Forum

Topic: Welke Tv Series volg jij allemaal?

Anoniem's avatar

Hey mede-Gamers How doe?

Ik kom tegenwoordig steeds meer Tv series tegen die ik nog niet heb gezien of niet wou zien en eigenlijk toch wel een leuk serie blijkt te zijn.

Heb je ook nog een aanrader leuke film of serie .
Genres: Actie,Sciencefiction,Komedie,Horror

Zo heb ik laatste periode o.a , The Event , The Walking Dead, Falling Skys gezien & Misfits Season 1,
in 2009 heb ik Jericho gezien is geen verfilming van de game jericho totaal iets anders.

Begin net met Chuck Season1.

Wie deze Series nog niet heeft gezien en ook wel van die genres leuk vind zijn het wel aanraders.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

209 reacties

  1. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    “Two men a girl and a pizza place” is ook leuk

    Standaard: “southpark”

  2. 522 XP
    axeldc's avatar

    – Dexter (9,5/10)
    – Terra Nova (6,5/10)
    – Fringe (8,5/10)
    – Weeds (8/10)
    – Breaking Bad (8/10)

    Dan diegene die wat meer bekend zijn:
    – Lost
    – Prison Break
    – Heroes

  3. 161 XP
    BlackFist's avatar

    Ok thnx BloodlyKill en axeldc
    hier kan ik wel wat mee nadat dat ik Chuck season 1 af heb wissel ik een beetje af.

  4. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    House vind ik ook mofovet!!

  5. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    chuck is epic download het iedere week nog maar 2 eps te gaan jammer genoeg:(

    Terra Nova (Aarde f*cked en naar andere wereld gegaan voor survival)
    Two and a half men(Wie kent dit niet…)
    The walking dead (Zombies altijd goed)
    Fringe
    Weeds
    Southpark (tjah)
    Ncis
    Ncis LA
    Hawaii five o
    Californication (Chicks/Carriere/Fam)
    Entourage ( Chicks/Money/Carriere)
    Supernatural (MEGA AANRADER)
    Nikita
    Community (tering grappig haha vorige week alle seizoenen gedownload en kon maar niet stoppen met kijken)
    Sanctuary
    Dr Who
    Merlin
    Dexter
    Lost Girl
    Burn Notice
    Psych
    The Big bang theory (aanrader comedy)
    Eureka
    Warehouse 13
    The Simpsons
    Smallville (jammer genoeg gestopt wel baas)
    En nog veel meer xD

  6. 8815 XP
    7th-son's avatar

    @Blackfist:
    Supernatural is een enorme aanrader! is nu al 7 seizoenen bezig, en blijft leuk en interessant om te kijken.
    Gave mythische monsters zoals vampieren, demonen, goden, engelen etc, humor volop aanwezig, en als je er van houd, een beetje rock op z’n tijd

    voor de rest kijk ik nu nog
    Fringe
    Family Guy
    American Dad
    True Blood
    Bleach
    Naruto
    Grimm

    en nog vele andere series gekeken, maar die afgelopen zijn helaas

  7. 522 XP
    axeldc's avatar

    Ik had niet gedacht dat er ook Fringe bekeken. Wat vinden jullie van de serie? Ik vind het een erg goede serie en Walter zorgt voor de nodige humor xD

  8. 8815 XP
    7th-son's avatar

    leuke serie, alleen met seizoen 4 begin ik er wel een beetje genoeg van te krijgen om eerlijk te zijn

  9. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Ik had niet gedacht dat er ook Fringe bekeken. Wat vinden jullie van de serie? Ik vind het een erg goede serie en Walter zorgt voor de nodige humor xD

    serie is heel interessant en heeft een goeie spin alleen de laatste paar eps waren een beetje saai

  10. 307 XP
    LanceVance's avatar

    Dragonball Z!

