Forum

Topic: hoeveel dingen kan je op een 8 GB kaartje zetten van de PS Vita?

Anoniem's avatar

ik ga vooral foto’s en filmpjes maken, maar hoe snel gaat je 8 GB kaartje vol???

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

5 reacties

  1. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Foto’s en filmpjes is niet echt een toepassing die ‘geweldig’ is op de PS Vita en daar is het apparaat eigenlijk niet voor. Foto’s zijn niet echt mooi en een digitale camera van 50 euro maakt nog mooiere foto’s.

    Mocht je foto’s en video’s gaan maken, krijg je dat kaartje de eerst komende maanden niet vol. Een 8GB kaartje houdt ongeveer 2 tot 4 volledige PS Vita games, 6 speelfilms, 2284 mp3’s en 1600 foto’s.

  2. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Zoals M4GN3T al zei, de camera van de Vita is erg slecht.
    Naar mijn beleving, heeft de 3DS zelfs een betere camera, en ook dat maakt slechtere foto’s dan een camera van € 50,- EUR.
    De 3DS en PS Vita zijn zowiezo alleen maar voor 1 ding echt gebouwd: Games en Social Media, maar niet echt Multimedia.

  3. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Zoals M4GN3T al zei, de camera van de Vita is erg slecht.
    Naar mijn beleving, heeft de 3DS zelfs een betere camera, en ook dat maakt slechtere foto’s dan een camera van € 50,- EUR.
    De 3DS en PS Vita zijn zowiezo alleen maar voor 1 ding echt gebouwd: Games en Social Media, maar niet echt Multimedia.

    Films kijken zou dan wel eventueel weer willen, maar dat soort toepassingen gebruik ik zelf liever me iPad voor. PS Vita is voor mij echt een apparaat om te gamen, op me iPhone of iPad game ik niet, want dit werkt gewoon niet.

  4. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    En gelijk heb je, als het portable moet, geef mij maar gewoon knopjes.

  5. 91 XP
    ozyesmen's avatar

    oke bedankt !!! 😀