Forum

Topic: Koptelefoons

Anoniem's avatar

Hallo,

Ik wil graag een Koptelefoon kopen, dus hebben jullie aanraders?
Post hier wat je zelf hebt, of wat je wilt hebben, misschien Beats, Sennheisers of Apple Oortjes ๐Ÿ˜‰
Lul hier maar lekker over Koptelefoons ๐Ÿ™‚
Thanks! <3

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

41 reacties

  1. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Gaming koptelefoon of voor muziek?
    Of voor swag

  2. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    heb zelf beats by dre best wel duur maar het geluid is echt baas en de style is gwn dope!

  3. 1064 XP
    jonas46's avatar

    Goedkope maar zeer degelijke hoofdtelefoon, philips shp2000

  4. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Gaming koptelefoon of voor muziek?
    Of voor swag

    Nee geen Gaming Headset, voor sawg ๐Ÿ˜›

  5. 292 XP
    Jasper611's avatar

    Beat By Drรฉ, het beste wat je gaat kunnen vinden. Misschien iet wat duurder maar eenmaal je ermee naar je favoriete muziek hebt geluisterd, ben je er 100% zeker van dat het z’n geld waard was!!

  6. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Hier heb ik een Replica van de Beats Solo’s, 52 euro :
    http://www.dealextreme.com/p/designer-s-foldable-on-ear-stereo-headphones-with-control-talk-for-iphone-4-3g-3gs-black-55874
    Dit is de Unboxing en Review van ze ( deze zijn zwart, je hebt ze daar ook in de andere kleuren ).
    http://www.youtube.com/watch?v=V8zlW14IuSI
    Dit is de vergelijking van de echte en van de 52 euro’s.
    http://www.youtube.com/watch?v=FPFCbnLVCHA&feature=related
    Ze hebben ze ook van 10 euro, maar daar staat het B logo verkeerd en alles is daar verkrekt aan.
    Maar die van 52 zien er best goed uit en de sound is ook mooi.

  7. 752 XP
    Knockelhead's avatar

    Ik moet ook nieuwe hebben mijn turtlebeach is kapot gegaan ๐Ÿ™

  8. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Ik moet ook nieuwe hebben mijn turtlebeach is kapot gegaan ๐Ÿ™

    Beats zijn geen gaming headsets he ๐Ÿ˜‰

  9. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    klopt replica zijn niet slecht vriend van me had ze binnen 1 maand kapot….
    dus verwacht geen optimale prestaties net als de echte xD

    beats=swag ik kan het weten:p

  10. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    klopt replica zijn niet slecht vriend van me had ze binnen 1 maand kapot….
    dus verwacht geen optimale prestaties net als de echte xD

    beats=swag ik kan het weten:p

    Mag ik weten hoe ze kapot gingen? Had hij die van 52 of van 9 euro?
    Ja haha zekers waar ๐Ÿ˜€

  11. 752 XP
    Knockelhead's avatar

    Beats zijn geen gaming headsets he ๐Ÿ˜‰

    Weet ik. Voor de pc bedoel ik die ook.

  12. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Mag ik weten hoe ze kapot gingen? Had hij die van 52 of van 9 euro?
    Ja haha zekers waar ๐Ÿ˜€

    die van hem kostte rond de 100 eu haha
    eerst werkte 1 oor niet en paar dagen later scharnieren stuk had ze toen ff vergeleken en die scharnieren zijn echt troep z’n beats waren praktisch door tweeen xD

    Ik zou gewoon voor de echte gaan het is je geld waard en je hebt ook minder kans qua bullshit en eventuele goeie garantie..

  13. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    die van hem kostte rond de 100 eu haha
    eerst werkte 1 oor niet en paar dagen later scharnieren stuk had ze toen ff vergeleken en die scharnieren zijn echt troep z’n beats waren praktisch door tweeen xD

    Ik zou gewoon voor de echte gaan het is je geld waard en je hebt ook minder kans qua bullshit en eventuele goeie garantie..