  11. 161 XP
    BlackFist's avatar

    Dat zijn er heel wat saiddd93 de meesten ken ik wel
    er zitten wel een paar tussen dat ik nog niet ken zal wel een kijkje nemen welke dope zijn. (Y)

    Terra Nova gister binnen gehaald en die is wel intressant moet ik zeggen 🙂

    @7th-son Ja die Supernatural keek ik elke week op tv alleen omdat het elke keer weer van zender werd veranderde of seizoen stop ben ik gestopt bij de 3e seizoen. Denk dat ik die binnenkort ook ff ga downloaden want wil wel weten wat er verder allemaal met Sam gaat gebeuren gaat die voor de slechte kant in hem of blijft die trouw aan zijn vader zijn Legacy.

  12. 8815 XP
    7th-son's avatar

    het is een geweldige serie 🙂
    Er zitten zeker een aantal leuk dingen in die gaan gebeuren, en die ik ook uiteraard niet zal verklappen aan je 😉

    Ik zit nu zelf bij seizoen 7 aflevering 11!

  13. 113 XP
    lordofcookies's avatar

    kijkt niemand two guys and a girl, echt een aanrader

  14. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    kijkt niemand two guys and a girl, echt een aanrader

    two guys a girl and a pizzaplace sowieso:)

  15. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Ik zie hier nergens The Walking Dead genoemd worden! Dat is echt dé serie op dit moment. (edit: oeps is al 2x genoemd :$)

    Wat ik nu kijk:
    -Weeds
    -Bored To Death
    -Workaholics
    -Terra Nova
    -How I Met Your Mother

    www.bierdopje.com is een ideale website voor series.

  16. 3889 XP
    vinnie1234's avatar

    Ik kijk NCIS 😛

    En XENA vind ik echt geweldig 🙂

  17. 8815 XP
    7th-son's avatar

    en Hercules niet?

    Ohw wacht, voor de anime/supernatural fans onder ons
    Supernatural the anime! (met in de engelstalige versie de originele stem van Sam)
    Is van de maker van Death Note (ook een geweldige anime) oftewel Madhouse

  18. 1402 XP
    Selec1's avatar

    en Hercules niet?

    Ohw wacht, voor de anime/supernatural fans onder ons
    Supernatural the anime! (met in de engelstalige versie de originele stem van Sam)
    Is van de maker van Death Note (ook een geweldige anime) oftewel Madhouse

    Ik vind Death Note echt een kut serie. Gaat helemaal nergens over.

  19. 292 XP
    Jasper611's avatar

    Ik bekijk tegenwoordig ’s avonds laat na het studeren nog effe snel een episode van Dexter (–> GE-WEL-DIGE serie!!). Ook heb ik mij voor de feestdagen The Walking Dead S01 op Blu-Ray gekregen, maar deze ga ik met mijn maten na de examens in 1 ruk zien. Ook probeer ik wat naar Chuck te kijken zo nu en dan. En vroeger was ik ongelofelijke fan van de series Prison Break en 24.

  20. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    en Hercules niet?

    Ohw wacht, voor de anime/supernatural fans onder ons
    Supernatural the anime! (met in de engelstalige versie de originele stem van Sam)
    Is van de maker van Death Note (ook een geweldige anime) oftewel Madhouse

    Anime FTW:| direct downloaden thnx bro xD

  21. 3 XP
    ferdievis's avatar

    iemand die stargate keek :P?

  22. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    iemand die stargate keek :P?

    stargate was awesome echt zo jammer dat ze waren gestopt hopelijk pakken ze het weer op echt

  23. 505 XP
    DarkQ's avatar

    vin het zo jammer dat Spartacus weer afgelopen is dat vin ik een vette serie

  24. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    vin het zo jammer dat Spartacus weer afgelopen is dat vin ik een vette serie

    ja ik ook er was iets met die guy ofzo weet niet of hij het heeft gehaald of dood is…

    Jersey shore is ook geweldig altijd lachen xD

  25. 522 XP
    axeldc's avatar

    Kijkt er iemand naar ‘Big Bang Theory’? De kijkcijfers stijgen van 9 naar nu 16 miljoen, wat dus wil zeggen dat de mond-aan-mond-reclame zijn werk doet. Dat wil ook zeggen dat het een goede serie is, maar wat vinden jullie ervan?

  26. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    De beste : Sopranos, Breaking bad. Zijn een beetje meer de serieuzere series. Owja en southpark, familiy guy !

