Forum

Topic: Playstation 3 valt uit

Anoniem's avatar

Sinds een week valt mijn ps3 uit na willekeurig tijd uit..
Ik heb gegoogl’d wat het probleem zou kunnen zijn..
Hier vond ik dat het aan de voeding kan liggen,

Ik vroeg me af of iemand hier ervaring mee heeft en me misschien een adres (Rdam) kan geven waar ik hem kan repareren!

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

6 reacties

  1. 8864 XP
    7th-son's avatar

    je kunt altijd even op bv marktplaats kijken, daar word wel vaker aangeboden om je ps3 te repareren
    moet alleen kijken of ze je niet afzetten en of het betrouwbaar is..

  2. 7 XP
    Cazanova's avatar

    je kunt altijd even op bv marktplaats kijken, daar word wel vaker aangeboden om je ps3 te repareren
    moet alleen kijken of ze je niet afzetten en of het betrouwbaar is..

    Bedankt!

    Ik vind maar 1 in mijn buurt..

  3. 417 XP
    Omer58's avatar

    Ik denk dat je ps3 oververhit raakt en daarom uitvalt, probeer de ventilatortest te doen om het stof binnenin weg te halen. Haal de elektriciteitkabel uit je ps3, hou de eject-knop ingedrukt, en terwijl je de knop indrukt moet je de elektriciteitkabel weer aansluiten, totdat je de HARD hoort draaien.

  4. 7 XP
    Cazanova's avatar

    Ik denk dat je ps3 oververhit raakt en daarom uitvalt, probeer de ventilatortest te doen om het stof binnenin weg te halen. Haal de elektriciteitkabel uit je ps3, hou de eject-knop ingedrukt, en terwijl je de knop indrukt moet je de elektriciteitkabel weer aansluiten, totdat je de HARD hoort draaien.

    Al gedaan maar helpt niet..

    Ik heb me ps3 nu gebracht naar deal24 om te kijken maar wss ligt het aan de voeding.

  5. 7 XP
    Cazanova's avatar

    Weet iemand misschien waar ik snel een voeding kan krijgen binnen rotterdam?

  6. 7 XP
    Cazanova's avatar

    Ik heb de oplossing!

    Hier het verhaal!!!

    Ik vond het wel lang genoeg duren nadat mijn ps3 2weken bij de maker zat..

    Ben ik hem ophalen en me 15euro terug gevraagd..
    Toen heb ik deze ( http://www.youtube.com/watch?v=84oXv9w8_hc ) tut.. gevolgd..
    Mijn eerste gedachte was dat dit niet werkte en het je ps3 misschien stuk zou maken..

    Maar nee!!! dat is niet zo.. ik heb vanmiddag de tut gevolgd/gedaan.. En ik heb er 3-4hour mee kunnen spelen!
    Terwijl ik eerst niet langer dan 45min kon spelen…

    Dit werkt geloof me.. Pm me voor vragen!