Forum

Topic: Voetbal

Anoniem's avatar

Voetbal

Voetbal is de meest bespeelde sport in Nederland en is daarom ook een Γ©cht voetballand. Ieder een fan van zijn club volgend op de voet en vijandig tegenover supporters van andere clubs. Gelukkig brengt het Nederlands elftal ons allemaal weer tezamen.

Sommigen kijken liever naar buitenlands voetbal waar veel meer geld in om gaat maar gelukkig kan ik al genieten als ik Heracles Almelo weer de tegenstanders zie wegtikken.

Geef je mening, leef je uit en discusseer hier over voetbal!
Houd het wel netjes.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

91 reacties

  1. 559 XP
    Dutch-StYloZz's avatar

    Ik ben een echte PSV supporter πŸ˜€ heb ook 2 tattoo’s met iets met PSV te maken hebben dusja πŸ˜› Verder ben ik ook fan van Arsenal πŸ˜€ En ja natuurlijk trouwe oranje supporter πŸ˜€

  2. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Ik ben ook een PSV supporter!verder ben ik fan van Barca (wie niet), en Man United.

    ik vind trouwens dat die rijke russen en sjeiks op moeten flikkeren. Verpest het voetbal vind ik:P

  3. 505 XP
    DarkQ's avatar

    Ben voor Fc Groningen

    en vin engels voetbal egt geweldig kijk veel voetbal Engels en ook eredivisie

  4. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    RKC Waalwijk 4 Life! <3

  5. 505 XP
    DarkQ's avatar

    πŸ˜› goed gespeeld laast πŸ™‚

  6. 236 XP
    RS-010's avatar

    Feyenoord en Manchester City dat zijn mijn clubs ( ik was al fan van voordat Guidetti bij Feyenoord kwam )

    FACTA NON VERBA ~ SUPERBIA IN PROELIA

  7. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    FC-Twente !! <3
    http://www.tctubantia.nl/multimedia/archive/00850/vakp_850242a.png

  8. 728 XP
    joeythekilla's avatar

    feyenoord for life!!

    feyenoord – ajax 4 – 2 !!!!
    wij staan boven de jodun!

  9. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Idd een mooi seizoen voor ajax xD

  10. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Guidetti met z’n grote bek, -1
    RKC staat gewoon 11e met Nemeth ( huurling van Liverpool ), Sno, Castillion, Ten Voorde, Braber, jaja dat zijn nog een spelers xD
    Maar toch staan we 11e πŸ˜€

  11. 728 XP
    joeythekilla's avatar

    guidetti is een baas!
    beste spits in de eredivisie nu

  12. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    guidetti is een baas!
    beste spits in de eredivisie nu

    Dost is ook aardig op dreef

  13. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    guidetti is een baas!
    beste spits in de eredivisie nu

    Volgend jaar gaat Feyenoord weer slecht presteren, coach en goeie spelers gaan weg en dan is het niks meer, zelfde met ADO, altijd 7e ofzo worden en dan daarna net 15 πŸ˜‰

  14. 728 XP
    joeythekilla's avatar

    geloof jij jezelf?

  15. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Nee echt serieus, we wachten wel af πŸ˜›

  16. 728 XP
    joeythekilla's avatar

    Ronald Ronald je maakt ons kampioen<3

  17. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Ronald Ronald je maakt ons kampioen<3

    Oke dan moet je niet gaan overdrijven he!:P een mooie 3e plaats zit er misschien net in.

    Ik ben een echte PSV supporter πŸ˜€ heb ook 2 tattoo's met iets met PSV te maken hebben dusja πŸ˜› Verder ben ik ook fan van Arsenal πŸ˜€ En ja natuurlijk trouwe oranje supporter πŸ˜€

    Ik zag net je tattoo's op facebook:P

  18. 728 XP
    joeythekilla's avatar

    Oke dan moet je niet gaan overdrijven he!:P een mooie 3e plaats zit er misschien net in.

    Ik zag net je tattoo’s op facebook:P

    hehe weet ik.
    Maar alles is mogelijk met 5 punten verschil op de nummer 1.

  19. 440 XP
    Zocalox's avatar

    De Eredivisie is ontzettend spannend.
    De eerste 5 kunnen allemaal nog kampioen worden, dan heb je 8 clubs die strijden voor de subtop en de degredatiekandidaten staan ook gelijk in punten. Het kan nog alle kanten op.

