Topic: Welke film heb jij laatst gezien?
Jasper611
Vertel ons hier welke film je laatst hebt gezien, bespreek het misschien heel kort en geef een cijfer.
LET OP: vertel geen spoilers!
50/50
Echt GE-WEL-DIGE film! Prachtige, haast perfecte mix tussen geweldige comedy en ontroerende drama! Prachtige acteerprestaties van zowel Joseph Gordon-Levitt als Seth Rogen. Ik vind dat de film een mooie 9.5 verdiend!
Ok, dat was de eerste, nu is het aan jou!
Vanavond, The Karate Kid.
Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
Net The Master gezien, wow..wat een geweldige film.
Gisteravond django unchained gezien.
Wat een superfilm !!!
Heb ik ook gezien. Leuke film.
Cloud Atlas gekeken, qua verhaal in mijn ogen nog lastiger dan bijvoorbeeld een Inception! Maar zeker een hele toffe film met geweldige effecten!!
Apocalipto…. derde x al
blijft gewoon een superfilm (directed by Mel Gibson)
Die film heb ik ook al 5x gezien of zo, blijft ook een van mijn favoriete films! 🙂
The twilight saga breaking dawn part 2.
Wat een bagger film net als de rest, ik werk nog liever een brandende cactus door mn nja je weet wel.
Rurouni Kenshin
Heerlijke film goeie actie, goed verhaal.
Django unchained en flight.
Django vond ik wel nice maar flight was wel oke.
Django Unchained gezien. Erg gave film! Leuk hoe zelfs in serieuse momenten humor is verwerkt. Zaten soms wel een paar heftige momenten tussen..
Vanmiddag de comeback van schwarzenegger gezien, nl the last stand.
Vond m erg vermakelijk 7/10
Skyfall nog eens gekeken. Heb helemaal niets met James Bond, maar deze film vind ik toch wel erg sterk!
13 assasins
Japanse film over 13 samurai die een wrede klootzak moeten uitschakelen.
Vond m zelf supergoed 9/10
GI Joe retaliation 3D
Actie was goed
Verhaal bagger
3D bagger
5/10
The Hunt, aka Jagten gezien.
”Zware” film die je niet vluchtig even kijkt.
Sterk acteerwerk.
Jaa die heb ik eergisteren gezien, vond m echt super volgende maand ga ik m kopen !
Gisteren G.I. Joe: Retaliation gezien in Pathé Arnhem
Lekkere popcornfilm maar voor de rest niets bijzonders.
Deze week nog naar Oblivion, en die trailer van gisteren zag er goed uit.
Over 2 weken naar Iron Man 3, super veel zin in!
Eindelijk weer de Pathé Unlimited kaart goed kunnen gebruiken 😛
Gisteren G.I. Joe: Retaliation gezien in Pathé Arnhem
Lekkere popcornfilm maar voor de rest niets bijzonders.
Deze week nog naar Oblivion, en die trailer van gisteren zag er goed uit.
Over 2 weken naar Iron Man 3, super veel zin in!
Eindelijk weer de Pathé Unlimited kaart goed kunnen gebruiken 😛
127 Hours, wel matige film, alleen bijzonder dat het waargebeurd is.
Gisteren naar Oblivion geweest.
Beetje warrig verhaal maar voor de rest ok. Niet echt speciaal een film om in de bios gezien te moeten hebben.
Ben ook gisteren naar Oblivion geweest. 😛
De film zit zeker goed in elkaar en is ook erg goed. Ik had er alleen wel wat anders van verwacht, maar oké, dat maakt niet uit. De film is wel redelijk origineel, een soort van romantische Sci-Fi film met actie er in. 🙂
8/10.
Voor zo’n 2 weken terug met de eerste film van Harry Potter begonnen, gisteren het laatste deel van Harry Potter gezien.
The Place Beyond the Pines. Zonder twijfel één van de beste films dit jaar. Fantastisch geacteerd en heerlijk in beeld gebracht met een hypnotiserend mooie soundtrack. Echt geweldig.
Cloud Atlas gezien.
Wow. Epic.
9,5/10
Fantastische film inderdaad. Jim Broadbent is hilarisch.