  27. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Kijkt er iemand naar ‘Big Bang Theory’? De kijkcijfers stijgen van 9 naar nu 16 miljoen, wat dus wil zeggen dat de mond-aan-mond-reclame zijn werk doet. Dat wil ook zeggen dat het een goede serie is, maar wat vinden jullie ervan?

    tjah big ban theory is echt geweldig sheldon maakt gewoon af echt een soort van two and a half men maar dan met een andere spin!

  28. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Lol, ik wist niet dat mensen hier ook Fringe kijken. xD

    Één van de beste series ever voor mij. 🙂

    Maar ze mogen in Seizoen 4 de draad nu wel weer ff oppakken hoor! Ik wil f*king weten wat er met Peter gebeurde. 😛

    iemand die stargate keek :P?

    Ja, ik ga binnenkort denk ik ff alle episodes downloaden. Heb ze lang niet allemaal gezien. 😛

  29. 559 XP
    Dutch-StYloZz's avatar

    Enigste serie die ik echt heb gevolgd op tv is Cobra11 ( duitse serie over autobaan politie 😉 ) en de serie Romanzo Criminale die met stipt op 1 komt te staan bij mij 😀

  30. 505 XP
    DarkQ's avatar

    ja ik ook er was iets met die guy ofzo weet niet of hij het heeft gehaald of dood is…

    Jersey shore is ook geweldig altijd lachen xD

    ja hij was erg ziek maar vanaf morgen nieuwe opw newsgroepen

    begint weer morgen eerste aflevering van de nieuwe SPARTACUS 😀

  31. 6 XP
    doommaniac's avatar

    ik volg heel veel series.

    902010
    the mentalist
    ncis
    ncis l.a
    vampire diaries
    the walking dead
    blue bloods
    body of proof
    castle
    bones
    chuck
    csi las vegas
    death valley
    2 broken girls
    fringe
    desperate house wifes
    glee
    gossip girl
    harry’s law
    grey’s anatomy
    hart of dixie
    hawaii five o
    house
    lost girl
    merlin
    new girl
    nikita
    person of interest
    revenge
    super naturel
    the good wife
    the secret circle

    en er komen er vast nog wel meer

  32. 440 XP
    Zocalox's avatar

    Who, dan kijk je heel wat uurtjes tv per week denk ik :p

  33. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Lawl, iemand hier wel een breaking bad gezien, leuke spannende serie over een scheikunde leraar waarbij kanker geconstateerd word, en vervolgens een meth lab start met een van zijn studenten ;P

  34. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Door niemand genoemd, maar wel een erg goede (serieuze) serie. Mad Men. Je moet er van houden trouwens.

  35. 440 XP
    Zocalox's avatar

    De examens komen er over een maandje of twee aan en dan heb ik dus weer tijd zat.
    Heeft iemand een aanrader over een serie die ik dan waarschijnlijk ga volgen?

  36. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    De examens komen er over een maandje of twee aan en dan heb ik dus weer tijd zat.
    Heeft iemand een aanrader over een serie die ik dan waarschijnlijk ga volgen?

    Nikita, altijd super!

  37. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Heeft nog niemand Suits gezien? Dit is echt een top serie. Eerste seizoen is net voorbij.

    Verder kijken ik alle CSI’s, 24, southpark en criminal minds

  38. 161 XP
    BlackFist's avatar

    The Walking Dead gaat weer verder SE 2 Ep 8 aankomende maandag weer downlo

  39. 1562 XP
    dikked's avatar

    The Closer, Bones, Criminal Minds, Ik hou van Holland, Graham Norton show en of course Top Gear 😛

  40. 9118 XP
    Flaming_Kaiser's avatar

    Supernatural – Gruwelijk
    The Big bang theory – Hilarisch
    Two and a half Men – Erg goed
    70’s Show -Hilarisch
    Criminal Minds -Erg goed
    Numbers – Goed
    Top Gear – Hilarisch

  41. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Top Gear is inderdaad hi-la-risch!