  20. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    De Eredivisie is ontzettend spannend.
    De eerste 5 kunnen allemaal nog kampioen worden, dan heb je 8 clubs die strijden voor de subtop en de degredatiekandidaten staan ook gelijk in punten. Het kan nog alle kanten op.

    Ik weet bijna zeker dat Ajax geen kampioen gaat worden. Ze hebben in de verdediging zowat iedere basis speler gebleseerd. Dan op het middenveld en aanval ook nog een aantal belangrijke speler gebleseerd.

  21. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Ik weet bijna zeker dat Ajax geen kampioen gaat worden. Ze hebben in de verdediging zowat iedere basis speler gebleseerd. Dan op het middenveld en aanval ook nog een aantal belangrijke speler gebleseerd.

    Je kan echt nog bijna niks zeggen, heel veel veranderd in de laatste 5 wedstrijden πŸ˜‰

  22. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Zeg nooit nooit, maar ik hoor trouwe ajax fans al zeggen dat dit seizoen al verloren is. Maar het is zeker een spannend seizoen!

  23. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Heracles is goed bezig! 3-2 gewonnen van Twente xD

  24. 440 XP
    Zocalox's avatar

    Had niets anders verwacht hoor πŸ˜‰
    En het was 2-3, de Heraclieden hebben de Twentse Tukkers in eigen huis vernederd πŸ˜€
    Nu kijken of ik aan kaarten kan komen voor de finale! πŸ˜€

    http://www.heracles.nl/SiteFiles/temp/26471fbe34128a439f2d83321108d6e6-550×550.jpeg

  25. 728 XP
    joeythekilla's avatar

    ik zit straks in de kuip! #VakS

  26. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    ik zit straks in de kuip! #VakS

    Beter zie ik jou op tv vanavond πŸ˜€

  27. 728 XP
    joeythekilla's avatar

    Beter zie ik jou op tv vanavond πŸ˜€

    hehe zou wel gaaf zijn, zit wel in het hooligan vak:P

  28. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    hehe zou wel gaaf zijn, zit wel in het hooligan vak:P

    Met een Nike petje iets te strak en zwart met gele AirMaxen? πŸ˜›
    Nee maar als je daar zit kom je vaker op tv πŸ˜‰

  29. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    hehe zou wel gaaf zijn, zit wel in het hooligan vak:P

    Jij hebt het denk ik wel naar je zin gehad;)

  30. 559 XP
    Dutch-StYloZz's avatar

    Mitchell,, voeg me dan ook toe knuppel πŸ˜›

    Owja voor de Feyenoord supporters,, Feyenoord is dit seizoen enkel op dreef door Guidetti hoor. Maar reken er maar op dat die er volgend seizoen niet meer speelt. Manchester City heeft van de winter zelfs al zitten denken om het huurcontract te verbreken door Guidetti eerder terug te halen.

    Maar zolang Guidetti nog bij Feyenoord speelt,, is het mooi voor de nederlandse competitie want wat een talent heeft die gozer. Had hem graag bij PSV gezien. Weet nog goed dat Guidetti voordat hij verhuurd zou worden aan Feyenoord een contract had getekent bij Twente πŸ˜› Nou gelukkig niet doorgegaan. Ik gok erop dat Feyenoord wel in de top3 komt maar dan achter PSV want PSV word Kampioen πŸ˜‰

  31. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Mitchell,, voeg me dan ook toe knuppel πŸ˜›

    Owja voor de Feyenoord supporters,, Feyenoord is dit seizoen enkel op dreef door Guidetti hoor. Maar reken er maar op dat die er volgend seizoen niet meer speelt. Manchester City heeft van de winter zelfs al zitten denken om het huurcontract te verbreken door Guidetti eerder terug te halen.

    Maar zolang Guidetti nog bij Feyenoord speelt,, is het mooi voor de nederlandse competitie want wat een talent heeft die gozer. Had hem graag bij PSV gezien. Weet nog goed dat Guidetti voordat hij verhuurd zou worden aan Feyenoord een contract had getekent bij Twente πŸ˜› Nou gelukkig niet doorgegaan. Ik gok erop dat Feyenoord wel in de top3 komt maar dan achter PSV want PSV word Kampioen πŸ˜‰

    Amen!