    Oke lekker dan xD

  14. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    maat van mij op school heefd zon beats van 300 euro -_-

  15. 113 XP
    xDevin050's avatar

    gewoon beats kopen die zijn swek, die solo zijn niet super duur. Koop ze gewoon in de winkel als ze dan kapot zijn breng je ze trug en krijg je weer nieuwe, simpel zat.

  16. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Heeft iemand hier een Tritton

  17. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Heeft iemand hier een Tritton

    Ik heb triton ax pro

  18. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Ik heb triton ax pro

    Hoe bevalt het geluid ?

  19. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Hoe bevalt het geluid ?

    Goed.

  20. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Goed.

    Nice, ik ga geen TB meer halen dankzij slechte beoordeelingen

  21. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Nice, ik ga geen TB meer halen dankzij slechte beoordeelingen

    Slechte kwalitijd ze gaan heel snel kapot

  22. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Oud topic, nieuwe vraag:
    Ik moet een nieuwe koptelefoon hebben en had de Boseยฎ AE2 gezien. Geluid is mooi, totdat ik die Beats by Dre Studio (Monster) opzette. Ik heb de Solo gehad maar verkocht omdat het er uit ziet als een stuk speelgoed. Kent iemand een koptelefoon die er wat volwassener uitziet en wel het geluid heeft als een Studio (en graag ook nog goed blijft zitten bij bvb. hardlopen).

    Alvast bedankt

  23. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Beats worden alleen nog maar gedragen omdat mensen ze stoer vinden en omdat ze in de mode zijn. Niemand draagt ze omdat ze echt een fatsoenlijke koptelefoon willen. Die mensen kopen gewoon Beats in-ear.

  24. 636 XP
    klapper's avatar

    Beats worden alleen nog maar gedragen omdat mensen ze stoer vinden en omdat ze in de mode zijn. Niemand draagt ze omdat ze echt een fatsoenlijke koptelefoon willen. Die mensen kopen gewoon Beats in-ear.

    Echt he en dan kopen ze er een dan ff nonchalant op foto en op facebook zetten.
    en dan nooit meer dragen ๐Ÿ™‚

  25. 358 XP
    MTR-Gamer's avatar

    Ik heb zelf een Turtle Beach X12… zo awesome… met gamen hoor je alles en met muziek… ooh dat klinkt zo mooi XD <3 it

    Beats worden alleen nog maar gedragen omdat mensen ze stoer vinden en omdat ze in de mode zijn. Niemand draagt ze omdat ze echt een fatsoenlijke koptelefoon willen. Die mensen kopen gewoon Beats in-ear.

    Inderdaad, het is de apple onder de Headset, wordt alleen maar gekocht vanwege de looks, maar de prijs-prestatie verhouding is bijzonder slecht.

  26. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Ik heb zelf een Turtle Beach X12… zo awesome… met gamen hoor je alles en met muziek… ooh dat klinkt zo mooi XD <3 it

    Inderdaad, het is de apple onder de Headset, wordt alleen maar gekocht vanwege de looks, maar de prijs-prestatie verhouding is bijzonder slecht.

    Ik ben het eens met je uitspraak over prijs-kwaliteit verhouding, maar ik vergelijk het zeker niet met Apple.

    http://d24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net/photo/4791503_700b.jpg

    Kijk deze vergelijking.

  27. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Jullie hoeven me niet te vertellen dat ik de koptelefoon niet moet halen, dat weet ik wel. Ik wil niet zon kinderachtig ding, zo’n Bose koptelefoon ziet er simpel en volwassener dan een kleurrijk simpel ding (zo’n Razor bijvoorbeeld ook). Probleem is dat die Bose me erg tegenviel, anders had ik hem meegenomen.

    Ik zoek iets vergelijkends als dit

    http://www.bose.nl/GLOBAL/Images/000000000000048652_pp.jpg

  28. 2457 XP
    peyj's avatar

    Misschien dat je deze wat vindt? Ik heb gewoon even gegoogled en deze kwam er wel goed uit: http://tweakers.net/pricewatch/267292/sennheiser-hd-518-(zwart).html . Bij bol.com hebben ze ook een ruim aanbod en staan vaak wel goede reviews bij.