  42. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Nikita – Awesome :p

  43. 522 XP
    axeldc's avatar

    Ga ik binnenkort naar kijken:

    -The Finder
    – The River
    – Homeland (Showtime)
    – The Event

  44. 219 XP
    WalkerNL's avatar

    mij goeie tv acteur is chuck norris

    tv serie is walker texas ranger complete op dvd .
    tv serie is criminal minds alle 6 seizoenen op dvd.

    nederlandse tv serie is.

    seinpost seizoen 2 binnenkort op tv
    .
    nu op tv serie is.

    moordvrouw – vrijdags op rtl
    flikken maastricht seizoen 6 – vrijdags – nederland 1
    feuten – die weet ik niet welke net , wel spanned verhaal in
    .

  45. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Nikita – Awesome :p

    Iemand die het snapt! 😀

  46. 161 XP
    BlackFist's avatar

    Er werd mij aangeraden om ook eens The Wire te kijken als die ook een dope series is laat ik het wel weten.

  47. 161 XP
    BlackFist's avatar

    The Wire gezien was wel een leuke serie.

    Voor de liefhebber :

    Flash Foward –
    4400 –
    Misfits –

  48. 384 XP
    Frankaro's avatar

    Ik kijk echt een berg series. Maar omdat alle ‘september’ series al afgelopen zijn kijk in nu de volgende series

    – White Collar (heerlijke serie waar vooral de bijrollen heel sterk zijn!)
    – Common Law (Niet bijzonder hoogstaand maar wel om te lachen)
    – Anger Management (Nieuwe van Charlie Sheen, heerlijke serie nu al)
    – The Newsroom (Nieuwe van HBO(!) bijzonder hoogstaand en steekt erg goed in elkaar, net begonnen dus ben benieuwd waar het verhaal heen gaat

    – Falling Skies (Mijn favoriete serie van de zomer, je moet er van houden aliens enzo)

  49. 235 XP
    FBIman66's avatar

    Eerst begin ik met de series bestemd voor het jongere doelgroep, en ja ik kijk deze series ookal ben ik 17 ze blijven leuk 😛

    – Wizards of Waverly Place (Afgelopen)
    – Victorious (Laatste seizoen)
    —————————————
    Nu The Real Deal:
    – The Walking Dead (ongoing)
    – Terra Nova (Afgelopen) 🙁
    – Supernatural (ongoing)
    – How I Met Your Mother (ongoing) Ik ben pas bij seizoen 2 :l
    ————————————–
    Anime:

    – Bleach (Anime afgelopen, manga ongoing)
    – Ao No Exorcist (Anime afgelopen, manga ongoing)
    – Naruto (ongoing)
    – Death Note (afgelopen)
    – High School Of The Dead (Anime afgelopen, manga ongoing)

  50. 173 XP
    FouadtjuhMaster's avatar

    TV:

    – WWE Raw
    – WWE SmackDown
    – Victorious
    – How I Met Your Mother
    – Feuten

    Cartoons:

    – Family Guy
    – South Park
    – American Dad
    – Futurama

    Anime:

    – Naruto Shippuden
    – Avatar: Adventure of Korra
    – Pokemon: Best Wishes 2

  51. 742 XP
    Larssonio's avatar

    Ik ben op dit moment weer aan het wachten voor de volgende afleveringen van deze series:

    – Boardwalk Empire (wauw, de setting is fantastisch en het acteerwerk subliem!)
    – Breaking Bad (Hier hoef ik volgens mij niks over te zeggen, werkelijk geweldig!)
    – The Walking Dead (Helaas ook maar weer 8 eps, maar we kunnen in februari dacht ik weer verder :))

    Ik denk dat ik nu ga beginnen aan Supernatural

  52. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Wij hebben een aantal weken geleden, na heel erg lang zoeken, een opgenomen (illegale) versie van alle afleveringen van elk seizoen van Boy Meets World gekocht. Erg tof om allemaal terug te kijken na zo’n lange tijd.

  53. 235 XP
    FBIman66's avatar

    Ik denk dat ik nu ga beginnen aan Supernatural

    Ik ben al bij Seizoen 6 en ik moet zeggen dat het AMAZING is!
    Veel kijkplezier ^^

  54. 2417 XP
    Sensu's avatar

    Ik ben al bij Seizoen 6 en ik moet zeggen dat het AMAZING is!
    Veel kijkplezier ^^

    Ik keek dat vroeger altijd, maar ben er toen om de een of andere reden mee gestopt na seizoen 3. Zal het toch weer eens verder gaan kijken.