  32. 728 XP
    joeythekilla's avatar

    Amen!

    met de technische heren, o.a Martin van Geel.
    moeten we weer een goeie spits kunnen krijgen!

  33. 559 XP
    Dutch-StYloZz's avatar

    met de technische heren, o.a Martin van Geel.
    moeten we weer een goeie spits kunnen krijgen!

    En van welk geld denkt feyenoord dat dan te doen? πŸ˜› Maarja we zullen het wel allemaal zien komende tranferperiode πŸ˜›

    Nieuwe trainer van SC Heerenveen is Marco van Basten geworden :O Zeer verrassend :O

  34. 243 XP
    terrorquin's avatar

    ik ben fc utrecht supporter πŸ˜› en een supporter van tottenham hotspur en psv πŸ˜›

  35. 728 XP
    joeythekilla's avatar

    En van welk geld denkt feyenoord dat dan te doen? πŸ˜› Maarja we zullen het wel allemaal zien komende tranferperiode πŸ˜›

    Nieuwe trainer van SC Heerenveen is Marco van Basten geworden :O Zeer verrassend :O

    het zelfde geld als john guidetti, helemaal niks.

  36. 440 XP
    Zocalox's avatar

    Heracles zet de winnende reeks mooi voort, 2-1 tegen Roda JC gewonnen. πŸ˜€

  37. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    PSV tegen Valencia πŸ˜€ Helaas is het al voor Ajax voorbij het Europees voetbal

  38. 440 XP
    Zocalox's avatar

    Ajax wel een mooie wedstrijd gespeeld tegen Man U.

  39. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    PSV!!!!!!!!!!!!!!

  40. 559 XP
    Dutch-StYloZz's avatar

    Morgen eens lekker kijken na PSV – FC Twente. Als PSV wint ben ik er zeker van dat we kampioen worden. Heb er in ieder geval zin in.

  41. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Jahoor, PSV winnen van mijn Club? Mijn Grolsch? Dan moeten ze wel heel goed spelen. Succes met het kijken! xD

  42. 247 XP
    pro vraag38's avatar

    ik ben eigenlijk een turk ik ben voor galatasaray maar als ik moest kiezen uit de eredivisie zal ik fc twente kiezen

  43. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    ik ben eigenlijk een turk ik ben voor galatasaray maar als ik moest kiezen uit de eredivisie zal ik fc twente kiezen

    Lekker jongen! Zo wil ik het horen!
    Vak P FTW!

  44. 307 XP
    LanceVance's avatar

    @iRobbert- & pro vraag38

    +1 haha FC Twente ftw

  45. 559 XP
    Dutch-StYloZz's avatar

    Pff,, wat een slecht weekend zeg,, 2-6 thuis vernedert worden door Twente,, PSV leek zichzelf niet man.

    Maarja Kampioenschap is nog helemaal niet verspeelt, zie Twente ook nog wel punten morsen zeker nu ze denken dat ze alles aankunnen en makkelijk denken te winnen komend weekend van NEC πŸ˜›

  46. 307 XP
    LanceVance's avatar

    Jullie zijn niet vernedert, FC Twente is gewoon hartstikke goed bezig de laatste tijd. Dat zelfvertrouwen zal hun niet fataal worden, maar dat zal juist motiveren om de rest van de wedstrijden ook te winnen. Ik denk dat FC Twente er dit jaar met het kampioenschap vandoor gaat.

  47. 559 XP
    Dutch-StYloZz's avatar

    Jullie zijn niet vernedert, FC Twente is gewoon hartstikke goed bezig de laatste tijd. Dat zelfvertrouwen zal hun niet fataal worden, maar dat zal juist motiveren om de rest van de wedstrijden ook te winnen. Ik denk dat FC Twente er dit jaar met het kampioenschap vandoor gaat.

    Twente goed?? Dan heb jij andere wedstrijd gekeken,, Eerste helft speelde PSV gewoon FUCKING slecht,, daar had zelfs VVV nog 4x gescoord πŸ˜› Toch zie ik Twente echt nog wel punten verliezen want zijn nog 10 wedstrijden,, Twente treft namelijk nog AZ, Feyenoord en Ajax πŸ˜› En zie ze tegen AZ, Feyenoord en Ajax zeker nog punten morsen.

