Forum

Topic: red dead redemption

Anoniem's avatar

Ik heb nog 34,= euro op mijn PS3 staan en vroeg me af of red dead redemption het kopen nog waard is. Het is (volgens mij) al meer dan een jaar oud, en ik weet niet of er ook nog mensen online spelen.

Als iemand het spel heeft, zou je dan mijn vragen willen beantwoorden?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

23 reacties

  1. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Niet kopen ! Ik vind het persoonlijk niet zo leuk als bijv: GTA of Saintsrow ! w8 op een leuke dlc’s van een van de games die je nu hebt !

  2. 440 XP
    Zocalox's avatar

    Ik vind het het zeker waard. Online wordt ook nog wel veel gespeeld, maar de singleplayer is vele malen leuker. Je hebt ontzettend veel mogelijkheden. Ik speel het ook nog regelmatig.

  3. 2240 XP
    mausi-gangsta's avatar

    ik speel ook nog ontzettend veel. zelfs zoveel door andere mensen dat spelen geeft Rockstars vaak triple XP weekenden als bedankt, undead nightmare packard single player is minder maar die van RDR zelf is echt top! dikke aanrader.
    de wereld is ook imens groot en heel mooi als je bevoorbeeld met vrienden door de bossen gaat rennen om beren of andere dieren te slachten xD

  4. 253 XP
    lauwie's avatar

    bedankt voor de tips. Het lijkt mij ook wel een leuk spel, vooral als de multiplayer nog speelbaar is. Maar ik heb geen vrienden die het spel hebben. 🙁

    is RDR ook leuk als geen van je vrienden het spel heeft?

  5. 440 XP
    Zocalox's avatar

    Ik speel het ook altijd zonder vrienden, hartstikke mooi spel!

    in de vrije wereld online zegma, heb je ook posse’s. Dus dan nodig je spelers in die wereld uit om een clan te zijn zegma.
    Je kan dan gewoon met zen allen gang hideouts aanvallen enzo.

  6. 253 XP
    lauwie's avatar

    Ik speel het ook altijd zonder vrienden, hartstikke mooi spel!

    in de vrije wereld online zegma, heb je ook posse’s. Dus dan nodig je spelers in die wereld uit om een clan te zijn zegma.
    Je kan dan gewoon met zen allen gang hideouts aanvallen enzo.

    vet!

    heeft iemand dit spel mischien via het psn gedownload? dan kunnen we gamesharen. (A)

  7. 505 XP
    DarkQ's avatar

    ik wou net zeggen is egt een heel goed spel heb hem zelf ook alleen speel hem niet zo veel meer

  8. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Gewoon een saai spel.

  9. 2240 XP
    mausi-gangsta's avatar

    bedankt voor de tips. Het lijkt mij ook wel een leuk spel, vooral als de multiplayer nog speelbaar is. Maar ik heb geen vrienden die het spel hebben. 🙁

    is RDR ook leuk als geen van je vrienden het spel heeft?

    als je hem heb wil ik wel met je spelen. alleen Moet je wel headsetbhebben

  10. 253 XP
    lauwie's avatar

    als je hem heb wil ik wel met je spelen. alleen Moet je wel headsetbhebben

    ‘k heb wel een headset. Ik heb het spel nog niet gekocht, zit nog wel te twijfelen. 😛

  11. 2240 XP
    mausi-gangsta's avatar

    ’k heb wel een headset. Ik heb het spel nog niet gekocht, zit nog wel te twijfelen. 😛

    doe nou maar. krijg je geen spijt van! wel als je de dlc undead nightmare koopt.. die is niet zo leuk.

  12. 505 XP
    DarkQ's avatar

    Gewoon een saai spel.

    ja als je alleen speelt wel ja met meerdere mensen is egt wel vet hoor

  13. 253 XP
    lauwie's avatar

    Jullie hebben mij overtuigt. I heb red dead redemption gekocht + undead nightmare collection. (totaal 30,=) Het downloaden kan wel even duren. (18gb!)

    als iemand samen met mij RDR wil spelen: psn. Lauwie007

  14. 846 XP
    Thijs's avatar

    Is dat ding serieus 18GB?

  15. 253 XP
    lauwie's avatar

    Is dat ding serieus 18GB?

    ja.
    RDR = 8368 MB
    undead nightmares bundle = 9872 mb
    samen = 18240 MB
    (!)

  16. 2240 XP
    mausi-gangsta's avatar

    Add mausi-gangsta
    op dat accnt Bn ik Lvl 50

  17. 1384 XP
    Bappie-NL's avatar

    Leuk dat je RDR gekocht hebt! Ik heb hem hier al lange tijd liggen, ben inmiddels bezig aan de tweede playthrough… ;o)

    En online is het spel ook nooit saai hoor, er zijn eigenlijk altijd veel redelijk wat mensen online te vinden. Ook ik ben level 50 dankzij de regelmatige tripple XP weekenden.

  18. 2240 XP
    mausi-gangsta's avatar

    lauwie Waneer Hb j tijd om met mij te spelen?

  19. 253 XP
    lauwie's avatar

    lauwie Waneer Hb j tijd om met mij te spelen?

    Geen idee. Ik denk ergens volgende week want morgen, over morgen en de dag daarna moet ik tot 10 uur werken. :p misschien zondag wel, als je me op psn toevoegt dan zul je me wel zien.

  20. 614 XP
    thibaut peeters's avatar

    ik had een stier in de multiplayer !!! en toen ik in prestige ging was ik alles kwijt !!!

  21. 2240 XP
    mausi-gangsta's avatar

    ik had een stier in de multiplayer !!! en toen ik in prestige ging was ik alles kwijt !!!

    logies hea.. Drrm prestige ik niet

  22. 440 XP
    Zocalox's avatar

    Ik moet alleen nog ‘Slow on the Draw’, 10 assisten in 1 hideout voor platina 🙂

  23. 614 XP
    thibaut peeters's avatar

    logies hea.. Drrm prestige ik niet

    nee alles . was geen prestige meer …