Zeker toffe film, hoewel ik na de film nog wel genoeg vragen had. Heb het internet achteraf nog even geraadpleegd om voor mijzelf de laatste puntjes op de i te zetten 😛
Iron man 3
Vond het een leuke film, alleen vond het jammer dat de mandarin tegenviel.
Via de trailers en posters zag je dat het een vette vijand zou worden, maar dat bleek toch niet zo te zijn.
8/10
Hmm heb een trailer gezien maar lijkt me ergggggg saai
Movie 43
wat een bagger film was dat!
en aan de andere kant zater er zulke foute scenes in, dat je bijna niet kon stoppen met lachen
Paranormal Activity 4, het eerste half uur was bagger dus af gehaakt.
Lethal Weapon 3 en 4, geweldige films 😛
Evil Dead,
Was wel leuk, maar vind het qua horror meer de saw kant opgaan
Scary Movie 5
We hadden een hele zaal voor ons zelf :P. Film is redelijk, sommige grappen hadden ze leuker kunnen uitwerken. Verder zitten er genoeg grappig momenten in, maar heb nooit echt dubbel gelegen. Persoonlijke vind ik deze het minste deel, maar toch nog een 6,5 tot een 7 waard.
Nee joh, Geweldig The Mandarin! Iedereen verwacht een gevaarlijke tegenstander krijg je ineens hem 🙂
Laatst Iron man 3 en End of watch gezien, goede films! Knap staaltje acteerwerk van jake gyllenhaal (in End of watch) trouwens.
the campaign
Wel grappig maar niet zo grappig als dat ik had verwacht met Will.
ook gezien idd een mooie film (aanrader)
upsidedown is ook een goede film met een sterke verhaal lijn
Welcome to the puch
Parker
Kent iemand het programma XBMC?? Echt een top programma waar je de aller nieuwste films gratis kunt zien in HD via stream en met NL ondertiteling.. Welcome to the puch draait sinds gister in de bios en heb hem vorige week gezien in HD.
xmbc ken ik. wij (het gezin :p) gebruiken dit altijd voor streaming
haha echt mooi programma vooral de add on Icefilms
The Great Gatsby, intrigerende film. Moet wel een beetje van serieuze films houden. Ben je meer van de 100%, over de kop, american actie dan is dit niet echt wat voor je.
Het verhaal over een miljonair die eigenlijk maar 1 doel probeert te bereiken, z’n verloren liefde terug winnen.
ik heb laats flight gezien en dat vond ik nou niet echt een geweldige film weining verhaal weinig actie langdraadig
Wat voor add ons heb je eigenlijk nog meer dan zoals Icefilms?
channel1
A good day to die hard ( wel een leuke actie film)
Parker (valt vies tegen erg saai)
Welcom to the punch (ook wel een mooie film)
Bullet to the head (1x zien is genoeg haha)
Snitch ( een goede film met een goed verhaal!)
net
Jack de giant slayer gezien,
Beetje voorspelbare film maar erg vermakkelijk:)
Hangover III, was weer vermakelijk maar het minst grappige van de 3 delen. Maar wel weer het spannendste. Tip als je ‘m ook in de bios gaat kijken, wanneer de aftiteling begint gewoon wachten! Sommige gingen al weg, maar dan komt er nog een onverwacht iets namelijk.
gister naar fast an the furious 6 geweest (Imax natuurlijk) geweldige film !
Net jack the giant slayer gezien
Deze film werd eigenlijk overal afgezeken vanwege het matige verhaal en slechte CGI.
Maar al met al vond ik het wel een vermakelijke film de CGI was wel ok en het verhaal wat minder, mja het gaat om de fun en de actie en dat heeft deze film genoeg.
7/10
Zo vanmiddag 2 films gekeken in de bios.
Man of steel 9/10 erg vette actie soms een beetje langdradig en ontzettend veel vernietiging :p
Star trek into darkness 8/10 had er iets meer van verwacht desalniettemin een toffe film
Alleen bij beide vond ik het 3D niet veel toevoegen.
Hangover 3, Killer Elite en zo’n NL film Alles is Familie ofzo. 😛
Sixth Sense, OVER 9000/10. Mijn personal favourite.
Oh en ook nog Ice Spiders, 5/10. Opzich wel lachen, maar toch ook echt uberslecht.