  48. 307 XP
    LanceVance's avatar

    Twente goed?? Dan heb jij andere wedstrijd gekeken,, Eerste helft speelde PSV gewoon FUCKING slecht,, daar had zelfs VVV nog 4x gescoord πŸ˜› Toch zie ik Twente echt nog wel punten verliezen want zijn nog 10 wedstrijden,, Twente treft namelijk nog AZ, Feyenoord en Ajax πŸ˜› En zie ze tegen AZ, Feyenoord en Ajax zeker nog punten morsen.

    Hahaha alsjeblieft zeg, dus jij wilt beweren dat FC Twente geluk heeft gehad omdat PSV slecht speelde? Waardoor speelde PSV eigenlijk slecht? Juist ja, door het spel en druk van Twente. Ik denk dat je deze wedstrijd opnieuw moet kijken, want zo te zien heb je er niet veel van begrepen. En ik zeg ook niet dat Twente geen punten meer gaat morsen, en ookal doen ze dat: denk je dat AZ, Feyenoord & Ajax geen punten meer gaan morsen? AZ & Feyenoord zie ik sowieso geen kampioen worden en Ajax is heel onstabiel dit laatste jaar. Ze verliezen zelfs de meest onnozele wedstrijden;). Mocht je nog les willen over voetbal, kan je me altijd een berichtje sturen..

  49. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    http://www.youtube.com/watch?v=6PRUkIuf1pg πŸ˜›

  50. 307 XP
    LanceVance's avatar

    Dan maar homo hahahah

  51. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Twente goed?? Dan heb jij andere wedstrijd gekeken,, Eerste helft speelde PSV gewoon FUCKING slecht,, daar had zelfs VVV nog 4x gescoord πŸ˜› Toch zie ik Twente echt nog wel punten verliezen want zijn nog 10 wedstrijden,, Twente treft namelijk nog AZ, Feyenoord en Ajax πŸ˜› En zie ze tegen AZ, Feyenoord en Ajax zeker nog punten morsen.

    Fail twente speelde top niks anders te zeggen, nuff. Je proeft tegenwoordig die haat tegen andere clubs ! Okeey ik ben niet voor ajax maar nog steeds is het een goede club. En ik kan al helemaal geen reden vinden waarom je zo debiel moet gaan doen om om een pot voetbal te gaan vechten -_-

    Op dit momeny speelt twente goed en daar houd ik van, mooi spannend voetball. Dat psv nu slecht speelt licht aan psv !! Twente verdient meer dan alleen de eredivisie !!

  52. 559 XP
    Dutch-StYloZz's avatar

    Ben benieuwd wat Twente, az en PSV vanavond gaan doebn in de Europa League. Hopelijk zetten ze alle 3 een mooi resultaat neer

  53. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Dan maar homo hahahah

    Nee, je dwaalt naar de verkeerde kant xD

  54. 307 XP
    LanceVance's avatar

    Twente winst, uiteraard

  55. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Twente winst, uiteraard

    Idd, 100 % confidence

  56. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Zondag naar Ajax – Rkc πŸ˜€
    Hoop dat RKC wint maar zit in het Ajax vak dus juichen voor Rkc wordt klappen haha πŸ˜›

  57. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Zondag naar Ajax – Rkc πŸ˜€
    Hoop dat RKC wint maar zit in het Ajax vak dus juichen voor Rkc wordt klappen haha πŸ˜›

    Ajax mag van mij met 10 nul de grond in gestampt worden πŸ˜›

  58. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Ajax mag van mij met 10 nul de grond in gestampt worden πŸ˜›

    Tzou echt geweldig zijn idd, ik het al gebeuren haha underdogs die lekker gaan knallen in de Arena πŸ˜€

  59. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Tzou echt geweldig zijn idd, ik het al gebeuren haha underdogs die lekker gaan knallen in de Arena πŸ˜€

    Idd, ajax heeft zoveel onverdiende media aandacht gekregen met dat cruif gezeik !!!

