Forum

Topic: Goedkope ps vita

Anoniem's avatar

Wil je de ps vita net zo graag als mij ? en heb je hem ook nog niet gepreorderd? Nou dat komt dan goed uit!. Want je kan de ps vita namelijk nu krijgen voor 300 euro krjgen plus uncharted en f1 2011 en nog een aantal anders games waaruit je kan kiezen dus sla nu je slag bij Toys XL!!

http://www.toysxl.nl/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/toysxl-Shop-Site/nl_NL/-/EUR/ViewParametricSearch-SimpleOfferSearch?webform-id=WFSimpleSearch&DefaultButton=findSimple&WFSimpleSearch_NameOrID=psvitabundel

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

9 reacties

  1. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Normaal is dit reclame, maar je bent bekend member en zijn inderdaad geen slechte bundels, dus ik laat het topic bij deze staan.

  2. 505 XP
    DarkQ's avatar

    zo zo toys is er goed mee bezig maar jammer dat ik hem al heb besteldt en al pre order pack heb gehaaldt anders wist ik het wel

    ga gewoon zeggen tegen hun dat daar en daar met pack is

    nedgame.nl net even een emailtje gestuurt Roy

    als hun ook bundels gaan doen

  3. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    serieusss ik heb em voor 239 gekocht alleen de vita met pre order pack maar zit vast en als ik cancell gaat er 30 eu vanaf….

    Edit: jammer kom dan praktisch hetzelfde uit qua bedrag xD

  4. 1489 XP
    lilrobbie22's avatar

    Ja ik wou idd eigenlijk nog vermelden dat ik miss reclame was aant maken 😛 maar goed dankje, eigenlijk wel jammer dat er zoveel mensen hem al hebben gepreorded maar ik ga nog regelen bij toys xl of ze de 2e game niet kunnen veranderen dat je dan ook little deviants kan krijgen als 2e game. Want die andere vindt ik eigenlijk niet echt heel leuk als. Het niet lukt dan moet ik tog maar f1 2011 halen

  5. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    zo zo toys is er goed mee bezig maar jammer dat ik hem al heb besteldt en al pre order pack heb gehaaldt anders wist ik het wel

    ga gewoon zeggen tegen hun dat daar en daar met pack is

    nedgame.nl net even een emailtje gestuurt Roy

    als hun ook bundels gaan doen

    Netjes, keep me updated

  6. 505 XP
    DarkQ's avatar

    Netjes, keep me updated

    kreeg dit emailtje terug :S

    Hallo,

    Geen idee wat wij gaan doen aan bundels en dergelijke, ligt eigenlijk meer aan Sony Nederland. En qua resultaten in Japan; dit hoeft niet perse te betekenen dat de PS Vita het hier slecht gaat doen. We zullen zien.

    wel raar dat ie zegt wat sony nederland gaat doen

    Toys XL heeft tog ook bundels kunnen hun dat tog ook doen

  7. 1489 XP
    lilrobbie22's avatar

    kreeg dit emailtje terug :S

    Hallo,

    Geen idee wat wij gaan doen aan bundels en dergelijke, ligt eigenlijk meer aan Sony Nederland. En qua resultaten in Japan; dit hoeft niet perse te betekenen dat de PS Vita het hier slecht gaat doen. We zullen zien.

    wel raar dat ie zegt wat sony nederland gaat doen

    Toys XL heeft tog ook bundels kunnen hun dat tog ook doen

    Ze moeten idd zelf bundels maken net als Toys XL

  8. 1489 XP
    lilrobbie22's avatar

    miss kan je de ps vita voor 229 krijgen in mediamarkt ieder geval wel in de spaanse mediamarkten

  9. 483 XP
    Klart's avatar

    Heb Virtua Tennis 4 samen met een Vita, preorder goodies en 8G kaart besteld bij amazon.de voor maar 286 Euro (verzending inbegrepen).