  55. 742 XP
    Larssonio's avatar

    Ik keek dat vroeger altijd, maar ben er toen om de een of andere reden mee gestopt na seizoen 3. Zal het toch weer eens verder gaan kijken.

    Heb net 3 afleveringen gezien, vind het sfeertje wel leuk en heb ook nog wel eventjes te gaan voordat ik klaar ben 🙂

  56. 235 XP
    FBIman66's avatar

    Ik keek dat vroeger altijd, maar ben er toen om de een of andere reden mee gestopt na seizoen 3. Zal het toch weer eens verder gaan kijken.

    Moet je zeker doen, echt spannend dit 🙂

    Heb net 3 afleveringen gezien, vind het sfeertje wel leuk en heb ook nog wel eventjes te gaan voordat ik klaar ben 🙂

    Dit is niet echt zo een spoiler, maar later word het verhaal sterker 🙂

  57. 1978 XP
    Faunus's avatar

    Ik mis Game of Thrones hier! Duurste HBO serie ooit. Ga kijken, want het is geweldig.

    Ook nog een een kijktip: Generation Kill. Zevendelige serie van HBO, waarin een journalist van de Rolling Stone meegaat met een eenheid die de restjes mag opruimen tijdens de inval van Irak in 2003. Waar gebeurd verhaal. Vol humor en actie. Is te downloaden natuurlijk, maar is de aanschaf waard. Net zoals The Pacific van HBO. Ook nog niet gezien hier.

    Zeker je tijd waard. 🙂

  58. 636 XP
    klapper's avatar

    Ik mis Game of Thrones hier! Duurste HBO serie ooit. Ga kijken, want het is geweldig.

    Ook nog een een kijktip: Generation Kill. Zevendelige serie van HBO, waarin een journalist van de Rolling Stone meegaat met een eenheid die de restjes mag opruimen tijdens de inval van Irak in 2003. Waar gebeurd verhaal. Vol humor en actie. Is te downloaden natuurlijk, maar is de aanschaf waard. Net zoals The Pacific van HBO. Ook nog niet gezien hier.

    Zeker je tijd waard. 🙂

    Nou je hebt 2 topics en daar had ik en nog meer mensen gezegd dat we graag game of thrones kijken 😉

    http://www.psx-sense.nl/forum/showthread.php?12046-Beste-Films-Series

    oja generation kill is vet heb die serie al 2 jaar geleden welleens gekeken

  59. 47 XP
    Tay_fun's avatar

    The Walking Dead,Fringe en Community 😀

  60. 742 XP
    Larssonio's avatar

    Supernatural begon wel lekker, maar na ongeveer 9 á 10 afleveringen verloor ik mijn plezier en ben ik er mee gekapt.. Ik vond alles te representatief en ga weer lekker op zoek naar iets nieuws! Ik kan niet wachten op de nieuwe episodes van Boardwalk Empire…!

  61. 787 XP
    I_Eat_Noobsz's avatar

    Ben momenteel bezig met:

    The Walking Dead – Februari komt S03E09 🙂
    Arrow – Morgen komt S01E12 🙂
    Homeland – Eind september begint S03E01 🙁

    Ik ga binnenkort beginnen aan Breaking Bad of Dexter. Heb ze allebei al wel gedownload:)

  62. 8815 XP
    7th-son's avatar

    Supernatural begon wel lekker, maar na ongeveer 9 á 10 afleveringen verloor ik mijn plezier en ben ik er mee gekapt.. Ik vond alles te representatief en ga weer lekker op zoek naar iets nieuws! Ik kan niet wachten op de nieuwe episodes van Boardwalk Empire…!

    supernatural word alleen maar beter, er zitten dan wel fillers tussen zo nu en dan, maar er loopt altijd wel een verhaal door het gehele seizoen heeb
    maar de humor is goed, de aktie is ook goed, en ik zit bij seizoen 8 😛

  63. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Ik volg Elementary.