    Die bose heb ik ook verkocht toen ik nog in de een winkel werkte. Ik vond ze wel goed, alleen niet zo goed dat het zoveel geld waard is.

  29. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Je zou kunnen kijken naar een The House of Marley koptelefoon als je een Beats-achtige koptelefoon wilt.

  30. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Juist niet het design, meer het design van die Bose die ik hierboven post. Het geluid van de Beats Studio was alleen vele malen beter dus ik vraag een combinatie van: Design (volwassen, simpel, geen gekleurd ding) zoals Bose en het geluid of beter als een Beats studio ๐Ÿ˜‰

  31. 752 XP
    Knockelhead's avatar

    Heb deze is erg goed vind ik zelf redelijke prijs tegen de 80 euro

    http://www.uploadplaatjes.nl/img/n/666444.jpg

    http://www.uploadplaatjes.nl/img/n/666442.jpg

  32. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Ik ga binnenkort gewoon de Beats In-Ear kopen, veel praktischer en met het bijgeleverde hoesje past hij ook makkelijk in mijn tas of kluisje.

    http://www.cheapmonsterbeatsbydrepro.com/images/beatstour442.jpg

  33. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Ik ga binnenkort gewoon de Beats In-Ear kopen, veel praktischer en met het bijgeleverde hoesje past hij ook makkelijk in mijn tas of kluisje.

    http://www.cheapmonsterbeatsbydrepro.com/images/beatstour442.jpg

    heb zelf de solo hd & ben ook van plan om deze te kopen!

  34. 1034 XP
    mickvl's avatar

    heb zelf de solo hd & ben ook van plan om deze te kopen!

    Koptelefoons gebruik ik alleen thuis, dit is veel makkelijker aangezien ik 30-40km per dag moet fietsen heen en terug naar school. Op school zijn oortjes ook gewoon makkelijker vind ik.

  35. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Koptelefoons gebruik ik alleen thuis, dit is veel makkelijker aangezien ik 30-40km per dag moet fietsen heen en terug naar school. Op school zijn oortjes ook gewoon makkelijker vind ik.

    fietsen met solo gaat easy orr:)
    Maar je hebt gelijk oortjes in het algemeen is makkelijker en maakt ook geen vorm in je haar:p

  36. 1034 XP
    mickvl's avatar

    fietsen met solo gaat easy orr:)
    Maar je hebt gelijk oortjes in het algemeen is makkelijker en maakt ook geen vorm in je haar:p

    Ook een voordeel:)

  37. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    Ik heb een Sennheiser HD 598 open: voor thuis op mijn kamer €245+ bij MM en heb er zelf +- 80 euro minder voor betaald bij Wehkamp. Kan heel erg te hard ๐Ÿ˜‰ geluid is erg helder en gedetailleerd. Maar omdat dat dit een open model is is er iets minder bas. Specificaties zijn ook erg hoog vergeleken met de nog veel duurdere koptelefoons.

    Voor in en rond het huis heb ik een AKG k480nc dicht, ook erg goed. Iets minder in het hoog dan mijn HD 598, maar wel weer iets beter in het laag. Was 60 euro goedkoper bij Wehkamp dan bij MM.

    Heb ook een 5.1 Tritton, slecht geluid, zit voor geen meter, slecht materiaal, kan er niks goed over zeggen. Gebruik hem ook nooit meer.

    Open koptelefoons zijn doordat ze open zijn beter in het mid en hoog. Iedereen kan met je mee luisteren en je kan alles om je heen goed horen.

    Dichte koptelefoons zijn doordat ze dicht zijn beter in laag en mid. Bij mijn AKG kan niemand mee luisteren en ik zelf hoor de mensen enz om mijn heen een stuk slechter dan bij mijn HD598.