  60. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    HAha psv dik ingemaakt ( LOVE IT )

    NAC BREDA <3

  61. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    HAha psv dik ingemaakt ( LOVE IT )

    NAC BREDA <3

    lol ze hadden die spelers opgew8 en bus ingeklemt xD

  62. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    lol ze hadden die spelers opgew8 en bus ingeklemt xD

    PSV is gewoon geownd swa !

  63. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    AJAX-RKC was top alleen kutuitslag maar zat tegenover Killya8D in de trein!

  64. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    AJAX-RKC was top alleen kutuitslag maar zat tegenover Killya8D in de trein!

    wie is dat nou weer….

  65. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    wie is dat nou weer….

    www.youtube.com/Killya8D

  66. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    www.youtube.com/Killya8D

    En handtekening ?

  67. 559 XP
    Dutch-StYloZz's avatar

    Dat PSV de afgelopen week de 3 wedstrijden op rij heeft verloren komt volkomen door de spelersgroep,, maar even terug te komen op de Europese wedstrijden vorige week,, Heeft Twente ook met geluk gewonnen door een onterechte penalty πŸ˜› Maarja NO worry ze hebben 1-0 gewonnen daar door. Verder AZ ook met 2-0 gewonnen van Udinese en ja helaas PSV 4-2 verloren maar had zo ook 10-0 kunnen zijn voor Valencia πŸ˜› Hopelijk nu Rutten eruit is dat we een schokeffect krijgen en vanaf nu gaan winnen. Maarja niet alleen PSV heeft dit weekend verloren FC Twente ook πŸ˜›

    De titelkansen is voor de top 6 nog steeds kansbaar πŸ˜› Ik weet ook zeker dat het tot de laatste wedstrijd spannend blijft in de Eredivisie πŸ˜›

    Nu hopen dat FC Twente, AZ en PSV donderdag weer een ronde verder komen in de Europa League, want het is alleen maar goed voor het Nederlandse voetbal als we met de 3 teams in de kwartfinale zouden staan van de EuropaLeague πŸ˜›

  68. 559 XP
    Dutch-StYloZz's avatar

    Jullie zijn niet vernedert, FC Twente is gewoon hartstikke goed bezig de laatste tijd. Dat zelfvertrouwen zal hun niet fataal worden, maar dat zal juist motiveren om de rest van de wedstrijden ook te winnen. Ik denk dat FC Twente er dit jaar met het kampioenschap vandoor gaat.

    Groot vertrouwen zeg dan πŸ˜› Verliezen van NEC,, en van Feyenoord πŸ˜› En voor de Europa League ook nog dikke klap gekregen van Schalke met een 4-1 nederlaag πŸ˜› Misschien teveel gedroomd na die 2-6 overwinning uit bij PSV πŸ˜›

    PSV gister eindelijk weer zien voetballen zoals ze horen te voetballen πŸ˜€ 5-1 weer tegen Heerenveen πŸ˜› Lekker bezig op na komende woensdag als ze weer tegen Heerenveen moeten voor de KNVB beker πŸ˜›

  69. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Groot vertrouwen zeg dan πŸ˜› Verliezen van NEC,, en van Feyenoord πŸ˜› En voor de Europa League ook nog dikke klap gekregen van Schalke met een 4-1 nederlaag πŸ˜› Misschien teveel gedroomd na die 2-6 overwinning uit bij PSV πŸ˜›

    PSV gister eindelijk weer zien voetballen zoals ze horen te voetballen πŸ˜€ 5-1 weer tegen Heerenveen πŸ˜› Lekker bezig op na komende woensdag als ze weer tegen Heerenveen moeten voor de KNVB beker πŸ˜›

    Je kunt wel zon groot verhaal schrijven maar uit eindelijk komt het op een ding neer, je bent een psv supporter dus kan je alleen maar goede dingen over psv schrijven. Over het algemeen vind ik dat Fc twente dit jaar tog echt de beste wedstrijden heeft geleverd en dat PSV matig speelt. Nu moet je niet meteen denken dat ik een PSV hater ben. Ik houd gewoon van goed voetball en ben voor een club die dat levert! Dus als psv volgend jaar goed speelt ben ik voor psv πŸ˜€ en als twente zuigt ben ik anti twente !