  64. 235 XP
    FBIman66's avatar

    supernatural word alleen maar beter, er zitten dan wel fillers tussen zo nu en dan, maar er loopt altijd wel een verhaal door het gehele seizoen heeb
    maar de humor is goed, de aktie is ook goed, en ik zit bij seizoen 8 😛

    Helemaal mee eens! Ik moet nog de laatste 3 episodes kijken van S7 daarna ben ik ook eindelijk bij S8 😛

  65. 8815 XP
    7th-son's avatar

    Helemaal mee eens! Ik moet nog de laatste 3 episodes kijken van S7 daarna ben ik ook eindelijk bij S8 😛

    Castiel blijft trouwens een geweldig personage in de serie!

  66. 778 XP
    taart0001's avatar

    Wat een series allemaal, kan ik zelf niet bijhouden… ik hou het simpel: alleen The Walking Dead, Homeland ( Dexter ben ik begin seizoen 3 mee gestopt ) en Game of Thrones, aan die laatste moet ik zelfs nog beginnen!

  67. 787 XP
    I_Eat_Noobsz's avatar

    Voor homeland kan je lekker lang wachten taart0001;) eind september word pas Seizoen 3 in de premiere gebracht:(

  68. 636 XP
    klapper's avatar

    Ben nu begonnen met arrow, vind t wel een goeie serie alleen qua verhaallijn leent het wel erg veel van batman.
    zou t ook fijn vinden als zn ma en die ex vriendin zouden doodgaan ofzo want die vind ik soms redelijk irritant 😉
    Voor de rest wel leuke serie

  69. 787 XP
    I_Eat_Noobsz's avatar

    Ben nu begonnen met arrow, vind t wel een goeie serie alleen qua verhaallijn leent het wel erg veel van batman.
    zou t ook fijn vinden als zn ma en die ex vriendin zouden doodgaan ofzo want die vind ik soms redelijk irritant 😉
    Voor de rest wel leuke serie

    Ik ken het gevoel, dat heb ik vooral met The Walking Dead. Dat die zoon van hem en zijn vrouw dood moeten gaan is een must voor mij:P (gelukkig is zijn vrouw al dood gegaan):)

  70. 8815 XP
    7th-son's avatar

    Nieuwe serie leren kennen van het weekend

    Banshee

    zijn net 4 afleveringen van uit, maar het bevallt me nu al zeer goed!!
    van de makers van True Blood

    dit gaat over een crimineel die na 15 jaar de bak uit mag, en dan zijn geliefde/handlanger probeert te vinden in een dorpje genaamd banshee, die hij al snel heeft gevonden
    er zitten nu al genoeg plottwists in, en het is lekker grof, om het even interessant te houden!

    Kijken die hap!

  71. 636 XP
    klapper's avatar

    Ik ken het gevoel, dat heb ik vooral met The Walking Dead. Dat die zoon van hem en zijn vrouw dood moeten gaan is een must voor mij:P (gelukkig is zijn vrouw al dood gegaan):)

    Jaha en op t einde van het 2e seizoen ging zn maat ook dood gelukkig want die vond ik ook irritant, volgende week gaat seizoen 3 weer verder !

  72. 307 XP
    LanceVance's avatar

    Momenteel volg ik The Walking Dead, Game Of Thrones en natuurlijk Naruto Shippuden :D. The Walking Dead is gruwelijk en gaat gelukkig bijna weer verder. Game Of Thrones ben ik net bij seizoen 2, aflevering 2. Is ook een mooie serie, alleen klote dat Ned Stark dood gaat, dat verkloot de hele serie. Naruto Shippuden is uiteraard de bom!:D

  73. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    de walking dead is idd gruwelijk! heb 1e seizoen op blu-ray.. binnekort seizoen 2 aanschaffen:)

    Volg sinds zondag Arrow op Veronica.. Is ook wel vet

  74. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Ik volg nu ook Person of Interest. Echt geweldige serie. 🙂

  75. 47 XP
    Tay_fun's avatar

    Wie kan mij Dexter seizoen 7 we transfer-en? Kan zelf niet downloaden 🙁 en duurt te lang tot het te koop is. Ik ga hem ook kopen, maar wil hem nu zien :p

  76. 742 XP
    Larssonio's avatar

    Was begonnen aan Supernatural, vond er werkelijk geen bal aan 🙂

    Voordat ik verder ga met The Walking Dead (die volgens mij vanavond weer begint?) en voordat ik weer kan genieten van Breaking Bad & Boardwalk Empire, ga ik lekker beginnen aan Grimm 🙂

  77. 742 XP
    Larssonio's avatar

    Ben ondertussen al in het tweede seizoen van Grimm aanbeland. Niet de beste serie die ik ooit heb gezien, maar het is wel een leuke aanstekelijke serie 🙂

  78. 4 XP
    NFC's avatar

    Breaking bad, Suits, Homeland en Boardwalk empire op dit moment.