– Ethernal sunshine of the spotless mind (Jim Carrey) Beetje aparte maar erg goeie film (ook een al wat oudere)
– Places beyond the pines (Ryan Gosling) ook een erg goeie film, dacht op de helft dat ie al was afgelopen maar ging nog een uur door!
– Shawshank Redemption. Hier hoef ik verder geen woorden aan vuil te maken 😉
Ik heb eindelijk Argo gekeken aangezien deze al lang op mijn lijstje stond. Zeer indrukwekkende film en heb zeker wel een paar keer met m’n hart in m’n keel gezeten tijdens deze film 🙂 8,5/10
Binnenkort naar Dispicable Me 2 en Now You See Me!
Argo – 8/10
21 Jump Street – 7.5/10
The Last Stand – 7.5/10
Stranded – 6.5/10
Dredd 3D – 7.5/10
The Time Machine – 9/10
Fast & the Furious 6 – 8.5/10
Despicable me 2 in de bioscoop. Echt briljant grappige film, alleen maar volwassenen in de zaal en iedereen ging stuk.
En van het weekend thuis heb ik X-Men The Last Stand gekeken.
Dit weekend ga ik er ook heen.
Ben vorig weekend naar Now You See Me geweest, goede film 8.5/10
De eerste heb ik ook laatst in de bioscoop gezien, ook inderdaad alleen maar volwassenen, misschien ook omdat het rond 8 uur was en de Engelse versie 😛
Fast en furious 6, soms een beetje over de top maar hij is wel vet.
8/10
Goed om te lezen dat Despicable me 2 tof is, die ga ik van de week ook kijken in de Bios
Ik heb gisteravond World War Z in 3D gekeken en ik moet zeggen dat ik er minder had van verwacht, maar het was echt een vette film met een leuk verhaal en de 3D was echt goed!
9/10
The Purge.
Geinige iets te voorspelbare horrorfilm, met 85 minuten aan de korte kant maar wel leuk tijdverdrijf :).
7/10
Trance – van de regisseur van trainspotting. 8/10
G.I. Joe: Retaliation. 7/10
Furious 6 – 8/10
Bad kids go to hell .. 7/10 , ik raakte de draad een beetje kwijt in de film en hij deed me teveel denken aan house of 9
G.I Joe 2. Wel een vette film! 8/10
Gisteren The Purge, wel een leuke film maar niet boeiend 6/10
World War Z
Goeie actiefilm, geen bloed maar wel wat schrikmomenten.
En het hoogtepunt komt niet op het einde.
8/10
world war z en the purge wil ik graag nog zien
ook nog 2 andere films, maar die zijn nog niet uit
R.I.P.D.
Seventh Son (zoals mijn nickname ja :P)
Gisteren Word War Z 3D gezien in bios!
Mooie film met schrikmomenten en ook komische stukken erin
8/10
Net terug van bios. Pacific Rim 3D gezien, wat is dit een geweldige film!! 9/10 beste film wat ik dit jaar gezien heb( en dat zijn er veel!) Transformers vs Godzilla!
The wolverine
Leuke film, goeie actie en goed verhaal
alleen 3D stelde helaas weer teleur
8/10
zaterdag wwZ gekeken. niet echt een goede film ga zaterdag naar wolverine
World War Z – enorme teleurstelling
Man of Steel – gewone teleurstelling
The Wolverine – aangename verrassing
Pacific Rim – heerlijke actieprent
Oblivion, viel me daadwerkelijk erg mee, leuke film!
This is the end, haha geweldige humor in deze film! een hele sloot acteurs, die hun eigen naam gebruiken in de film, en zichzelf kompleet voor schut zetten, ZIEN!
http://www.youtube.com/watch?v=i24fo2W5EaE
Pacific rim
Leuke film soms een beetje te sentimenteel.
8/10
The Departed (2006), steen goeie thriller over een under cover agent, met een vrij uiteenlopend verhaallijn!
ook zitten er vele bekende acteurs in waaronder, Leonardo DiCaprio (de rol doet hij zowaar goed!), Matt Damon, Jack Nicholson, Martin Sheen, Mark Wahlberg, en de mooie dame Vera Farmiga
voor mij een dikke 9!
