Net Zero Dark Thirty gezien, hij was goed. Maar ik vond The Hurt Locker beter. Wel nog steeds het moeite waard om te kijken πŸ™‚

  86. 47 XP
    Tay_fun's avatar

    Net Django Unchained gekeken, wel een ok film. Ben niet echt een Tarantino fan. Maar de supporting cast was goed man πŸ˜€ vind het bijna zielig voor Jamie Foxx.

  87. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Heb gisteren The Killing Room gzien (had ik nog nooit gezien haha!)

  88. 8859 XP
    7th-son's avatar

    Rurouni Kenshin (Samurai X)
    De live action film!!
    En ja, die is het helemaal waard ook!
    Geweldige film vind ik het! een 9/10

    http://www.youtube.com/watch?v=bzeHq9blYC8

  89. 636 XP
    klapper's avatar

    [quote]Rurouni Kenshin (Samurai X)
    De live action film!!
    En ja, die is het helemaal waard ook!
    Geweldige film vind ik het! een 9/10

    Waar heb je die gezien ?
    Ik wil m ook zien πŸ˜›

  90. 8859 XP
    7th-son's avatar

    is nog niet op dvd/blu-ray uit met engelse ondertiteling
    japanse versie gezien op blu-ray (import)

  91. 47 XP
    Tay_fun's avatar

    Gister Seven Psychopaths gekeken, super leuke film πŸ™‚ Sam Rockwell was echt geweldig.

  92. 2457 XP
    peyj's avatar

    The Hobbit gezien in 3D. Leuke film! Ondanks dat er soms momenten zijn met weinig actie blijft de film je wel door het verhaal meeslepen.

  93. 2240 XP
    mausi-gangsta's avatar

    een coole film waar ik de naam van vergeten ben xd

  94. 636 XP
    klapper's avatar

    Gister Seven Psychopaths gekeken, super leuke film πŸ™‚ Sam Rockwell was echt geweldig.

    Ook gezien leuke film met collin farrel, woody harrelson, sam rockwell en cristopher walken
    Leuke film leuke scene’s en goeie acteurs !
    Ook een poging gedaan om killing me softly te kijken met brad pitt, maar kwam er niet echt in helaas..

  95. 47 XP
    Tay_fun's avatar

    Ik vond Killing Them Softley juist geweldig :p haha

    Net Silver Linings Playbook gekeken, echt een super leuke film πŸ™‚

  96. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    lijst van films die ik vandaag/deze week ga kijken:

    Skyfall
    Bait
    Dredd 3d
    Stolen
    Seven Psychopats
    The Hobbit

  97. 47 XP
    Tay_fun's avatar

    Batman:The Dark Knight Return part 1+2 zijn fucking AWESOME!! Lang niet meer zulke geweldige animatiefilms gezien πŸ˜€

  98. 636 XP
    klapper's avatar

    Life of pi.
    Wat een mooie film is dat, qua effecten en verhaal super !

  99. 2417 XP
    Sensu's avatar

    Voor mij was het Lincoln… maar ik was moe en viel in slaap. Heeft verder niets met die film te maken…. hopelijk.

  100. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Flight (goede film met boeiend verhaal)

    Stolen ( ook wel goed maar simpel)

    Django Unchained (erg goed!!)

    Zero Dark Thirty (ook erg goed met een top verhaal)