Forum

Topic: 32 gb card uit azie of us compatible?

Anoniem's avatar

Omdat hier de 32 gb niet (meteen bij de launch) lijkt uit te komen, ging ik er naar op zoek via import…

Op de site van play-asia staan twee soorten:

1- asia compatible
2- us compatible (iets goedkoper)

Heeft iemand van jullie een idee over het verschil tussen beide versies en/of welke compatible is met de eu-vita?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

10 reacties

  1. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Tot nu toe is de Vita alleen nog uit in Japan, en Sony heeft nog steeds geen review exemplaren voor de pers.
    Oftewel, niemand weet het nog, maar ik weet zeker dat M4GN3T (of ik) dit binnenkort gaat/gaan weten.

  2. 3 XP
    Boefje's avatar

    Tot nu toe is de Vita alleen nog uit in Japan, en Sony heeft nog steeds geen review exemplaren voor de pers.
    Oftewel, niemand weet het nog, maar ik weet zeker dat M4GN3T (of ik) dit binnenkort gaat/gaan weten.

    Aah, zou fijn zijn, als een van jullie dat dan zou willen posten…

    wellicht is bij gebleken compatibiliteit, dan nog tijdig een exemplaar te importeren (ik heb liever een kaart van 32 dan twee van 16)

    thanks,

  3. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Memory cards zijn niet regiogebonden, Sony’s Shuhei Yoshida heeft zelf al aangegeven dat je gewoon memory cards uit azie en US kan gebruiken in een Europese Vita en vice versa.

  4. 3 XP
    Boefje's avatar

    Memory cards zijn niet regiogebonden, Sony’s Shuhei Yoshida heeft zelf al aangegeven dat je gewoon memory cards uit azie en US kan gebruiken in een Europese Vita en vice versa.

    Ja, maar waarom biedt play-asia dan verschillende soorten (en prijzen) aan voor Asia en US?

  5. 505 XP
    DarkQ's avatar

    kijk dat eens bij videogamesplus.cu

  6. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    kijk dat eens bij videogamesplus.cu

    je bedoeld videogamesplus.ca
    overigens goeie site met mooie prijzen maar qua mem card is het maar een paar euries verschil is het niet echt waard

  7. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Ja, maar waarom biedt play-asia dan verschillende soorten (en prijzen) aan voor Asia en US?

    Omdat Play-Asia dat van alles doet, US en Azie hebben ook verschillende packaging.

  8. 91 XP
    ozyesmen's avatar

    hoeveel zou zo’n 32 GB kaartje kosten dan in Amerika?
    en dat dan in euro’s?

  9. 505 XP
    DarkQ's avatar

    ja die play asia is egt duur je hebt hem bij videogameplus voor 82 euro plus verzenden