Topic: Welke film heb jij laatst gezien?
Jasper611
Vertel ons hier welke film je laatst hebt gezien, bespreek het misschien heel kort en geef een cijfer.
LET OP: vertel geen spoilers!
50/50
Echt GE-WEL-DIGE film! Prachtige, haast perfecte mix tussen geweldige comedy en ontroerende drama! Prachtige acteerprestaties van zowel Joseph Gordon-Levitt als Seth Rogen. Ik vind dat de film een mooie 9.5 verdiend!
Ok, dat was de eerste, nu is het aan jou!
http://media.melty.fr/article-2016156-ajust_930-f1390406326/l-affiche-francaise.jpg
RoboCop
The Amazing Spider-Man 2
Goed verhaal!
http://oovie.partner.instantsystems.se/pictures/f/Tokarev.jpg
Leuke film 🙂
http://www.empirecinemas.co.uk/_uploads/film_images/5319_3986.jpg
serieus? Ik ben gister gegaan maar vond er geen zak aan
The Grand Budapest Hotel was de laatste film die ik heb gezien en staat eigenlijk meteen in mijn top 10. Geef hem een 9/10.
Daarna Bad Neighbours, mwha mwha. (6/10)
Divergent tweemaal gezien en zeker 8,5/10.
Verder Brick Mansions (Niet bijzonder goed acteerwerk ofzo, 7/10 vanwege humor en actie)
en The Other Woman (waarvan ik dacht dat het een vrouwenfilm zou zijn, vond ik het persoonlijk wel meevallen. Heb een aantal keer goed gelachen).
Dat zijn toch wel de films die ik de laatste tijd heb gezien. Wil nog naar Godzilla, maar kijk ook echt uit naar “A Million Ways to Die in the West” en “The Purge: Anarchy”.
Godzilla
Bad neighbours
-Noah (donderdag)
-Walk of Shame (gisteren)
x man days of futures past.. en wolf of wallstreet
Godzilla, dit weekend naar A haunted house 2.
-Maleficent (gisteren)
-Edge of Tomorrow (vandal)
Oja, heb vorige week ook nog Walk of Shame, Transcendence, A Haunted House 2 en A Million Ways to Die in the West gezien in de bioscoop
Verder ga ik donderdag trouwens naar X-Men: Days of Future Past
Hoe was A Haunted House 2?
echt geweldig, lekker veel gelachen bij deze film
Goed om te horen 😀
Zojuist heb ik the raid 2 gezien, was de eerste al een brute actiefilm de 2e doet er nog een schepje bovenop.
Hij duurt 150 minuten, en de tyfus het is vrijwel de hele film vechten, vechten, vechten, beuken en heel veel bloed.
Als je van vechten, hakken en bloed houd in films check deze uit, ik vind het echt een geweldige film.
Wat mij betreft mag er een deel 3 en 4 komen als gareth evans deze kwaliteit weet aan te houden.
10/10
Godzilla wat een troep film
The Wolf of Wall Street
http://buquad.com/wp-content/uploads/2014/01/Wolf_Of_Wall_Street.jpg.CROP_.rectangle3-large.jpg
3/5
X-men days of future past.
How to train your dragon 2. Weer een heerlijke dreamworks animatie 😀
Heb m’n neefje getrakteerd op how to train your dragon 2.
Helaas was ie wel nederlands gesproken, want de engelse versie draait hier niet.
Maar goed zoals gezegd een heerlijke film, leuk verhaal en de animatie is echt geweldig die draken zijn echt super.
Cidade de Deus
http://s2.postimg.org/pvcq0bj5l/cidade.jpg
10/10
Transformers: age of extinction
Puberale humor, matig verhaal, gruwelijke CGI en vette actie.
Uiteindelijk kon de film me wel 3 uur lang vermaken.
7/10
Dead snow 2
Guardians of the galaxy
Wat een superfilm, goed verhaal, goeie effecten, leuke humor en goeie 3D
10/10
Lucy 7.5/10
Vermakelijke film, ondanks de soms lange dialogen wel genoeg actie om je te vermaken. Zit wel gaten in het verhaal, maar niet storend.
Gisteren was het een echte ouderwetse bioscoopdag:
The Equilizer – 6,5
Denzel is sterk maar het verhaal zelf heeft erg weinig om het lijf. Had ook meer actie verwacht.
Gone Girl – 8,5
Onvervalst meesterwerk van David Fincher waar je zo weinig mogelijk over moet weten. Spookt dankzij de lugubere gedachtes, ijzersterk acteerwerk en geweldige plotwendingen al heel de dag door mijn hoofd.
Annabelle – 5,5
Voor de schrikeffecten leuk om in de bios te zien maar een horrorfilm over een speelpop anno 2014 kan eigenlijk niet meer eng zijn.
The Maze Runner – 7
Solide film met genoeg mysterie om de spanning vast te houden. Leuk verhaal en vlot gebracht. Smaakt zeker naar meer