Forum

Topic: Hulp nodig bij de competitie PS Vita launch party! :O

Anoniem's avatar

Hey everybody!

Ik ben de laatste tijd nogal erg afwezig en dit komt voornamelijk door het super druk leven wat ik momenteel heb. Echter probeer ik wel plezier te houden in mijn leven al is dat soms moeilijk, maar goed.

Zoals misschien sommige weten geeft Sony PlayStation Nederland via Facebook aan 1 persoon 2 kaarten weg voor de PS Vita Launch Competitie.

Wat je hiervoor moet doen is erg simpel. Je moet onder hun post of foto van de competitie een reactie plaatsen waarom jij gekozen moet worden. Voorwaardes zijn wel dat je 18 jaar of ouder bent.

Nu doe ik normaal gesproken nooit mee met zo’n competities omdat ik meestal toch geen kans maakt. Toch voelde ik me bij deze competitie heel erg gemotiveerd en geΓ―nspireerd en wou ik echt alles op alles geven.

Zo kwam ik tot gedachte om een filmpje te maken speciaal voor deze competitie die in connectie staat met mijn geplaatste reactie op hun Facebook reactie. Ik heb 2 dagen voltijd eraan gespendeerd om dit voor elkaar te krijgen. Veel tijd heb ik namelijk niet aangezien je maar kunt inzenden tot en met 7 februari.

Ik wil nu iets aan jullie vragen wat ik echt anders nooit doe. Mocht je niet mee doen zou je dan mijn reactie op Facebook willen liken zodat ik extra opval? Ik vind hetzelf altijd een beetje arogant om te vragen maar dit betekend voor een keer heel erg veel voor me.

Ik heb echt een gigantische kut periode achter de rug en ben echt toe aan iets waar ik eigenlijk altijd graag bij heb willen zijn en dat zijn bij Launch feesten. Het lijkt me namelijk echt geweldig!

Ik zou het echt heel erg opprijs stellen als jullie me kunnen helpen hiermee. Ik weet niet wat ik ervoor terug kan doen behalve je bedanken en heel veel vreugde.

Nogmaals super bedankt als je kunt helpen hiermee!

Mocht je trouwens nog meedoen aan de competitie, dan wens ik super veel succes. We zullen het nodig hebben!

Hierbij de link van het youtube filmpje:

http://www.youtube.com/watch?v=-EBSpDhA0M8&list=UUQj_naps1q3OCg2fTMHM1pQ&index=1&feature=plcp

En hierbij de link van de Facebook pagina van de competitie:

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=381140928569859&set=a.381140895236529.116502.156111877739433&type=3&theater

PS: Het liken van mijn reactie op Facebook vind ik vele malen belangrijker dan het Youtube filmpje bekijken. Hoe dan ook vind ik het altijd welkom om feedback te krijgen over mijn filmpje. Ik ben pas een beginnende video edittor en kan dus hier en daar wel wat hulp gebruiken. Ook hiervoor super bedankt voor de support!

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

19 reacties

  1. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Wacht eens, was er al geen Launch Party in Januari?

  2. 242 XP
    Xnator's avatar

    Niet zover ik weet maar het zou best kunnen πŸ˜› Ik weet in ieder geval zeker dat er 14 februari eentje is πŸ˜›

  3. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Grappig dat ik er niks van af weet dan.
    Even Sony er over gecontacteerd.

  4. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Grappig dat ik er niks van af weet dan.
    Even Sony er over gecontacteerd.

    …. Baas hierzo πŸ˜€

  5. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    “…. Bazin hierzo”

    Fix’d.

    Maar hoezo dan?

  6. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    ”…. Bazin hierzo”

    Fix’d.

    Maar hoezo dan?

    Is goed BAZIN!

  7. 440 XP
    Zocalox's avatar

    Je hebt er werk van gemaakt, veel succes!
    Heb geen Facebook dus kan je niet liken.

  8. 242 XP
    Xnator's avatar

    Jow iedereen,

    Het is me gelukt! Ik heb de competitie gewonnen! πŸ˜€

    Ik weet niet of hier van deze post likes erbij zijn gekomen en weet ook niet of Sony daar naar keek. Maar dat maakt ook verder niet uit! Het gaat om de support en mocht er iemand zijn die dit heeft gegeven wil ik jou echt belachelijk hard bedanken!

