Forum

Topic: Signatures

Anoniem's avatar

Zouden ze aub terug mogen ? Hier kunnen gebruikers wat info over zichzelf geven, als je gewoon duidelijke regels stelt moet het goed komen !

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

25 reacties

  1. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Vind ook dat sigs terug moeten! LATEN WE EEN POLL HOUDEN?!

  2. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    sowieso +1

  3. 2240 XP
    mausi-gangsta's avatar

    nee die kutsigs.. liever dat mensen stukje text zette

  4. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    nee die kutsigs.. liever dat mensen stukje text zette

    Er moet gewoon een optie zijn om ze te enablen, en te disablen klaar.

  5. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    waarom waren ze eigenlijk in de eerste plaats weggehaald?

  6. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    waarom waren ze eigenlijk in de eerste plaats weggehaald?

    “nam teveel plek in beslag”

  7. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Er moet gewoon een optie zijn om ze te enablen, en te disablen klaar.

    Net of iemand die gaat disablen xD
    -1

    Sigs moeten uitblijven 😉

  8. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Net of iemand die gaat disablen xD
    -1

    Sigs moeten uitblijven 😉

    Ik snap jou comment niet :s

  9. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Het komt er op neer, sigs moeten uitblijven staan :p

  10. 505 XP
    DarkQ's avatar

    meschien moet je een handtekening actie houden 🙂

  11. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Het komt er op neer, sigs moeten uitblijven staan :p

    Schakel ze dan gewoon uit!!!

  12. 505 XP
    DarkQ's avatar

    Ze staan uit

  13. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Schakel ze dan gewoon uit!!!

    Sense heeft de Sigs disabled omdat de website 10 maal sneller laad. (mocht je het niet gemerkt hebben), en omdat dat professioneler overkomt.

  14. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Sense heeft de Sigs disabled omdat de website 10 maal sneller laad. (mocht je het niet gemerkt hebben), en omdat dat professioneler overkomt.

    Het verschil is 0.5 seconden of zo :s jij weer overdrijfen. Misschien dat jou internet sloeber is, en bij elke forums zijn er sigs dat is iets standaards! Zoals ik al zij laten we een poll houden!

  15. 440 XP
    Zocalox's avatar

    De vorige keer waren dezelfde mensen voorstander en dezelfde mensen tegenstander. Toen is er besloten om het weg te halen. Snap nu niet wat er nu anders is om het weer terug te draaien?

  16. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    De vorige keer waren dezelfde mensen voorstander en dezelfde mensen tegenstander. Toen is er besloten om het weg te halen. Snap nu niet wat er nu anders is om het weer terug te draaien?

    Toen werd er geen poll gehouden van wat de meerderheid in sense community wil!

  17. 374 XP
    Goliath's avatar

    Toen werd er geen poll gehouden van wat de meerderheid in sense community wil!

    Natuurlijk staat het belang van onze bezoekers hoog bovenaan onze lijst van prioriteiten, maar de signatures droegen voor ons weinig bij aan de site. Zoals iRobbert aangeeft is de beslissing genomen om de website sneller te laten laden, maar ook in verband met onze google ranking die flink daalt door de traagheid dankzij deze signatures. We zullen het nogmaals in overweging nemen en bekijken of er een middenweg te vinden is die beide problemen oplost, maar voor die tijd zullen jullie het even zonder signatures moeten stellen.

  18. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Signatures gaan enorm ten koste van onze site snelheid en hierdoor ontvangen we minder forumbezoekers. Er is geen enkel populair forum waar je signatures hebt (Tweakers, Neogaf, Gametrailers etc.). Signatures komen niet terug, als je wat over jezelf kwijt wilt start dan een tumblr of Twitter. Dit is een forum om dingen te bepraten, zorg dat je post inhoud heeft als je wilt ‘opvallen’.

  19. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Signatures gaan enorm ten koste van onze site snelheid en hierdoor ontvangen we minder forumbezoekers. Er is geen enkel populair forum waar je signatures hebt (Tweakers, Neogaf, Gametrailers etc.). Signatures komen niet terug, als je wat over jezelf kwijt wilt start dan een tumblr of Twitter. Dit is een forum om dingen te bepraten, zorg dat je post inhoud heeft als je wilt ‘opvallen’.

    Nu je het zo opbrengt hoef ik het niet meer xD

  20. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Tja, maar misschien willen jullie het eens overwegen om een middenweg te vinden? En dan bedoel ik iets bedenken wat signatures kan vervangen, maar geen nadelen heeft zoals vertraging van PSX of het lager komen te staan bij google zoekacties. 🙂

  21. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Tja, maar misschien willen jullie het eens overwegen om een middenweg te vinden? En dan bedoel ik iets bedenken wat signatures kan vervangen, maar geen nadelen heeft zoals vertraging van PSX of het lager komen te staan bij google zoekacties. 🙂

    Idd, dat zou fijn zijn

  22. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Ik doe me best, maar, op het moment zoveel werk te doen dat ik niet alles tegelijk kan =p

  23. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Ik doe me best, maar, op het moment zoveel werk te doen dat ik niet alles tegelijk kan =p

    Haha, ik geloof dat! Succes met StyleTag! 😀

  24. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    En nogmaals gefeliciteerd namens mij!

  25. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    En nogmaals gefeliciteerd namens mij!

    What he said, Kijk er nu af en toe op ;P net als eerst bij psx !