Forum

Topic: Vriendenlijst

Anoniem's avatar

Ik zit op moment met een probleem met mijn vriendenlijst. Hij verwijdert zonder mijn toestemming gewoon mensen uit mijn lijst. Hoe kan dit? Heb namelijk mijn wachtwoord telkens aangepast als zoiets zich voordoet. Maar dat wil ook niet helpen? Heeft iemand dit ook al keer meegemaakt?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

17 reacties

  1. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    het kan ook zijn dat mensen jou gewoon deleten?
    dan zie jij ze automatisch ook niet..

  2. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Wow! Dit is echt super weird!
    Weet je zeker dat die persoon jou niet verwijderd?
    Sinds wanneer doet die het, en wat is het laatste wat je gedaan had toen het de eerste gebeurde?

    – Had je toevallig je PS3 uitgeschakeld toen die aan het updaten was, of het downloaden van ’n game?..

    All my freinds were deleted from PSN, and i dont understand how.
    Last thing i did on my PS3 was play Fallout and download the MAG beta, i turned it off after that. I turned it on this mourning and all my freinds were gone.
    Deze gamer had er ook extreem last van, maar alsnog valt het niet onder jou categorie.. Ook toevallig Fallout gespeeld en de MAG- Beta gedownload?

    Je kan ook een mailtje sturen naar PSN helpdesk?
    Ik heb laatst gebeld naar de helpdesk, en ze helpen je goed.. (mag ook wel!)

    Maarja, mail adres voor je opgezogd;
    [email protected]
    [email protected]
    Probeer hetzelfde mailtje naar allebei te sturen :), weet je zeker dat er één goed is!
    Maar ik raad je aan om te bellen;

    Dit zijn de telefoonnummers van de helpdesk:
    – Nederland = 0495 574 817 (tegen lokaal tarief)
    – België = 011 516 406 (tegen lokaal tarief)

    De openingstijden zijn:
    – maandag t/m vrijdag = Van 09:00 uur tot 20.00 uur
    – zaterdag = van 10.00 tot 16.00 uur

    Succes!

  3. 2240 XP
    mausi-gangsta's avatar

    Wow! Dit is echt super weird!
    Weet je zeker dat die persoon jou niet verwijderd?
    Sinds wanneer doet die het, en wat is het laatste wat je gedaan had toen het de eerste gebeurde?

    – Had je toevallig je PS3 uitgeschakeld toen die aan het updaten was, of het downloaden van ’n game?..

    All my freinds were deleted from PSN, and i dont understand how.
    Last thing i did on my PS3 was play Fallout and download the MAG beta, i turned it off after that. I turned it on this mourning and all my freinds were gone.
    Deze gamer had er ook extreem last van, maar alsnog valt het niet onder jou categorie.. Ook toevallig Fallout gespeeld en de MAG- Beta gedownload?

    Je kan ook een mailtje sturen naar PSN helpdesk?
    Ik heb laatst gebeld naar de helpdesk, en ze helpen je goed.. (mag ook wel!)

    Maarja, mail adres voor je opgezogd;
    [email protected]
    [email protected]
    Probeer hetzelfde mailtje naar allebei te sturen :), weet je zeker dat er één goed is!
    Maar ik raad je aan om te bellen;

    Dit zijn de telefoonnummers van de helpdesk:
    – Nederland = 0495 574 817 (tegen lokaal tarief)
    – België = 011 516 406 (tegen lokaal tarief)

    De openingstijden zijn:
    – maandag t/m vrijdag = Van 09:00 uur tot 20.00 uur
    – zaterdag = van 10.00 tot 16.00 uur

    Succes!

    Zozo . bedankt Helpdesk van Dhr. Bouw

  4. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Grappig, ik heb juist last van heel veel verzoeken uit Japan, van mensen die ik niet ken, ze zijn nauwelijks online, en als ik met ze chat, zeggen ze nooit iets terug.

  5. 282 XP
    The Chosen One's avatar

    Grappig, ik heb juist last van heel veel verzoeken uit Japan, van mensen die ik niet ken, ze zijn nauwelijks online, en als ik met ze chat, zeggen ze nooit iets terug.

    Speel je toenvallig DarkSouls? Ik heb het zelfde..
    Met DarkSouls kom je echt ontzettend veel japanners tegen…

  6. 559 XP
    Dutch-StYloZz's avatar

    Wow! Dit is echt super weird!
    Weet je zeker dat die persoon jou niet verwijderd?
    Sinds wanneer doet die het, en wat is het laatste wat je gedaan had toen het de eerste gebeurde?

    – Had je toevallig je PS3 uitgeschakeld toen die aan het updaten was, of het downloaden van ’n game?..