    PS: And yes i admit twente suckte tege feyenoord πŸ˜›

  70. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    RKC 8ste! Dat wordt Europa League lalalalala πŸ˜›

  71. 728 XP
    joeythekilla's avatar

    feyenoord kampioene <3

  72. 752 XP
    Knockelhead's avatar

    RKC 8ste! Dat wordt Europa League lalalalala πŸ˜›

    Die hebben het geld niet eens om de reis te kunnen betalen πŸ˜›

  73. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    feyenoord kampioene <3

    Dat verdiene ze niet :O , ajax speelt weer goed (ook al haat ik ajax, voetbal moet leuk zijn om te kijken πŸ˜€ )

  74. 440 XP
    Zocalox's avatar

    Heracles naar de bekerfinale! Die winnen ze eempies, dan volgt Europees voetbal en de Johan Cruijf Schaal! πŸ˜€

  75. 236 XP
    Dropy1983's avatar

    We shall not, we shall not be moved.
    We shall not, we shall not be moved.
    We support the Feyenoord boys.
    we shall not be moved

  76. 559 XP
    Dutch-StYloZz's avatar

    feyenoord kampioene <3

    Pff,, Deze competitie is nog niks beslist dus zou wel kunnen. Ik zelf heb de hoop nogsteeds dat de schaal na EINDHOVEN komt. Maarja eerste komende zondag maar eens na de kuip voor de finale van de KNVB beker πŸ˜€ Word in ieder geval geen makkelijke wedstrijd tegen Heracles als ze zo spelen als tegen AZ. Maarja als ze zo spelen als afgelopen weekend word ut een eitje πŸ˜‰

  77. 752 XP
    Knockelhead's avatar

    Wij zijn de beste!
    Wie is nummer 1 lol
    Nu maar hopen dat ze het volhouden.

  78. 46 XP
    CoenRSD's avatar

    Heb er alle vertrouwen in. Ajax wordt dit jaar ook weer kampioen.

  79. 559 XP
    Dutch-StYloZz's avatar

    Heb er alle vertrouwen in. Ajax wordt dit jaar ook weer kampioen.

    Roep maar niet te hard,, PSV heeft de Beker finale gewonnen en pompt daarmee veel vertrouwen voor de oerige 6 competitie wedstrijden, als PSV ze alle 6 wint en Ajax ook dan schiet het niet op. Maar denk zelf dat ajax nog wel punten laat liggen.

  80. 46 XP
    CoenRSD's avatar

    Roep maar niet te hard,, PSV heeft de Beker finale gewonnen en pompt daarmee veel vertrouwen voor de oerige 6 competitie wedstrijden, als PSV ze alle 6 wint en Ajax ook dan schiet het niet op. Maar denk zelf dat ajax nog wel punten laat liggen.

    We zullen zien. Ik heb er in ieder geval alle vertrouwen in.

  81. 728 XP
    joeythekilla's avatar

    Ik denk dat feyenoord wel in de top 3 komt.
    Woensdag moet ajax tegen herenveen en twente tegen az.
    Dus als ze winnen (als ze hun normale niveau halen word dat een makkie) dan halen ze minimaal op 2 ploegen punten in en zullen ze ook plekken gaan stijgen πŸ™‚

  82. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Roep maar niet te hard,, PSV heeft de Beker finale gewonnen en pompt daarmee veel vertrouwen voor de oerige 6 competitie wedstrijden, als PSV ze alle 6 wint en Ajax ook dan schiet het niet op. Maar denk zelf dat ajax nog wel punten laat liggen.

    Meestal is teveel winnen niet goed voor nederlandse voetball clubs dan krijg je het: wij zijn er al effect !

    Ik hoop dat uiteindelijk de underdog wint ! Wie dat is zou ik nie weten :S

  83. 3889 XP
    vinnie1234's avatar

    PSV <3

    Vvrenswoude <3

  84. 963 XP
    Fatoeboy's avatar

    Ajax amsterdam!!

  85. 531 XP
    Dreamingman's avatar

    hmmm geef mij dan toch maar Fc Groningen. Die gaan het dit jaar zeer goed doen met hun nieuw jong team en Maaskant als nieuwe trainer. Laat het nieuwe seizoen maar komen. Nu al heel veel zin in.

  86. 440 XP
    Zocalox's avatar

    Ik ook wel weer, het EK kan me nu eigenlijk wel de pot op. Laat de Eredivisie maar weer beginnen! πŸ™‚
    Heracles Almelooo!!!

