Forum

Topic: Top 5 beste "Free" Android race-games!

Anoniem's avatar

Omdat ik erg druk bezig ben met Android games & apps te delen met jullie mede-Sensers leek het me leuk om m’n eigen top 5 race games samen te stellen voor jullie!

Let’s GO!!

#1 – Drag Racing

Drag Racing is de best verkochte Android race-game verkocht in de Android App Store., en terecht! De game ziet er super uit, en loopt lekker soepel op mijn Samsung Galaxy S Plus.
De game is gemaakt door Creative Mobile Company.
Een paar positieve kanten van die game zijn dat je 50 en meer auto’s kan kopen, uitbreidingen, nitro-oxide, verschillende mappen en miljoenen gamers over de hele wereld spelen het spel.

Interesse in Drag Racing? Je kan het spel hier gratis download voor jou Android telefoon!

#2 – Racing Moto

Racing Moto voor de Android is één van de best verslavende en geweldige race game voor de Android race game liefhebbers! Er is geen leeftijdsbeperking. Het kan dus door iedereen worden gespeeld, en het is echt een ‘must-have’ naar mijn mening.

Klik hier voor de Android download.

#3 – Racing Live

Racing Live doet ook mee met de top 5! De multiplayer van die game is echt geweldig, en dat valt ook wel te zien bij de Android market. Meer dan 4.2 online gamers!

Zoek een auto uit, en doe ook mee met de game!
Klik hier voor de enige-echte download!

#4 – Raging Thunder 2 LITE

Top uitgever Polarbit heeft deze fantastische game uitgebracht en is tot een groot favoriet uitgekomen bij de meeste Android racers!
De game ziet er top uit, en draait ook lekker op mijn telefoontje.

Klik hier om Raging Thuner 2 LITE te downloaden!

#5 – Asphalt 5 HD

Gameloft komt met een prachtige Android race-game aanzetten genaamd “Asphalt 5″ in HD! Deze 3D Superb race-game ziet er strak en netjes uit, en loopt lekker smooth!
Download nu de gratis game en race in de mooiste droom-auto’s!

Waar wacht je nog op? Download nu Asphalt 5 voor je Android phone!

Ik hoop dat deze topic post jullie geholpen heeft met kiezen, en ik wens jullie veel race-plezier mocht je een goede game gevonden hebben voor jou smaak!

Maar onthoud goed, riemen vast!

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

5 reacties

  1. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    hahahaha knaller xD
    mooie lijst!

  2. 67 XP
    Neo1771991's avatar

    Mooie lijst! Ik zal ze eens gaan bekijken.

  3. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Dank u!

  4. 247 XP
    pro vraag38's avatar

    goeie lijst mijn neef speelt altijd asphalt

  5. 454 XP
    desauzenman's avatar

    heb die racing live gedownload en moet zegen dat tie echt super is en hij loopt heel soepel op mijn galaxy s2