    All my freinds were deleted from PSN, and i dont understand how.
    Last thing i did on my PS3 was play Fallout and download the MAG beta, i turned it off after that. I turned it on this mourning and all my freinds were gone.
    Deze gamer had er ook extreem last van, maar alsnog valt het niet onder jou categorie.. Ook toevallig Fallout gespeeld en de MAG- Beta gedownload?

    Je kan ook een mailtje sturen naar PSN helpdesk?
    Ik heb laatst gebeld naar de helpdesk, en ze helpen je goed.. (mag ook wel!)

    Maarja, mail adres voor je opgezogd;
    [email protected]
    [email protected]
    Probeer hetzelfde mailtje naar allebei te sturen :), weet je zeker dat er één goed is!
    Maar ik raad je aan om te bellen;

    Dit zijn de telefoonnummers van de helpdesk:
    – Nederland = 0495 574 817 (tegen lokaal tarief)
    – België = 011 516 406 (tegen lokaal tarief)

    De openingstijden zijn:
    – maandag t/m vrijdag = Van 09:00 uur tot 20.00 uur
    – zaterdag = van 10.00 tot 16.00 uur

    Succes!

    Ik verwijder niemand,, maar mis wel paar mensen van deze site opeens in mijn lijst, had namelijk o.a. jou erin staan maar je staat er opeens niet tussen, Hetzelfde geld met Isaymiddel94, hij voegt mij toe, ik accepteer hem en schijnbaar word die automatisch verwijdert want kreeg afgelopen avond weer een vriendenverzoek van hem op PSN met de vraag of ik hem verwijdert had. Morgen eens bellen na dat nummer. Is tock lokaal hier want ik woon in Weert 😉 waar ook de helpdesk ligt van PSN 😛

  7. 2240 XP
    mausi-gangsta's avatar

    Ik verwijder niemand,, maar mis wel paar mensen van deze site opeens in mijn lijst, had namelijk o.a. jou erin staan maar je staat er opeens niet tussen, Hetzelfde geld met Isaymiddel94, hij voegt mij toe, ik accepteer hem en schijnbaar word die automatisch verwijdert want kreeg afgelopen avond weer een vriendenverzoek van hem op PSN met de vraag of ik hem verwijdert had. Morgen eens bellen na dat nummer. Is tock lokaal hier want ik woon in Weert 😉 waar ook de helpdesk ligt van PSN 😛

    nice.

  8. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    >>The Chosen One
    Nee, ik heb geen Dark Souls, laat staan, een PS3.
    De enige spellen die ik nu op een PlayStation platform heb zijn: Dynasty Warriors Next, WipEout 2048, en Taiko no Tatsujin Portable DX.

  9. 282 XP
    The Chosen One's avatar

    >>The Chosen One
    Nee, ik heb geen Dark Souls, laat staan, een PS3.
    De enige spellen die ik nu op een PlayStation platform heb zijn: Dynasty Warriors Next, WipEout 2048, en Taiko no Tatsujin Portable DX.

    Ey Yami

    Je naam? Die site?

    Is die van jou?

  10. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Yep, dat is van mij en mijn broer (zie de Staff sectie voor meer informatie).

  11. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Yep, dat is van mij en mijn broer (zie de Staff sectie voor meer informatie).

    Wajoo, best wel vet, bekijken veel mensen het?

  12. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Er is ook een glitch waarmee je het kon faken dat je offline was en dan had je ook 0 vrienden

  13. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Er is ook een glitch waarmee je het kon faken dat je offline was en dan had je ook 0 vrienden

    serieus ff googlen want soms wil ik wel offline maar wil niet dat mensen me zien:p
    die optie mis ik echt man

    edit:

    je hebt gwn gelijk xD

    Text Tutorial:

    1. Go to you’r comment.
    2. Go to the D’pad icon thing as you see in the video.
    3. Then to the wrench icon.
    4. Make sure it’s on single tap as you see in the video.
    5. Then typre in “A” then a space, “.” space “.” space “.” space “.” then press start and the two full stops at the end should get closer together.
    6. Then hit start and go back.
    7. Sign out & Then back in.
    8. Then you will apear offline. you can recieve messages but not send.

    http://www.youtube.com/watch?v=QBY-RFDtNek

    kei chill maar best wel off topic excuses xD

  14. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Yep, dat is van mij en mijn broer (zie de Staff sectie voor meer informatie).

    Effe kijke en op ads klike want daar krijg jij geld voor ;P

  15. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Niet te vaak op de Ads klikken, want dan worden we gebanned op AdSense.

  16. 559 XP
    Dutch-StYloZz's avatar

    Ze wisten ook neit wat het precies was,, maar er waren wel meerdere mensen die dit gemeld hadden.

  17. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Niet te vaak op de Ads klikken, want dan worden we gebanned op AdSense.

    :p ik mag ook niet van men pa op zijn ads klike en ach waarom zpu ik hij verdient genoeg met zn sites 🙂