  87. 64 XP
    Ngplayer50's avatar

    Wie gaat het EK winnen?

  88. 28 XP
    Mr.Beard's avatar

    duitsland gaat m pakken. ik zie geen reden waarom niet? ze hebben tot nu toe tegen niemand op 100 procent gespeeld. gister zag je het ook al: 1-0 zat eraan te komen, uit het niets wordt het 1-1 en dan pas gaat duitsland voetballen. en ze scoren nog even 3 keer. ook tegen portugal denemarken en NL waren ze oppermachtig en ze speelden niet eens voluit.

    portugal is alleen nani en ronaldo, maar die krijgen dubbele dekking in de halve finale en de finale, en dan houdt het op hoor.

    frankrijk en italie zijn de 2 outsiders . hoop dat frankrijk wint van spanje, frankrijk heeft een heeeeeeeel ziek elftal en ook nog een leuke bank. ze hebben niet eens gourcouff meegenomen. terwijl hij qua middenveld zeker top 5 is van frankrijk. ik vind gourcouff beter dan cabaye en nasri.

    spanje had er al uit mogen liggen en ze mogen de falende arbitrage bedanken dat ze niet 2 penalties tegen krijgen. want dat had wel moeten gebeuren. heel jammer het lijkt wel of de arbitrage met elke EK en WK slechter worden, we need someone like Pierluigi Collina

  89. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    spanje had er al uit mogen liggen en ze mogen de falende arbitrage bedanken dat ze niet 2 penalties tegen krijgen. want dat had wel moeten gebeuren. heel jammer het lijkt wel of de arbitrage met elke EK en WK slechter worden, we need someone like Pierluigi Collina

    Het feit dat je dit al zegt betekent dat jij geen verstand hebt van voetbal xD,

    frankrijk en italie zijn de 2 outsiders

    WAUW! Naar mijn mening & hoop dat Duitsland verliezen in de halve finale. Daarop volgt dat het Frankrijk – Spanje word waarbij Spanje met 2-1 wint.
    Waarom? Omdat Duitsland de kracht er niet meer 100% voor heeft om alle teams nog in te maken.

  90. 28 XP
    Mr.Beard's avatar

    ohjehjoh ik snap er weer niet veel van.

    laat me je dit zeggen ja?

    waarom lieten ze de tackle op mandzukovic ofzo iets die krooat waarom lieten ze die tackle die op hem gemaakt werd niet zien? of in de 2e helft die kopbal via de rug waar diegene die kopte een duw kreeg van ramos? waarom lieten ze bij de goal van spanje niet de hoek zien waaruit je kan opmaken dat het buitespel wel of niet was?

    omdat ze spanje een handje boven t hoofd houden. elk persoon weet dat kroatie hier genaaid is door het arbitrale trio. de enige die t niet willen zien zijn

    spanje, het arbitrale trio zelf en mensen als jij.

  91. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    ohjehjoh ik snap er weer niet veel van.

    laat me je dit zeggen ja?

    waarom lieten ze de tackle op mandzukovic ofzo iets die krooat waarom lieten ze die tackle die op hem gemaakt werd niet zien? of in de 2e helft die kopbal via de rug waar diegene die kopte een duw kreeg van ramos? waarom lieten ze bij de goal van spanje niet de hoek zien waaruit je kan opmaken dat het buitespel wel of niet was?

    omdat ze spanje een handje boven t hoofd houden. elk persoon weet dat kroatie hier genaaid is door het arbitrale trio. de enige die t niet willen zien zijn

    spanje, het arbitrale trio zelf en mensen als jij.

    Dat is niet waar maar een opninie.
    Hoe kunnen ze ten eerste al die tackles, buitenspelvallen, duwtjes weet ik het laten zien TIJDENS een voetbalwedstrijd?
    Als er daadwerkelijk Γ©cht wat aan de hand was zoals je het nu verteld dan las je dat in het nieuws, hoorde je het na de wedstrijd of tijdens een programma zoals VI Oranje.

    Natuurlijk, het EK word hard & grof gespeeld, maar dat hoeft niet gelijk zo negatief te zijn. En een scheidsrechter is ook maar een mens, dus kan niet alles in één keer zien.

    Verstuurd van mijn GT-I9001 met Tapatalk