    Denk dat Breaking Bad het leukste is van die vier. Maar ze zijn allemaal steengoed.

  79. 307 XP
    LanceVance's avatar

    Lost en Prison Break afgekeken, The Walking Dead volg ik elke week en Game of Thrones helaas wachten tot 31 maart… Tussen al die tijd wil ik graag een andere serie kijken, maar ik kan niet kiezen. Kunnen jullie me helpen wat ik moet kiezen tussen Breaking Bad, Suits, The Wire, Boardwalk Empire of Dexter?

  80. 742 XP
    Larssonio's avatar

    Lost en Prison Break afgekeken, The Walking Dead volg ik elke week en Game of Thrones helaas wachten tot 31 maart… Tussen al die tijd wil ik graag een andere serie kijken, maar ik kan niet kiezen. Kunnen jullie me helpen wat ik moet kiezen tussen Breaking Bad, Suits, The Wire, Boardwalk Empire of Dexter?

    Breaking Bad en Boardwalk Empire, die 2 SOWIESO

  81. 636 XP
    klapper's avatar

    31 maart is the walking dead seizoen 3 afgelopen en dan begint seizoen 3 van game of thrones.
    En vandaag verscheen daar de 2e trailer van, en oh wat heb ik daar zin in 🙂
    http://www.youtube.com/watch?v=R4XSeW4B5Rg

  82. 307 XP
    LanceVance's avatar

    Ja wtf, ik kan ook niet meer wachten op seizoen 3 van Game of Thrones… Wel kut dat Ned Stark al zo snel dood ging, was m’n lievelings personage daar.

  83. 8815 XP
    7th-son's avatar

    pffff echt veel te veel series die ik volg, ben er ook al met een aantal gestopt, omdat de interesse (en vooral tijd) er niet meer echt is

    wat ik volg, zolang het nog loopt:
    Banshee
    Arrow
    The Walking Dead
    True Blood
    Supernatural
    Spartacus
    Breaking Bad
    Game Of Thrones

    Series die ik niet meer kijk:
    American Horror Story (seizoen 1 was aardig, daarna niet meer)
    Vampire Diaries (was even een gebrek aan beter)
    Grimm (misschien ooit nog eens oppikken bij gebrek aan beter)
    Once Upon A Time (werd nogal al een sleur)
    Fringe (gaat na seizoen 3 enorm achteruit)

  84. 177 XP
    Vork's avatar

    Er zijn echt te veel goede series. Momenteel bezig met Fringe en Arrested Development.

    Kan niet wachten op de finale van Breaking Bad. Toch echt wel een van mijn favoriete series, samen met Oz, The Wire en The Sopranos.

  85. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    Person of Interest, Alcatraz, Big bang theory, Modern family, The following, Common Law en volgens mij nog een aantal die ik nu ff niet weet. xD

  86. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Ik ben helemaal fan van, The Walking Dead. Heb vorige week seizoen 2 (blu-ray) gekocht en in 1 weekend gezien erg vet, met wederom een open einde.

    Dus seizoen 3 wil ik ook erg graag zien maar die komt pas in augustus uit op blu-ray:P Totdat ik er gisteren achter kwam dat ik foxlife heb op tv en seizoen 3 daar op komt:) En met programma gemist kan ik alle afleveringen terug zien(A)

    Verder volg ik geen series,

    Iemand nog een tip?:P

  87. 636 XP
    klapper's avatar

    Ik ben helemaal fan van, The Walking Dead. Heb vorige week seizoen 2 (blu-ray) gekocht en in 1 weekend gezien erg vet, met wederom een open einde.