    Nogmaals super bedankt πŸ˜€

    Grtz Kevin Otten

  9. 505 XP
    DarkQ's avatar

    gefeliciteerd en wat kan je precies doen bij die launch party

  10. 242 XP
    Xnator's avatar

    @DarkQ

    Dat is voor mij eerlijk gezegd ook een vraagteken. Wel weet ik dat normaal gesproken er alleen mensen rondlopen die ook daadwerkelijk iets te maken hebben met playstation. Dit zijn zowel ontwikkelaars als de nieuwsposters van de nieuws sites. Buiten dat kun je dan vollop gamen op de PS vita met alle aankomende games. Godweet nog wel met toekomstige games die verlopig nog niet komen. Maar dat weet ik juist niet.

    Ook een ding is dat je op zo’n event ook speciale aanbiedingen hebt. Er is op die launch party een speciale PS Vita actie maar wat die precies inhoud dat is voor iedereen behalve Sony zelf nog een groot raadsel πŸ˜›

    Ik persoonlijk vind het al super vet om tussen ontwikkelaars rond te lopen en pers. Je ziet het altijd wel op internet maar in het echt lijkt het me toch vetter πŸ˜›

  11. 440 XP
    Zocalox's avatar

    Gefeliciteerd, waarschijnlijk heb je gewonnen omdat je iets unieks hebt gemaakt.
    Er werd om een reactie gevraagd maar je hebt er een unieke draai aan gegeven.
    Veel plezier en geniet ervan!

  12. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Wow dacht dat sony die zelf had gemaalt :O baas man baas!

  13. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Jow iedereen,

    Het is me gelukt! Ik heb de competitie gewonnen! πŸ˜€

    Ik weet niet of hier van deze post likes erbij zijn gekomen en weet ook niet of Sony daar naar keek. Maar dat maakt ook verder niet uit! Het gaat om de support en mocht er iemand zijn die dit heeft gegeven wil ik jou echt belachelijk hard bedanken!

    Nogmaals super bedankt πŸ˜€

    Grtz Kevin Otten

    Gefeliciteerd man! Als je geweest bent laat ons hier graag even weten hoe het was en wat je hebt gedaan! πŸ˜€

  14. 505 XP
    DarkQ's avatar

    ja en neem ook een camera mee kan je daar ook mooi filmen als het mag πŸ™‚ want als er nog goeie acties zijn mag je voor mij ook wel een vita meenemen :$

  15. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Gefeliciteerd gast!

  16. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Reactie van Sony gehad.
    Het event zit al meer dan vol voor de media, en er kan dus niemand meer tussen.

  17. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Reactie van Sony gehad.
    Het event zit al meer dan vol voor de media, en er kan dus niemand meer tussen.

    Nou wat jammer voor je meid πŸ˜›

  18. 242 XP
    Xnator's avatar

    ja en neem ook een camera mee kan je daar ook mooi filmen als het mag πŸ™‚ want als er nog goeie acties zijn mag je voor mij ook wel een vita meenemen :$

    Ik kan je op 1 gedeelte van je post blij maken. Ik ga mijn hele trip filmen en een reportage ervan maken. Ik ben toch al verslaafd aan video editten en heb nog nooit zoiets. Ik zal zowiezo gaan video vloggen wat ik dan voor de eerst keer ga doen. Ben benieuwt hoe dat gaat worden. Zal nog op YouTube hier nog een mededeling van maken! Wil je dus op de hoogte gehouden weet je wat kunt doen op YouTube !

    Helaas kan ik je niet helpen met een PS Vita. Ik zal die dag net zo goed geen mee krijgen. Ik kan schijnbaar wel daar de ps vita bestellen. Je krijgt dan wel schijnbaar iets zeer speciaals en unieks die alleen op dat event aangeboden zal worden. Ben benieuwt wat dat gaat inhouden :p

  19. 505 XP
    DarkQ's avatar

    ok leuk dat je filmpjes gaat maken ben heel benieuwdt