Ik plaats een fan-made trailer, verklapt het minste over de film zelf, aangezien de originele net even te veel laat zien imo
http://www.youtube.com/watch?v=uB5-aluFE4g[
Ik wil now you see me zien. Maar ben niet zo een film liefhebber dus cinema doe ik niet veel… Weet iemand een goed alternatief ^^
Gisteren naar The Lone Ranger geweest… Ik snap dat het geen bijster originele film is, maar ik snap niet waarom hij zo “geflopt”is in Amerika… Ik heb me twee en een half uur prima vermaakt!
Pain & gain 7/10
Film over een paar bodybuilders die op een snelle manier geld willen verdienen.
Vond het wel een leuke film, leuke actie en maffe situaties.
Yolanthe cabau speelt er ook een rolletje in, als je de berichtgeving in nederland erover ziet dan lijkt het wel alsof ze de hoofdrol heeft maar gelukkig is ze maar een paar seconden in beeld.
Dus daar heb je verder gelukkig geen last van.
Elysium – 9
Echt een epische A film met Matt Damon, van bijv. de Bourne films waarin hij ook al zo goed speelde.
Zeker niet te science-fiction, goeie actie, niet van dat domme gedoe en waanzinnig verhaal, echt een aanrader.
Argo 9/10
Erg goeie film van en met Ben Affleck (Niet gedacht dat ik dat ooit zou zeggen)
Gone Baby Gone 8/10
Ook van Ben Affleck maar speelt er zelf niet in. Wederom een erg vermakelijke film.
The hangover 3
Helaas komen de leukste stukjes tijdens de eerste en de laatste 5 minuten (tijdens aftiteling)
3/10
This is the end
Dat is een leukere comedie over een zooi bekende acteurs die in de apocolypse terechtkomen
7/10
3 weken geleden begonnen met Dexter, inmiddels beland bij seizoen 6. Daarnaast ook een begin gemaakt met Homeland, heeft toch een leuk concept en is dus het proberen waard.
SpongeBob the movie hahah. 6,5 / 10.
Morgen ga ik weer is beginnen aan de Matrix Trilogy.
47 Ronin, 9/10
prachtige film!
Odd thomas , leuke film
Captain Phillips
Gaat over een waargebeurd verhaal over de piraterij van schepen voor de Somalische kust. Zeker een boeiende film. Heel klein beetje actie in de film. Dus menden die alleen maar van actie houden hoeven deze film niet te gaan kijken. Maar ik vond hem boeiend vanaf begin tot het eind.
– Captain Philips (7,5/10)
– The Hunger Games Catchin Fire (7,5/10)
– 42 (8,5/10)
– The Secret Life of Walter Mitty (8/10)
– Frozen (8/10)
– Turbo (7/10)
– Escape Plan (7/10)
– Oblivion (8/10)
– Monster University (8/10)
– Assault on Wall Street (7/10)
– The Butler (7/10)
– Enders Game (6/10)
Zo…een aantal films gekeken in de maand Januari:) Ga er binnenkort nog een paar bekijken.
Girls go crazy for c*ck.
Was best goed.. 8/10.
Gravity3D gezien, geweldige film en super mooie 3D beelden. Die film kan mooi dienen als een 3D demo
Gister 300 rise of an empire gezien, speelt zich gelijktijdig af met 300.
Het verhaal stelt niet zoveel voor, maar de actie en 3D wel!
Vrijwel alles is weer met de computer gemaakt, dus het ziet er weer vet uit.
Leuk filmpie om te zien met wat vrienden 🙂
Men in black 3 en de mini serie Unsere Vater unsere mutter (laatste is zeker een aanrader)
TRON
Kick ass 2
Hansel & Gretel: Witch Hunters
Pacific RIM
Alleen maar nette mensen
http://366filmes.files.wordpress.com/2012/01/tom-hardy-bronson-poster2.jpg
8/10 awesome film!
Monsters University (8/10).
Leuke film. Niet alleen voor kinderen 🙂
Oculus, en ik vond deze horrorfilm nou niet bepaald eng.
Teeth (2007). De naam sprak me aan en het ging blijkbaar over een vrouw met tanden in haar geslachtsorgaan. 😮
Orphan, best wel ziek plot haha
Deze heb ik ook voor het laatst gezien. Mijn zoontje had er op een gegeven moment genoeg van, maar ik wilde hem nog afkijken 🙂
Shrine