    Dus seizoen 3 wil ik ook erg graag zien maar die komt pas in augustus uit op blu-ray:P Totdat ik er gisteren achter kwam dat ik foxlife heb op tv en seizoen 3 daar op komt:) En met programma gemist kan ik alle afleveringen terug zien(A)

    Verder volg ik geen series,

    Iemand nog een tip?:P

    Game of thrones !!

  88. 748 XP
    TheProphecy's avatar

    Bates motel is een aanrader!
    Naar de film van psycho.
    Het gaat over de jongere jaren van norman bates.

  89. 8815 XP
    7th-son's avatar

    er is nu een serie van Hannibal gemaakt, schijnt ook erg goed te wezen, en nogal disturbing hehe
    binnekort maar eens de eerste aflevering kijken

  90. 748 XP
    TheProphecy's avatar

    Ja wtf, ik kan ook niet meer wachten op seizoen 3 van Game of Thrones… Wel kut dat Ned Stark al zo snel dood ging, was m’n lievelings personage daar.

    Dat vond ik ook. Ging er eigenlijk van uit dat hij de hoofdrol had. Ging te snel dood naar mij mening.
    Heb je de eerste aflevering gezien van seizoen 3?

    Erg spannend weer!!!

  91. 636 XP
    klapper's avatar

    er is nu een serie van Hannibal gemaakt, schijnt ook erg goed te wezen, en nogal disturbing hehe
    binnekort maar eens de eerste aflevering kijken

    Net gekeken, en het zag er goed uit.

  92. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Ik volg het nieuwe seizoen Homeland, erg spannend!

  93. 22 XP
    Pretender_NL's avatar

    – Game of Thrones, van de week de nieuwste gezien, was wel weer even inkomen.
    Bates Motel van de week mee begonnen en moet zeggen, serie bevalt me wel, aflevering is zo weggekeken
    Hannibal, vandaag gekeken. Kan niet wachten op de volgende aflevering

    – Van de week ook opnieuw begonnen met de serie Breaking Bad, vind het nu wel een beetje saai, nog lang wachten op de spannende afleveringen.
    Nu is het natuurlijk wachten op de nieuwe laatste afleveringen hiervan.
    Ook Dexter en Homeland sta ik weer om te popelen 😀

  94. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Seizoen 3 The Walking Dead deze week afgekeken, Oktober komt seizoen 4 waarschijnlijk(A)

    Nu maar x beginnen met Game of thrones:P

  95. 8815 XP
    7th-son's avatar

    Zojuist het slot van spartacus gekeken, erg gaaf maar een overduidelijk slot van de serie helaas..

  96. 530 XP
    Wintermute's avatar

    Game of Thrones, Homeland en de nieuwe TMNT serie,wel in het engels natuurlijk.
    En ik ben Star Trek TNG aan het herkijken, maar de oubolligheid van seizoen 1 werkt meer op m’n lachspieren.
    Als kind was ik er meer van onder de indruk.

  97. 1891 XP
    Redrum83's avatar

    Hmmm

    game of thrones (net klaar met 3de seizoen. ..nu wachten tot 2014. .)
    scrubs (met me 4de run bezig… erg heh)
    Lost (met me 2de run bezig)

    ben nu weer met anime series kijken…
    begin net aan voor het eerst aan one piece..

    naruto… bleach. .. en dbz… al 2 x helemaal bekeken. ..

  98. 362 XP
    Coelers's avatar

    Arrow
    Person of Interest
    Breaking Bad (aan het wachten op die laatste afleveringen!)
    En ik heb me voorgenomen Dragonball Z en Death Note nog eens te bekijken.

  99. 377 XP
    Valentino1994's avatar

    Game of thrones ben ik mee gestopt… er was me (te)veel gespoiled

    Walking Dead vind ik tot nu toe awesome (ben bij seizoen 2)
    Voor de rest volg ik nog Naruto (en lees ik ook de manga)
    Dragonball Z en Yugioh pas nog helemaal gezien, goede herinneringen aan 😀

  100. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Arrow & Nikita

    Arrow nu het meest, vindt dat verhaal zo goed in elkaar gezet. Echt super!