    Dr Dre koptelefoons hebben erg veel bas goed mid slecht hoog.

    O ja koop nooit blind bij MM, MM is met veel producten veel duurder, zelfs soms veer duurder dan officiรซle web shops van het product zelf.

  38. 145 XP
    Out_Of_Ammo's avatar

    ik ben ook op zoek naar headphones, en ik zal beginnen met zeggen dat ik totaal geen kenner ben ๐Ÿ˜‰
    ik vind het belachelijk om rond de 200 euro uit te geven voor een headset, terwijl ik nu al altijd gewone oortjes gebruikt heb. de reden dat ik een headset (voor muziek) zoek is omdat ik iets degelijk wil voor op een vliegtuig, en omdat ook bij de goedkopere modellen het geluid al veel beter is dan bij oortjes.
    Heeft iemand goede voorstellen, liefst tussen de 30 en 50 euro? ik hoor veel goeds van de skullcandy lowriders, en in de winkel zag ik enkele zeer compacte opvouwmodellen, zoals de jvc HA-S200.

    Het geluid moet degelijk zijn, maar ik ben nogal snel tevreden.
    Bij geluidstesten in de winkel vond ik een headset van sony, 30 euro, beter dan enkel van 250 euro, dus ik ga echt niet zoveel betalen voor een headset die enkel op verplaatsing of voor op de vita thuis gebruikt zal worden ๐Ÿ™‚
    De Mpman IR-500 komt samen met oortjes voor 20 euro, dus die zal gewoon slecht zijn neem ik aan

    als iemand iets weet, zeg gerust ๐Ÿ™‚

  39. 173 XP
    FouadtjuhMaster's avatar

    Als je goedkoop wilt gaan koop dan een Seinheiser HD 201 (heb ik ook, maar gebruik ik nauwelijks want ik heb Dre’s)
    http://2.bp.blogspot.com/-3lNSqWxIAMo/UIxBCuMB7JI/AAAAAAAAD2A/OgqR2jKsQa8/s1600/Phones%2B2.jpg

  40. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Ik heb een Sennheiser HD-25 SPII, als echte audiofiel kan ik dit aan iedereen aanbevelen. Echter ziet hij er compleet lelijk uit, de buitenkant zegt niks, dit is verreweg de sterkste en geluistechnisch gezien de beste koptelefoon die ik ooit heb gehad.

    Met een heerlijk bereik en vooral een lekkere acceptabele bass gebruik ik heb dagelijks om vooral classic/70’s rock te luisteren met veelal aanwezige drums. Heb zelfs reviews gelezen van mensen die zeggen er met een auto overheen te hebben gereden of hem van het balkon hebben gegooid, dit neem ik met een korrel zout en zover ben ik nog niet gegaan maar hij kan inderdaad bijzonder goed tegen (harde) stootjes.

    De oorschelpjes zijn wat klein, maar dat compenseert geweldig met de geluidskwaliteit, ook knijpen/drukken ze totaal niet op mijn (flap)oren.

    Wat ook prettig is is de vervangbare kabel, deze kan je bij verschillende retailers (bijv. new-line.nl) bestellen (mocht hij kapot gaan).

    Hij is aardig aan de prijzige kant, namelijk 124 euro (op zijn goedkoopst) maar dit zou je als audiofiel niets uit moeten maken, hij is echt geweldig!

    http://www.bax-shop.nl/studio-hoofdtelefoons/sennheiser-hd-25-sp-ii-hoofdtelefoon/product-details.html

    http://ic.tweakimg.net/ext/i/1262976708.jpeg

  41. 1055 XP
    MCLERC's avatar

    Ik heb een Sony MDR-XB910 is 140Euro , zat gratis bij mijn Sony Vaio laptop van 1035 ik wil geen andere meer hier voor had ik ook Sony die was ook hemels ,deze is weer wat beter !! de bass is geweldig en zilver Aluminium net als mijn laptop ๐Ÿ˜€

    Werkt ook op de ps4 met Chats online , ๐Ÿ˜€